15 Rusija – live chat
15 Rusija – live chat

FIA pojasnila zašto im je trebalo 6 krugova da uklone Bottasov bolid

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA pojasnila zašto im je trebalo 6 krugova da uklone Bottasov bolid

Ante Vetma

Direktor utrka Michael Masi je pojasnio zašto je period sigurnosnog automobila potrajao 6 krugova dok suci uz stazu nisu izgurali Bottasov bolid izvan izletne zone.

Finac se pažljivo parkirao na najbliže mjesto gdje je vidio izlaz u barijerama, a vidjelo se da je imao problema vratiti volan na mjesto, nakon čega je odustao i ostavio ga u bolidu. To su umjesto njega kasnije obavila dva suca.

Bolid i dalje nisu mogli pomaknuti, pa je bilo potrebno pozvati dizalicu. Još od 2014. godine izlazak dizalice na stazu zahtjeva sigurnosni automobil.

“Valtteri je odradio fantastičan posao oko toga gdje se zaustavio. Suci su pokušavali izgurati bolid kroz prolaz i zato smo se najprije odlučili za dvostruke žute zastave. Suci su bili točno tamo.”

“Bilo je izvan staze, pokušavali su izgurati bolid, ali je onda zapeo na grbi.”

“Zatim smo pozvali dizalicu, a to je odmah znak za sigurnosni automobil.”

Na upit novinara je li problem bio u tome što je bolid ostao u brzini, Masi odgovara:

“Suci su rekli da je bolid zapeo na grbi i to je bilo to.”

Što se tiče šest krugova pod sigurnosnim automobilom, Masi kaže:

“Praktički su samo petorica vodećih bili u istom krugu.”

“Najprije smo morali vodećeg plasirati iza SC-a, za što je trebalo malo više vremena zbog pozicije na stazi. Zatim smo dobili listu svih bolida s live timinga. Fokus je bio na incidentu, a onda je druga stvar bila propuštanje svih zaostalih bolida da se vrate u isti krug.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9327 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3753 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #VN Brazila 2019.

Komentiraj

21 komentara

  1. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Crko Mercedes..



    4

    1
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Dakle ima ih u onoj kontrolnoj sobi kao da lansiraju raketu na mjesec, a nisu u stanju obaviti nekoliko stvari istovremeno.



    3

    2
  3. James Hunt herr_Mihael Prikaži

    Zadnji put kad je dizalica bila na stazi bez safeta covjek je poginuo.



    4

    3
  4. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    A jeste objasnili zasto vam je trebalo sat vremena za Lewisovu kaznu i uskracivanje zasluzenoga Carlosu i McLarenu?
    Mozda jesu ali nisam nigdje naletio na to



    13

    0
  5. Kad se ganja Hamiltona treba 6 krugova da se skine bolid sa staze bez ijedne krhotine, idealno sparkiran, a kad Hamilton treba ganjat tad se unutar dva kruga skinu dva bolida i masu krhotina po stazi..da ne spominjem i brzina određivanja kazne. Zanimljivo.



    13

    5
  6. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …neuspješni crashgate 2???… :D



    3

    3
  7. F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Je li itko primijetio kako je neobično malo vremena bilo između “SC ending” i zelenog svjetla? Inače vodeći vozač ima puno više vremena za pripremiti restart. Ovaj put je obavijest “ending” trajala samo šest sekundi.



    6

    0
  8. Zašto zaostale za krug puštaju naprijed, pa nek se izdvoje udesno i odma postave na svoju poziciju. Koja glupost od pravila.


    0

    0