Izdvojeno

Ecclestone: Neće biti VN Francuske

Piše: David Vidović

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Magny Cours, Francuska

Nakon što je ranije ovog tjedna izjavio da bi se VN Italije mogla preseliti na Imolu, Bernie Ecclestone je u razgovoru za britanski Sky Sports rekao da ne postoji dobra staza u Francuskoj i da se Formula 1 neće vraćati tamo dok se ne nađe pristojna zamjena stazi Magny Cours. Podsjetimo, zadnja utrka u Francuskoj je održana 2008., a pobjednik je bio Felipe Massa. Magny Cours bio je domaćin utrka od 1991., a staza na kojoj se Velika nagrada prije održavala je bila Paul Ricard. Bilo je tu još dosta izmjena u povijest, a vozilo se i na skraćenoj verziji 24 sata Le Mansa.
Vn Francuske nije održana samo 1955. a razlog je bila stravična nesreća na utrci Le Mans 24 sata iste godine. Zadnje gostovanje Formule 1 u ovoj državi bilo je 2012. godine kada je Magny Cours ugostio trodnevni test mladih vozača.

“Ne postoji dobra staza u Francuskoj. Otišli smo iz Francuske zato što nitko nije bio zadovoljan i nitko nije dobivao ništa od te utrke. Francuska ima veliku podršku i može dobiti utrku u kalendaru kada god to želi, ali čini mi se da nitko nije zainteresiran putovati na to mjesto.”

Ecclestone je spomenuo još nekoliko država u kojima želi vidjeti Formulu 1, a jedna od njih je i davno izgubljena Južnoafrička Republika.

“Volio bih da se utrka održava u Južnoafričkoj Republici. Postoji još nekoliko država u kojim želim vidjeti F1, mnogo ih je u Americi. Razočaran sam što nismo uspjeli dogovoriti utrku u New Jerseyu, ali ja i dalje mislim da će se dogovor jednog dana sklopiti i da ćemo vidjeti utrku u New Jerseyu.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni