Vijesti

Juan Manuel Correa debitirat će u F1 bolidu na testiranju za Alfu

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

20-godišnji Amerikanac Juan Manuel Correa dobit će svoju prvu priliku za vožnju F1 bolida na testiranju s Alfa Romeom idućeg tjedna na Paul Ricardu.

Correa je ranije tijekom godine potpisao za Alfu kao razvojni vozač, a trenutno se natječe u Formuli 2 gdje vozi za Sauber Junior Team by Charouz – iako je ime Sauber nestalo iz imena F1 momčadi, švicarska je kompanija i dalje vlasnik momčadi.

“Premalo je reći da sam uzbuđen. Testiranje i karijera u Formuli 1 je bilo nešto na čemu smo moji partneri i ja radili već neko vrijeme.”

“Radit ću na svemu, slušati i učiti kako bih skupio koliko god iskustva je moguće.”

– Juan Manuel Correa

Amerikanac ekvadorskih korijena imao je šaroliku debitantsku F2 sezonu dosad – u dosadašnjih 16 utrka osvojio je dva podija drugim mjestima u sprint utrkama u Azerbajdžanu i Francuskoj, ali je u ostalim utrkama bodove osvajao u samo dva navrata s dva sedma mjesta.

U ukupnom poretku se nalazi na 12. mjestu s 36 bodova, 9 manje od najrecentnijeg pobjednika Micka Schumachera, F2 debitanta koji je također testirao za Alfu na testiranju u Bahreinu. Schumacher je dan ranije testirao za Ferrari. Priliku u Alfinom aktualnom bolidu imao je i Correin timski kolega Callum Ilott na testiranju u Barceloni.

Prošlog se tjedna saznalo kako je u F1 bolidu testirao i vodeći debitant u F2 prvenstvu, Kinez Guanyu Zhou. UNI-Virtuosijev vozač ima ulogu razvojnog vozača Renaulta, a Motorsport.com je doznao kako je tijekom lipnja odradio dva testa s Renaultom RS17, bolidom iz 2017., na Paul Ricardu i Red Bull Ringu. Prošle je srijede ponovno vozio isti bolid, ovaj put u Barceloni. Zasad nije vozio aktualni F1 bolid.

Konačni rezultati Formule 2 2019.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni