Max Verstappen kaže da njegova ekipa želi opet dominirati Formulom 1, te vjeruje da su svi članovi Red Bulla zadržali “pobjednički mentalitet”.
Red Bull je od 2010. do 2013. imao niz od četiri konstruktorska i vozačka naslova sa Sebastianom Vettelom koji je krajem 2013. godine pobijedio čak devet puta u nizu. Time je izjednačio rekord Alberta Ascarija. Međutim, kad je godinu dana kasnije počela hibridna era – nijedan Red Bullov vozač više nije uspio završiti sezonu unutar 100 bodova od osvajača naslova.
Bez obzira na to – Verstappen se obvezao na vjernost Red Bullu do 2023. godine.
“Lijepo je biti dio ekipe, zaista uživam, jako je zabavno i mislim da je to također važno.”
“Svi na stazi i svi u tvornici su motivirani da pokažemo kako možemo ponoviti dane kad smo dominirali. Samo želimo to ponovo ostvariti.”
Na upit britanskih novinara želi li okupiti ekipu oko sebe kao što je Lewis Hamilton okupio, Verstappen odgovara:
“Da, svi radimo na istom cilju, a to je pobjeđivanje u utrkama i u prvenstvima.”
Osvrnuo se i na svoj odnos s trkaćim inženjerom Gianpierom Lambiaseom:
“Mislim da smo obojica iskreni i direktni. Znamo si reći kad netko od nas ne odradi posao kako treba. To mi se sviđa. On je tip koji ne priča baš puno.”
“Ne volim kad netko priča samo da priča, to za mene ne bi funkcioniralo. Sve u svemu – najbolje je biti kratak i koncizan. Puno vremena provedemo jedan s drugim i ponekad mislim da on može pogoditi što ću ja reći.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Pošteno, ali čisto sumnjam da će to biti moguće pored momčadi s jakom i posloženom strukturom poput Mercedesa.
2
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Da svi tako misle, niko se ne bi potrudio
5
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Mogu biti bolji, možda i ove godine, ali da ih izdominiraju čisto sumnjam.
Mercedes dok ima ambiciju da se natječe u Formuli 1 vjerujem da će biti na jako visokom nivou u svim poljima, što daje drugim ekipama minimalne šanse da ih izdominiraju. Naravno to je moje mišljenje i ne bi ni valjalo da svi drugi tj. sve druge ekipe tako razmišljaju, jer tako nemaju nikakve šanse ni da ih pobjede.
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Da bi dominirao kao vozac, a ujedno sa RB momcadi trebas prvo izdominirati svoj ego i riješit sam sa sobom psihicke problemćiće…
7
11
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/I tata (Ferrari) bi sine.
1
2