Izdvojeno

Izjave pobjedničkog trojca kvalifikacija

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ros, Ham, Rai

Lewis Hamilton

“Za mene je ovaj pole position zbilja poseban, iako osvojen na prilično težak način, posebno zbog lošeg zadnjeg slobodnog treninga. Svoju prvu pobjedu sam osvojio ovdje 2007. godine, što se za mene bilo jako posebno. Momci su danas napravili izvrstan posao nakon dosta teških trenutaka. Prvi krug je Q3 je bio prilično dobar, možda je mogao biti malo bolji. Drugi je krenuo loše, a onda sam odvozio dobar srednji sektor, no sve u svemu, jako sam zadovoljan rezultatom, uživao sam.”

Nico Rosberg

“Loš kraj kvalifikacija za mene, cijelo sam se vrijeme osjećao dobro i na kraju sam imao problema sa svime, nisam mogao sastaviti dobar krug. Sada moramo proanalzirati podatke. Prvi krug je bio vrlo dobar, no gume su dale svoje i nije se više moglo izvući. Svakako, čestitam Lewisu, a sutra je utrka i ovdje postoji dosta mjesta za pretjecanje, stoga se nadam najboljem.”

Kimi Raikkonen

“Cijeli vikend je bio prilično dobar, ali šteta što je drugi naš auto imao problema. Ali, sutra je utrka i mislim da smo tu mnogo snažniji. Treba nam još snage, ali mislim da je ovo što sada imamo dobro.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni