Izdvojeno

Giovinazzi: Dobri rezultati testiranja nisu garancija

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev testni vozač Antonio Giovinazzi kaže kako impresivne performanse na testiranju u Mađarskoj ovog tjedna nisu garancija da će sljedeće sezone imati vozačku poziciju u Formuli 1.

Talijan je prvog dana vozio bolid Ferrarija, dok se drugog dana testiranja prebacio u bolid Saubera. Giovinazzijevo vrijeme je bilo tisućinku brže od Kimija Raikkonena, koji je vozio u srijedu, te šest desetinki u Sauberu od Marcusa Ericssona.

“Jako sam sretan,” odgovorio je na pitanje novinara na temu njegove performanse koje je pokazao na testiranjima.

“Utorak je bio jako dobar dan u Ferrariju kao i srijeda u Sauberu. Međutim, to što sam napravio dobar posao nije mi garancija da ću sljedeće sezone voziti u Formuli 1.”

“Sve će se promijeniti. Ono što ću ja raditi jest da ću dati sve od sebe pa ćemo vidjeti hoće li se što dogoditi ili ne.”

Talijan je za Sauber vozio na prvom treningu VN Mađarske te će do kraja sezone još četiri puta sjesti u bolid. Spominje se kao jedan od ozbiljnih kandidata za mjesto u švicarskoj momčadi zbog njegove jake veze s Ferrarijem, za koje Giovinazzi radi u simulatoru, testni je vozač i polaznik akademije. Na pitanje osjećali kako postoji nedovršenog posla u F1, Giovinazzi je odgovorio.

“Ne možete ni zamisliti! Stvarno se želim vratiti nazad.”

“Sada ćemo sve vidjeti. Imam još četiri treninga sa Sauberom. Krajem godine se nadam da ću imati mjesto gdje želim.”

Komentiraj

1 komentar

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni