Vijesti

Juan Manuel Correa debitirat će u F1 bolidu na testiranju za Alfu

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

20-godišnji Amerikanac Juan Manuel Correa dobit će svoju prvu priliku za vožnju F1 bolida na testiranju s Alfa Romeom idućeg tjedna na Paul Ricardu.

Correa je ranije tijekom godine potpisao za Alfu kao razvojni vozač, a trenutno se natječe u Formuli 2 gdje vozi za Sauber Junior Team by Charouz – iako je ime Sauber nestalo iz imena F1 momčadi, švicarska je kompanija i dalje vlasnik momčadi.

“Premalo je reći da sam uzbuđen. Testiranje i karijera u Formuli 1 je bilo nešto na čemu smo moji partneri i ja radili već neko vrijeme.”

“Radit ću na svemu, slušati i učiti kako bih skupio koliko god iskustva je moguće.”

– Juan Manuel Correa

Amerikanac ekvadorskih korijena imao je šaroliku debitantsku F2 sezonu dosad – u dosadašnjih 16 utrka osvojio je dva podija drugim mjestima u sprint utrkama u Azerbajdžanu i Francuskoj, ali je u ostalim utrkama bodove osvajao u samo dva navrata s dva sedma mjesta.

U ukupnom poretku se nalazi na 12. mjestu s 36 bodova, 9 manje od najrecentnijeg pobjednika Micka Schumachera, F2 debitanta koji je također testirao za Alfu na testiranju u Bahreinu. Schumacher je dan ranije testirao za Ferrari. Priliku u Alfinom aktualnom bolidu imao je i Correin timski kolega Callum Ilott na testiranju u Barceloni.

Prošlog se tjedna saznalo kako je u F1 bolidu testirao i vodeći debitant u F2 prvenstvu, Kinez Guanyu Zhou. UNI-Virtuosijev vozač ima ulogu razvojnog vozača Renaulta, a Motorsport.com je doznao kako je tijekom lipnja odradio dva testa s Renaultom RS17, bolidom iz 2017., na Paul Ricardu i Red Bull Ringu. Prošle je srijede ponovno vozio isti bolid, ovaj put u Barceloni. Zasad nije vozio aktualni F1 bolid.

Konačni rezultati Formule 2 2019.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni