Opet se ista priča događala pred sam početak trkaćeg vikenda – žalba momčadi na legalnost Mercedesova bolida. Lotus je odustao, no Red Bull je ustrajao u tome da Mercedesov bolid nije 100% legalan. FIA je optužbe opet odbacila i sve je bilo spremno za još jednu VN Kine.
Prvi slobodni trening opet je prošao u znaku McLarena, tj. Lewisa Hamiltona koji je bio čak sekundu brži od drugoplasiranog Rosberga, unatoč tome što je vrijeme bilo vrlo promjenjivo, uz kišu u nekoliko navrata. Vrijeme se na drugom treningu poboljšalo pa su svi pohrlili na stazu ne bi li postigli što više krugova i ispitali što je moguće više stvari. Schumacher se najbolje snašao te jedini odvozio ispod 1:36, čime je bio najbrži vozač na kraju dana. Treći trening nije nagovijestio što će se događati u kvalifikacijama, pa su oba McLarena bila u vrhu s gotova pola sekunde prednosti nad Mercedesima. Ponovno je sve izgledalo kao da će Lewis uzeti pole, a Button drugo mjesto. Ipak, subota je bila bitno drugačija nego što je itko zamišljao.
Q1 opet nije donio ništa novo. Najsporiji je bio HRT, zatim Marussia i Caterham s koliko toliko konkurentnim vremenima u odnosu na ekipu iz donjeg ešalona. Kao i prošlu utrku opet je ispao Vergne, a to mu je bio i treći poraz od timskog kolege Ricciarda po pitanju kvalifikacija. Druga runda je već donijela ponešto iznenađena, poglavito zbog Vettela koji nije uspio bolje od 11. mjesta, pa je tako prvi put ispao u Q2 nakon VN Brazila 2009. Pridružili su mu se još Massa, oba vozača Williamsa te oba vozača Force Indije.
Jedna od ključnih stvari u Q3 je bila što se staza počela hladiti, što je pogodovalo Mercedesu koji je znao pregrijavati gume. Iako se znalo da Hamilton ima kaznu od pet mjesta zbog promjene mjenjača, Button je u svakim kvalifikacijama do VN Kine bio sporiji tek jednu desetinku, stoga je Mercedesima još uvijek bila prepreka do prvog mjesta. Takvo mišljenje ispalo je potpuno krivo – Rosberg je već u prvom mjerenom krugu poderao konkurenciju, a najbliži mu je bio Hamilton s pola sekunde zaostatka. Tek par stotinki od Britanca bio je sporiji Schumacher, a najveće iznenađenje kvalifikacija bio je Kobayashi koji je bio sjajan četvrti. Top 10 poredak je tako za utrku bio Rosberg, Schumacher, Kobayashi, Raikkonen, Button, Webber, Hamilton, Perez, Alonso i Grosjean. Nijemac finskih korijena mogao je slaviti, bio je to njegov prvi pole position nakon dugih 111 utrka.
S obzirom na uspjeh Mercedesa u kvalifikacijama, bio je to prvi put otkako su se vratili u F1 2010. godine da se nalaze u prvom startnom redu, i to s oba bolida. Takvo nešto opet će se ponoviti na VN Španjolske 2013., a od 2014. do danas nebrojeno i valjda previše puta za sve pratitelje ovog sporta. Nico Rosberg startao je u utrku kao i što je odvozio kvalifikacije, vrlo se brzo odvojio te je bilo jasno kako je taj dan bio u svom svemiru. Schumacher je zadržao drugo mjesto, no nije uspijevao držati priključak za timskim kolegom dok su mu za vratom visili Button i Raikkonen.
Prvim ulascima u boks izgubili smo Schumachera, koji je morao odustati zbog slabo pričvršćene prednje desne gume. Bilo je to već drugo Schumacherovo odustajanje s visoke pozicije. Utrka se prema sredini stabilizirala te nije bilo previše akcije, no kako se bližila kraju, tako smo dobili pravi spektakl. Sve je krenulo u 45. krugu kada su stvorio vlakić iza drugoplasiranog Raikkonena i trećeplasiranog Vettela. Njih dvojica imali su nešto starije gume od ostatka grida, pa je njihov tempo počeo opadati.
Taj krug gledali smo troboj Pereza, Maldonada i Grosjeana (da, dobro vidite, i nije bilo sudara) na DRS pravcu koji je izgledao spektakularno, a vrlo brzo im se pridružio i Alonso. Ništa manje vatreno nije bilo ni na čelnim pozicija, a sve je započeo Vettel u 48. krugu pretjecanjem nad Raikkonenom. Finac je tada otišao široko, priliku je iskoristio Button, Webber je pokušao isto, no izletio je, pa je njegovu poziciju preuzeo Hamilton. Propadanje guma prouzročilo je (doslovno) propadanje Raikkonena u poretku – izgubio je 10 pozicija u dva kruga.
Sljedeći u gabuli bio je Vettel, no njegove gume su imale još nešto života, a preostalo je još samo pet krugova do kraja utrke. Sjajan je otpor Nijemac pružio, no do kraja utrke su ga ipak prošli Button, Hamilton i Webber, stoga se morao zadovoljiti petim mjestom. Za to vrijeme Rosberg je dokrstario do svoje prve pobjede u karijeri, prve Mercedesove nakon povratka u sport i postao 103 različiti pobjednik u F1.
VOZAČ MOMČAD VRIJEME 1. Rosberg Mercedes 1h36:26.929 2. Button McLaren-Mercedes + 20.626 3. Hamilton McLaren-Mercedes + 26.012 4. Webber Red Bull-Renault + 27.924 5. Vettel Red Bull-Renault + 30.483 6. Grosjean Lotus-Renault + 31.491 7. Senna Williams-Renault + 34.597 8. Maldonado Williams-Renault + 35.643 9. Alonso Ferrari + 37.256 10. Kobayashi Sauber-Ferrari + 38.720 11. Perez Sauber-Ferrari + 41.066 12. Di Resta Force India-Mercedes + 42.273 13. Massa Ferrari + 42.700 14. Raikkonen Lotus-Renault + 50.500 15. Hulkenberg Force India-Mercedes + 51.200 16. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 51.700 17. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:03.100 18. Petrov Caterham-Renault + 1 krug 19. Glock Marussia-Cosworth + 1 krug 20. Pic Marussia-Cosworth + 1 krug 21. De la Rosa HRT-Cosworth + 1 krug 22. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 kruga 23. Kovalainen Caterham-Renault + 3 kruga DNF Schumacher Mercedes 16 krugova
VOZAČI MOMČADI 1. Hamilton 45 1. McLaren-Mercedes 88 2. Button 43 2. Red Bull-Renault 64 3. Alonso 37 3. Ferrari 37 4. Webber 36 4. Sauber-Ferrari 31 5. Vettel 28 5. Mercedes 26 6. Rosberg 25 6. Lotus-Renault 24 7. Perez 22 7. Williams-Renault 18 8. Raikkonen 16 8. Force India-Mercedes 9 9. Senna 14 9. Toro Rosso-Ferrari 6 10. Kobayashi 9 11. Grosjean 8 12. Di Resta 7 13. Vergne 4 14. Maldonado 4 15. Ricciardo 2 16. Hulkenberg 2 17. Schumacher 1
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove se utrke dobro sjećam jer sam tada bio u fazi da navijam za to da Rosberg pobjedi MS-a u međusobnim omjerima tako da sam drhtao do kraja utrke i stvarno sam bio sretan kad je Nicolina pobjedila :)
Ali tko bi slutio da će taj dečko za 6 godina osvojiti i naslov
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4 godine nakon, ne 6, tad je već na pecanju bio.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina,da,dobro eto i ja sam pogriješio,prvi put u koliko,200 i nešto postova i poruka. Svakome se dogodi ;) ma razmišljao sam 2016 pa sam slučajno napisao za 6 godina, ništa strašno ;)
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači taj blagi tretman FIA-e prema Mercedesu i legalnosti njihovih rješenja je počeo već u 2012.? Nisam to znao
15
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedan komentar samo, puno mi je bilo drago što je Mercedes pobijedio i zbog Norberta Hauga koji je na postolju baš izgledao jako sretno,konačno pobjeda Mercedesa.
Taj čovjek mi je drag iz McLaren Mercedes perioda .
2
2