Izdvojeno

Russell o budućnosti: Srećom, vezan sam uz Mercedes

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell je jedan od vozača koji su u nižim kategorijama bili izuzetno impresivni, ali onda u Formuli 1 nažalost nije dobio bolid kojim bi mogao pokazati svoj talent u pravom svjetlu. Dominirao je nad Robertom Kubicom u većem dijelu sezone, ali to mu može biti mala zadovoljština s obzirom na upitnu Kubicinu formu.

Istovremeno, njegov kolega i protivnik iz juniorskih dana Alexander Albon je dobio promociju u Red Bull, a Lando Norris je u McLarenu koji proživljava svoju renesansu.

Na upit kad će se opet boriti protiv njih, Russell odgovara:

“Iskreno, ne znam… Imam ugovor s Williamsom, a nije nikakva tajna da nam je trenutno težak period.”

“Ekipa radi sve što može da prođemo kroz to razdoblje, kroz ovu situaciju u kojoj smo se našli prošlih par godina. Oni pokušavaju napraviti bolji bolid za mene i za Nicholasa.”

“Imam tu sreću da sam povezan s Mercedesom, pa, tko zna… Trenutno sam usredotočen na ono što radim, a dogodit će se što se dogodi.”

Dobro je poznato da ove godine Mercedesovi vozači ostaju bez ugovora, a iako se očekuje da bi Lewis Hamilton trebao ostati, veliko je pitanje ima li u ekipi još budućnosti za Valtterija Bottasa.

Komentiraj

13 komentara

  1. Neka pita Ocona o toj sreći.



    13

    1
  2. Tako su isto pričali i Ocon i Wehrlein…



    9

    0
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Pa dobro, oke Wehrlein i Ocon se nisu baš proveli. Ali Russell ima jackpot u džepu. Kroz par godina ima mjesto u Mecki. Skoro pa garantirano osim ako Lewis ne odluči baš produljiti karijeru.
    Ova dvojica su se tu našla u krivo vrime.


    0

    0
    • I Wehrlein i Ocon su se super proveli. Ocon još bolje.
      Puno bolje od mnogih drugih mladih i talentovanih vozača, kojima će ostati san da voze bolid F1.



      1

      0
    • To je još jedan od sukoba interesa u F1. Menadžer vozača koji je u isto vrijeme šef momčadi. Baš me zanima kako Toto Wolff pregovara o Bottasovom ugovoru sa samim sobom.

      To je bio i Briatore.



      6

      0
      • Pa nije Toto više menadžer Bottasu. Bar se ja tako sjećam.
        Sem toga ni ja, koji nisam menadžer, nisam vidio da je Ocon nešto više zaslužio mjesto u Mercedesu od Bottasa.
        Momak se potrefio u momentu, kada nije bilo mjesta u timu. Ne možeš na silu nekoga istjerati.
        Russel može da čeka, razvoj situacije i mislim da će on i biti slijedeći vozač koji će potpisati za Mercedes AMG F1



        6

        0
        • Ja mislim da je još uvijek. U trenutku dovođenja Bottasa u Merc je bio njegov menadžer, dakle imao je naporne pregovore sa samim sobom o tome. :)


          0

          0
      • F1puls Portal
        Testarossa Prikaži

        Da, tačno. Flavio je takoreći istjerao Buttona iz Renaulta nakon 2002 jer je bio menadžer Fisicu i Alnosu. Btw Button je bio bolje plasiran od Fisichelle u toj sezoni.



        4

        0
  4. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Neka mu je sa srećom, dečko je talent i trudi se, ali bio bi oprezan sa tom izjavom. Ocon i Wehrlein su slične pjesme pjevali….



    2

    0
  5. Kimi Raikkonen 7
    kimi007 Prikaži

    Pa za svim top f1 momčadima je pomama za sjedalima. Ocon i Wehrlein nisu materijal za budućeg prvaka, mada je Ocon pokazivao zube i podsjetio malo na Rosberga ili Leclerka po karakteru. Mercedes je imao par godina turbulentnih godina sa 2 odlučna vozača i razumljivo je što ne žele mjenjati harmoniju tima sa Lewisom i Bottasom, dok u Russelu, možda Ricciardu ili drugom vozaču imaju zamjenu za Lewisa kroz par godina. Mislim da su gore prošli Kvyat i Gasly u sredini sezone. :)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni