Kanadski vozač DAMS-a Nicholas Latifi stigao je do prve ovosezonske pobjede na sprint utrci na Spa-Francorchampsu čime je postao deveti različiti pobjednik u dosadašnjih 18 utrka. Drugo mjesto na kraju je pripalo Landu Norrisu, dok je treći završio Alexander Albon.
Latifi je danas startao s pole positiona kojeg je iskoristio na najbolji mogući način. Uspio je odbiti inicijalni napad Luce Ghiotta na samom startu te je od tog trenutka kontrolirao utrku. U cilj je ušao s čak 10 sekundi prednosti ispred Norrisa. Druga je ovo pobjeda u karijeri za Kanađanina, prva nakon sprint utrke u Silverstoneu 2017.
Lando Norris probio se do drugog mjesta s pete startne pozicije nakon nekoliko sjajnih borbi od kojih se ističe ona s Artemom Markelovom za tad četvrtu poziciju. Norris je ubrzo skinuo i Lucu Ghiotta, a u posljednjem krugu pao je i jučerašnji pobjednik Nyck de Vries koji je većinu utrke proveo na drugom mjestu.
Alexander Albon startao je četvrti, ali je izgubio nekoliko pozicija na startu te je do kraja utrke to morao nadoknađivati. U tome je u konačnici uspio, dva kruga prije kraja prošao je Markelova za četvrto mjesto, dok je u posljednjem krugu odmah nakon Norrisa prošao ispred de Vriesa i ugrabio posljednje mjesto na pobjedničkom postolju.
Jučerašnji pobjednik de Vries na kraju je bio peti. De Vries je briljatno startao s osme pozicije, iz La Sourcea je izašao kao trećeplasirani, a ubrzo je prestigao i Lucu Ghiotta. Činilo se da ima tempo za prvu dvostruku pobjedu ove sezone, ali Latifija nije uspio uloviti te je na kraju upao u velike probleme s gumama. Prošli su ga Norris i Albon, dok je Markelova ipak uspio zadržati iza sebe u tom četveroboju na kraju utrke.
Luca Ghiotto završio je sedmi nakon starta s druge pozicije, a posljednji bod uzeo je George Russell koji danas nije odvozio na pravoj razini. Loše je startao sa šeste pozicije te do kraja nije uspio nadoknaditi izgubljeno. Norris je tako dodatno profitirao od svog drugog mjesta te se približio Russellu na samo 5 bodova zaostatka uoči utrka u Monzi za tjedan dana.
Incidenata na utrci uopće nije bilo, imali smo samo jedno odustajanje zbog kvara na bolidu Seana Gelaela već u trećem krugu, dok su čak trojica vozača morala startati iz boksa. Lorandi nije uspio krenuti u formacijski krug s 13. startne pozicije te je tako indirektno izazvao Boccolaccijevo (15.) i Fuocovo (17.) zaustavljanje. Boccolacci očito nije na vrijeme primijetio da Lorandi ne kreće pa je zaglavio iza njega, dok se isto dogodilo i Fuocu koji je ovog vikenda prvi put od Bahreina ostao bez bodova.
Nema puno vremena za odmor, iduće utrke voze se u Monzi za tjedan dana!
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | N. Latifi | DAMS | – |
2 | L. Norris | Carlin | 10.402 |
3 | A. Albon | DAMS | 10.766 |
4 | N. de Vries | PERTAMINA PREMA Theodore Racing | 13.210 |
5 | A. Markelov | RUSSIAN TIME | 13.448 |
6 | L. Ghiotto | Campos Vexatec Racing | 22.179 |
7 | G. Russell | ART Grand Prix | 23.357 |
8 | A. Maini | Trident | 31.864 |
9 | S. Sette Câmara | Carlin | 33.578 |
10 | J. Aitken | ART Grand Prix | 34.567 |
11 | T. Makino | RUSSIAN TIME | 40.032 |
12 | R. Boschung | MP Motorsport | 40.100 |
13 | L. Delétraz | Charouz Racing System | 42.899 |
14 | R. Nissany | Campos Vexatec Racing | 44.631 |
15 | A. Lorandi | Trident | 52.568 |
16 | M. Günther | BWT Arden | 55.305 |
17 | N. Fukuzumi | BWT Arden | 59.007 |
18 | D. Boccolacci | MP Motorsport | 60.115 |
19 | A. Fuoco | Charouz Racing System | 66.936 |
S. Gelael | PERTAMINA PREMA Theodore Racing |
George Russell i dalje vodi u poretku vozača, ali sad ima samo 5 bodova prednosti ispred Norrisa sa 6 utrka do kraja sezone. Alexander Albon također je blizu s 27 bodova zaostatka, dok ni četvrtoplasirani de Vries ne kasni previše, 35 bodova. Prvenstvo je itekako otvoreno.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!