Izdvojeno

Ferrari bi za testiranja mogao pripremiti dvije verzije bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši Minardijev test vozač Matteo Bobbi tvrdi da će Ferrari ove godine isprobati Mercedesovu prošlogodišnju taktiku, odnosno – da će za predsezonske testove pripremiti dvije verzije bolida.

Podsjetimo, Mercedes je uoči prošle sezone na prvom tjednu testova vozio bolid koji nije imao tempo vodećih, da bi onda tjedan dana kasnije predstavili novu verziju koja je bila slična specifikaciji za Melbourne.

Neki talijanski mediji su nedavno izvještavali o navodnim problemima u Maranellu, a Bobbi kaže da bi Ferrari mogao slijediti isti princip kao Mercedes:

“Šuška se da bi Ferrari mogao na testiranja donijeti dvije verzije bolida.”

“Prvi bolid bio bi aerodinamički jednostavan i služio bi za rješavanje pitanja pouzdanosti, a onda drugog tjedna bi vidjeli novi bolid koji bi bio sličan onome za Melbourne.”

“To se podudara sa strategijom Mercedesa od prošle godine.”

Bobbi kaže da je Ferrari tijekom zime htio pronaći više downforcea za svoj bolid:

“Radilo se i na motoru, ali ne na povećavanju snage jer je to trenutno vrlo dobro, nego na efikasnosti.”

“Prošle godine je motor imao puno snage, ali je trošio puno goriva. Više od Mercedesa i Red Bulla.”

“No, sve u svemu – ne očekujem drastično drukčije bolide ove sezone. Pravilnik je isti pa nakon ovih par mjeseci očekujem evoluciju bolida.”

Komentiraj

1 komentar

  1. … ne znam koliko to ima smisla s obzirom da nema promjena u pravilniku, a ni gumama za ovu sezonu…znači trebati će tražiti optimalni balans downforce-a da gume ‘rade’ što je lani bio njihov najveći problem…kopirati lanjsku taktiku od mercedesa je trebalo lani a ne sada po meni… da li netko zna koliko je lani ‘probnih balona’ ovako ispuštao ferrari?…čini mi se više no možda je to samo dojam…rb konstatno nešto izjavljuje dok potpuni ‘silenzio stampa’ iz merc-a…



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni