Izdvojeno

Sedam momčadi s bazom u UK pomažu u proizvodnji medicinskih uređaja za liječenje pacijenata oboljelih od korona virusa

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vlada Ujedinjenog Kraljevstva potvrdila je kako su u proteklih dva tjedna kolektiv od sedam F1 momčadi s bazom u Ujedinjenom Kraljevstvu, njihovi tehnološki ogranci i Formula 1 napravili značajan napredak u definiciji i koordinaciji njihovog odgovora na Vladin poziv u pomoć vezano za proizvodnju medicinskih uređaja za pomoć u liječenju pacijenata oboljelih od korona virusa.

Radi se o sljedećim momčadima: Aston Martin Red Bull Racing, BWT Racing Point F1 Team, Haas F1 Team, McLaren F1 Team, Mercedes-AMG Petronas F1 Team, Renault DP World F1 Team, ROKiT Williams Racing.

Njihovi zajednički napori, koji su dobili naziv „Project Pitlane“, dio su napora cjelokupne industrije u Ujedinjenom Kraljevstvu da proizvede i isporuči respiratorne uređaje koji bi zadovoljili nacionalne potrebe.

Slijedeći odluke koje je donijela Vlada Ujedinjenog Kraljevstva, Project Pitlane fokusirat će se na tri područja rada. Ta područja variraju u opsegu, od prenamjene postojećih medicinskih uređaja do potpore u povećanju proizvodnje postojećih dizajna ventilatora kao dio konzorcija VentilatorChallengeUK te brzog dizajniranja i proizvodnje prototipa novog uređaja za certificiranje i naknadnu proizvodnju.

U svakom od tih slučajeva, Project Pitlane će udružiti resurse i mogućnosti svojih članova na najbolji mogući način, fokusirajući se na temeljne vještine F1 industrije: brzi dizajn, proizvodnja prototipa, testiranje i sastavljanje. Jedinstvena mogućnost Formule 1 da brzo odgovori na inženjerske i tehnološke izazove omogućava ovoj grupaciji da pridoda vrijednost široj inženjerskoj industriji.

Project Pitlane će se usredotočiti na koordiniranje i odgovaranje na jasne izazove koji su postavljeni. Momčadi su spremne pomoći i u drugim područjima koja zahtijevaju brze i inovativne tehnološke odgovore na jedinstvene izazove koje predstavlja pandemija COVID-19.

Komentiraj

9 komentara

  1. Ferrari je siguran dok im je Kaspersky sponzor ?



    15

    0
  2. Svaka čast, zato je ovaj sport iznad svih drugih!



    8

    0
  3. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Hvale vrijedno :) Tako i treba.. Da li sam preskocio vijest kad je Ferrari radio isto ili je nije bilo.



    5

    0
    • Susie Wolff
      Har Kl Donator Prikaži

      Mislim da Ferrari ne može jer je zatvoren. Nisam siguran da li im ikako pogoni rade.
      Ali zato su donirali novac :thumbs:



      4

      0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        U Bologni rade.. Ako mi laze lik koji radi tamo, lazem i ja tebi…



        4

        0
        • Susie Wolff
          Har Kl Donator Prikaži

          Moguće … Znam da je potjerana na GO zbog virusa. Nije mi nešto ni bitno da bih istraživao koji su dijelovi zatvoreni, a koji ne. Ferrari je velika mašinerija da bi se tek tako cijela zatvorila.
          U svakom slučaju veliki respekt za sve timove koji pomažu svoju okolinu.



          5

          0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Ma jasno.. Trebaju svi koji mogu pomoc.. Osobno sam se odjavio od svega.. Ne mogu vise navigirat izmedju vijesti, svatko zeli nesto rec, dobro, lose.. Uglavnom su nekonstruktivna tipkanja, otislo sve u krivom smjeru..



          2

          0
        • Susie Wolff
          Har Kl Donator Prikaži

          Nisam drugo od tebe ni očekivao :thumbs:
          Čuvaj sebe i svoju porodicu.



          2

          0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Hvala..
          I ti sebe i svoje :)



          2

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni