James Key pridružit će se McLarenu kao tehnički direktor. 46-godišnjak je bio na istoj poziciji u Toro Rossu, a britanskoj će se momčadi pridružiti nakon što završi ‘gardening leave’ period, odnosno vrijeme kada ne smije obavljati dužnost u drugoj momčadi. Sve vodeće tehničke figure moraju provesti neko vrijeme izvan sporta kada prelaze iz jednog tima u drugi. Taj period može potrajati maksimalno jednu godinu.
Ovo je još jedan potez momčadi iz Wokinga u nadi da se vrate na vrh. Još uvijek nije poznato kada Key dolazi na novu poziciju.
McLarenov direktor inženjeringa Matt Morris dao je otkaz. Morris je bio jedan od trojice tehničkih voditelja momčadi kojeg je postavio bivši trkaći direktor Eric Boullier.
Tehnički direktor Tim Goss napustio je momčad još u travnju, a sada je isto napravio i Morris. Jedino je šef aerodinamike Peter Prodromou ostao na svojoj poziciji.
Boullier je otišao na početku mjeseca. Njegova pozicija više ne postoji, već je napravljena nova struktura.
Andrea Stella, koji se pridružio McLarenu 2015. iz Ferrarija zajedno s Fernandom Alonsom, imenovan je za direktora performansi, a bivši IndyCar prvak Gil de Ferran dobio je ulogu sportskog direktora.
Key je prije Toro Rossa radio za Jordan, Force Indiju i Sauber i jedan je od glavnih članova nove generacije tehničkih direktora. Prošle je godine bio blizu prelaska u Williams, ali je na kraju produljio suradnju s Red Bullom za ostanak u Toro Rossu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
razočaran izborom, očekivao sam ga u rb-u kad newey otiđe u penziju.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito je to predugo za čekati
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ja zadovoljan izborom. ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajd, polako stvaraju ekipu za povratak na vrh.
Bojler je najuren, Prodromou je tu, evo sad dolazi i Key, De Ferran im je šef….
Za nekoliko godina bi to trebala biti ekipa na nivou.
Vjerovatno će sve proraditi nakon što Alonso ode u penziju/Indycar/….. :mrgreen:
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos samo docekat potvrdu da Alonso ostaje i miran sam. Ne mogu mirno spavat dok to ne vidim.
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha takoder.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso kaze da nece docekat 2021. u Formuli 1. Teško da će prije od toga dobiti bolid sposoban za pobjede i naslove (a to je jedini razlog zašto je još tu). Cini mi se da mu je dopizdilo
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako misliš na onu nedavnu izjavu da ga ne zanima prelazak na 18-inčne gume i sl. jer ga tad neće biti u F1, on je tu izjavu prilično brzo demantirao na Twitteru napisavši da je to rekao nekakvim sarkastičnim tonom. Dakle, bez brige Alonsovci, 2020. nije definitivni kraj :)
Ipak, ja ne navijam za njegov ostanak čisto da bude tu negdje na gridu. Godine lete i meni je besmisleno da ih takav vozač trati na (nažalost, najblaže rečeno) osrednju momčad. Ja bih ga volio vidjeti u IndyCaru već iduće sezone jer ne vjerujem da u F1 ima šanse za top bolid, a onda se može probati vratiti 2021. ako će biti dobrih mjesta.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sorry..ja jedva cekam da cujem da prelazi u Renault..jedina dostupna ekipa a i prva iza velike trojke..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako uzmemo u obzir i pad forme kod Red Bulla nardene godine, ispod Renaultovog nivoa, a sve naravno, zbog Honde (mada ne mora značiti da će se to desiti), i dalje Renaultov maksimum ostaje 5. mjesto, iza 2 Ferrarija i 2 Mercedesa.
Takođe, čini mi se da su iz Renaulta takođe govorili (Cyril) da im bolid prije 2021. neće niti sposoban za pobjede.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wind of change ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je odlicna vijest za McLaren-vce!
Mozete me mrziti koliko hocete sada, no ja bi jos i Alonsa najurio iz tima. Alonso je ogroman pritisak u timu, nekako McL vise forsira da udovolji njemu, a ne sebi. Ako krecu od samoga dna, ne mogu pucati visoko, a imaju jednog od takvih vozaca. Bolje da odrijese kesu od 20 mil za Ricciarda, pa s njim da stvaraju novu eru, nego ovako na vrat na nos.
Ovo je ujedno i bolje za Alonsa, jer svaka promjena u infrastrukturi zahtjeva i duzi period adaptacije, a Alonso i nema bas dovoljno strpljenja za istu. Al, ako ima onda treba stisnuti zube i zasukati rukave
23
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoces rec da iz vec odrijesene kese uzmu 10 milja i vrate u blagajnu i uzmu Riccija :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa sta ce im veci pritisak od toga da nisu konkurentni vec godinama…Alonso im moze biti samo motiv vise..a da nemaju Alonsa nebi imali ni 10% ovih bodova..jer vidimo da veliki talent stoffel krstari na zacelju….al slazem se da alonso treba otic,za njegovo dobro i njegovih navijaca a i zbog samog sporta..
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha ne znam šro bi mislio, srce govori da Alonso ostane, razum da ode. Teško tu može biti konkurentnog bolida još par godina. Iduće godine se nadam da idu na penziju MCL33 i na totalno nova kolica. Sad baš da piknu iz prve i da Renault začudotovori s motorom, sumljam.
A duša me boli gledat velikog Nanda kako se bori za q3 i za bodove . Bolje da ode u legendu. Ricci u McLarenu se čini kao dobra ideja
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zvuči kao odlična vijest za McLaren, James Key jedno je od jačih imena u svom dijelu sporta i mogao bi biti ozbiljno pojačanje za momčad. Dobro je, mijenjaju se stvari u McLarenu, shvatili su da nešto treba mijenjati, nadam se da će te promjene uroditi plodom te da ćemo McLaren uskoro gledati pri vrhu, a ne pri dnu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
the plot thickness…
https://www.motorsport.com/f1/news/toro-rosso-insists-key-has-long-term-contract-1064247/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
TR želi Norrisa, tu je problem :P
2
0