F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli kreće s posljednjim testom guma za 2020. i prvim testom guma za 2021.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako ovog tjedna nema trkaćeg vikenda, F1 bolidi će biti na stazi. Točnije, na stazi će biti dva bolida, jedan Mercedesov i jedan Renaultov.

12. i 13. rujna, odnosno danas i sutra, Pirelli održava testiranje dviju različitih komponenti guma na Paul Ricardu u Francuskoj.

S Mercedesom će odraditi posljednji planirani slijepi privatni test guma za 2020. kakav su dosad na različitim stazama odradili i s ostalih devet momčadi. Za to se testiranje koristi aktualni bolid, a za volanom će biti njihov rezervni vozač, dogodine vozač Renaulta, Esteban Ocon.

Iako je ovo posljednji zakazani test guma za 2020. uoči grupnog testa po završetku sezone u Abu Dhabiju gdje Pirelli mora donijeti konačnu verziju guma za iduću sezonu, talijanski proizvođač radi na tome da osigura barem još jedno testiranje prije toga. Razlog tome je nedostatak vremena da u potpunosti ostvare sve zahtjeve koje su momčadi nedavno postavile, među kojima se ističe niža degradacija.

Pirelli je raspravljao s momčadima o dodatnome testu tijekom VN Italije, no nisu uspjeli postići dogovor. Nova prilika za dogovor bit će danas na sastanku u Ženevi.

Prvi test 18-inčnih guma za 2021.

Osim Ocona u aktualnom Mercedesu, na stazi u Francuskoj će biti i Sergej Sirotkin koji će voziti Renaultov modificirani bolid iz 2018. s gumama za 2021.

Formula 1 2021. prelazi na niskoprofilne 18-inčne gume, a tri su momčadi – Renault, McLaren i Mercedes – pristale napraviti modificirane verzije prošlogodišnjih bolida za prva testiranja tih guma. Sve tri momčadi će odraditi po dva dana testiranja na Paul Ricardu, McLaren u listopadu, a Mercedes u prosincu.

Ostale momčadi će dobiti priliku za testiranje tih guma tijekom 2020. kad Pirelli na raspolaganju ima 25 testnih dana. Te momčadi će za to morati napraviti svoje modificirane verzije bolida iz 2019., dok će tri momčadi koje već imaju testni bolid moći koristiti i taj ako žele. Abu Dhabi će ponovno biti lokacija posljednjeg grupnog testiranja kad će momčadi imati tri dana za konačni test novih guma.

Formula 2 prelazi na 18-inčne gume godinu ranije od Formule 1, stoga su testiranja s Dallarom F2 2018 već u punom jeku. Jučer je Pirelli objavio kako su u protekla dva dana na Hungaroringu odvozili 139 krugova, a u Monzi je Jean Alesi demonstrirao aktualni bolid s novim gumama. Istom su prilikom bile predstavljene i F1 gume koje će Renault testirati ovih dana.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

33 komentara

  1. Ferrari AMG Prikaži

    Opet Mercedes dolazi zadnji na testove, cini mi se nije se nista promjenilo u Pirellijevoj i Mercedesovoj politici, jesam fan Mercedesa ali ovo je totalno nepotrebno za sport u kojem bi svi trebali imati ista prava.



    5

    6
    • F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

      Ne brini, imat će oni opet svoj tajni test :chill:



      11

      5
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Dokle god je Safety/medical car Mercedes, dokle god se Liberty vozi u autu u vlasništvu Mercedesa sa Pirelli gumama nema tu kruha za druge.

      Stvari koje prolaze u F1 ne bi prošle niti u jednom drugom sportu osim hrvatskog nogometa.



      7

      9
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        E *ebiga @wapi. Nije ti smetao Mercedes Safety/medical car početkom vijeka. Ili kad je Bernie vozao Ferrari.
        Nigdje veze paralela



        5

        10
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Početkom vijeka Mercedes nije bio vlasnik momčadi. Bio je manjinski suvlasnik u McLarenu.

        Ima sasvim dovoljno coupea i karavana iz korporacija koje ne sudjeluju u F1i koje bi mogle biti Safet i Medical.

        Kad je Bernie vozao Ferrari?

        Osim toga to sve skupa jesu Bernijevi koruptivni dealovi.



        6

        4
      • Ferrari AMG Prikaži

        Wapi

        Aj priznaj da je barem malo glupo dovoditi u pitanje Safety i Medical car kao neku vrstu povezanosti Mercedesa sa FIAom/Libertyem, jer ajde da je Mercedes od tamo neke 2011/12. postao Safety pa bi ja prvi rekao da je to koliko toliko neopravdano/sumnjivo ali ovako stvarno nema smisla…

        Lobby postoji kako sa Mercedesove strane tako i sa Ferrarijeve, Renaultove ili Hondine, e sad ko vise/uspjesnije lobbira je tema koju nema smisla komentirati, odnosno zelim reci svi to rade a nitko ne moze tocno reci koliko.

        A da nam Safety bude npr. Opel Mokka ili da se poslovni ljudi iz Libertya vozaju u Seat Altei pa da svi budemo zadovoljni? A ne, imaju i BMW i Audi da voze, hmm BMW mozda lobira za Sauber, a VAG grupa je nesto govorili da bi i oni u F1 2021. ne bi ni to bilo posteno, tko bi opet trazio novog Safeta… ?

        Postali ste previse sumnjicavi, realno vise nego sto trebate.



        8

        7
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        Bio vlasnik 40% i najveći dioničar.
        Sad je vlasnik 60% i većinski vlasnik. Ne vidim neku veliku razliku.
        Nije ni bitno … Ti impliciraš da Mercedes pobjeđuje zato što mu Liberty šteli pobjede i poslove. IMO to je glupost.
        SC i MC je bio i prije Liberty i za vrijeme najveće dominacije Ferrarija.



        7

        3
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @Har Kl
        Blago tebi kad ne vidiš razliku između 40% i 60% vlasništva.
        Ja mislim da ju je Mercedes itekako vidio pa je izašao iz ovog 40%-tnog vlasništva jer nije mogao utjecat koliko je htio.

        @AMG
        To bi se u drugim sportovima smatralo sukobom interesa (kao i RB/TR). Zamisli da Real Madrid sponzorira UEFAu. Da li bi Bayern bio uvjeren u pošteno natjecanje? Sumnjam.

        Toyota, VAG, PSA, BMW, Volvo na primjer ne sudjeluju u F1 pa bi sigurno mogli _prodati_ nekolilko automobila prikladnih za safeta i medical.



        3

        6
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        Sad opet vrtiš okolo. Razlika postoji i jako je bitna. I tačno je da je Mercedes otišao zbog te male (velike) razlike.
        Ali ne vidim neku razliku koja bi potvrdila tvoje izjave.


        0

        2
      • Ferrari AMG Prikaži

        Wapi

        Je li ti nas ovdje malo z.. ili?

        Cini mi se da jos samo plivanje nisi usporedio sa F1, pitam se samo kad ces shvatit da to nema smisla? Mislim da Real Madrid ne proizvodi golove/lopte/mreze/ a i mislim da ne uzgajaju travu i da im primarna djelatnost nije prodaja proizvoda pa da to mogu ponudit FIFAi kao sto Mercedes moze ponuditi svoje aute FIAi kao sponzorstvo (a da i nesto novaca sigurno).

        Ranije nisam primjetio ovo tvoje napisano “…Mercedesa sa Pirelli gumama nema tu kruha za druge.”, s tim se slazem, treba im zabraniti Pirellijeve gume i vec ove zime namontirat neke Minerva ili Icebear pa nek svi izginu…

        Al ga pretjerujes brate, no nema veze, sve ti je oprosteno :)



        3

        4
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @AMG

        Pa evo, koja razlika između Reala i Mercedesa?

        Safet i Medical ne utječu direktno na rezultat trke, ali predstavljaju sponzorstvo jedne momčadi prema onome tko donosi pravila i sudi na natjecanju na kojem ta momčad sudjeluje.

        To je doslovno isto kao da Real sponzorira UEFAu ili FIFAu ili španjolski nogometni savez.

        A glede serijskih Mercedesa s Pirellijem pretjerujem, ali ne ako se u poklonjenom/posuđenom autu u vlasništvu Mercedesa vozika Liberty ekipa. Onda je to vrlo realan sukob interesa. Opet se sponzorira, samo ovaj puta organizator natjecanja.

        Što više mislim o gumama, sve mi se više sviđa ideja da svaka momčad ima svojeg (neke mogu imati i istog ako žele.) Kao što svi biraju kod koga će kupiti kočnice, tako mogu birati i gume. Obavezan pitstop za zamjenu guma može ostati, ali nema smisla propisivati promjenu mješavine, kad bi svi imali svoje.



        6

        2
      • Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

        SC i MC su reklame koje se plaćaju. Kao i kad se neki auto pojavi na filmu.

        A što se tiče štele, podmićivanje autom ne prolazi ni u našoj vladi. Gdje da to prođe u biznisu koji okreće milijarde.



        3

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        SC i MC tko kome plaća?

        Mercedes FIAi?
        Dakle Real sponzorira UEFAu!



        2

        1
      • Tag Heuer tifosoante Prikaži

        @wapi Vezano za SC i MC, realno ne postoji niti jedna marka automobila koja nudi i sportski ili supersportski automobil od minimalno 500 ks za SC i sportski karavan od minimum 400 ks za MC osim Mercedesa. Realno, ne moze Passat 2.0 TDI biti SC jer SC treba bit dovoljno brz da bolidi ne izgube temperaturu guma i da se ne ponovi Imola 1994 i zato SC treba biti toliko snazan, a MC treba biti dovoljno brz da dodje i preveze vozace sa mjesta nesrece. To je donedavno nudio jos samo Audi sa RS4, RS6 i R8, ali je nedavno prestao proizvodit R8, tako da i on tu otpada. Mozda bi tu jos ukljucio Porsche sa 911 gamom modela i Panamerom Sport Turismo, ali tesko da to mogu smatrati karavanom. Sve u svemu, ne mozes naci nijednog proizvodjaca koji ti nudi navedeno osim Mercedesa. Moze se i napraviti i dva razdvojena natjecaja za te dvije skupine auta ali je nepotrebno komplicirati stvari. Tako da ti @wapi ta tvoja teorija zavjere ne drzi vodu.



        1

        2
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Koji će k MC 400ks? U njega ne stanu nosila jer je to klasični karavan sa 5 sjedala. Vozače kojima je zaista potrebna brzina prijevoza prevoze klasična kola hitne pomoći, a ne MC. Hitna pomoć nema 400ks. Za što točno njima treba karavan? Treba im sportski auto za 5 osoba da doktori brzo stignu do mjesta nesreće i da eventualno uštede hodanje vozaču koji se izvukao iz bolida.

        Kaj se tiče Safeta, ne pušim foru da je AMG jedini sportski kupe na svijetu. Sorry nemre bit. Ima pun kufer BMWa, Bentleya, koječega sa više od 500ks i odgovarajućim performansama (a da nije iz korporacija koje sudjeluju u F1).



        5

        1
      • Tag Heuer tifosoante Prikaži

        @wapi Nisam rekao da nema marki koji nude sportske aute od vise od 500 ks, ali ne postoji marka osim Mercedesa i eventualno Porschea koja nudi uz sportske aute od 500 ks i karavane sa vise od 400 ks koji ce bit MC. A radit odvojene natjecaje je komplicirano. Iako bi rado volio vidjet Audi RS6 kao MC u F1, to je zvijer od auta.


        0

        1
      • Carmen Jorda Frantic Donator Prikaži

        Apsolutno nevezano za teorije zavjere, ima i BMW takva dva modela, kao i Audi (R8 se proizvodi još uvijek), dok Porsche nema karavana.



        3

        0
      • Clay Regazzoni Ber Prikaži

        Mogu se i u Kiji voziti..



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ma jebeš karavan. Može od Porschea Cayenne biti medical. Svakako to nije hitna kao što wapi reče. Ili Lamborghini, imaju sportskih koliko hoćeš, a imaju Urus za medical.



        1

        0
      • Kojom logikom bi F1 trebala reklamirati marke koje ne sudjeluju u istoj i ne troše po pola milijarde eura svake sezone?



        1

        5
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Zašto bi FIA ikoga reklamirala? FIA ne bi smjela prihvaćati sponzoriranje nikoga, a pogotovo ne sudionika natjecanja u kojem sudi i kreira pravila.



        2

        1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Pa tad je najbitnije. Kad se određuje finalna specifikacija gume…



      1

      0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Još uvijek ne znamo zbog čije babe zdravlje se opet mijenjaju gume za 2020.



    8

    1
  3. Vec su bili tajni testovi (Mercedes) ili slijede nakon sezone?



    5

    5