F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault s kvalifikacijskim režimom rada motora u Austriji

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault je potvrdio da će ovog vikenda uvesti kvalifikacijski način rada motora za sve tri svoje momčadi. Direktor francuske ekipe Cyril Abiteboul je rekao da taj mod rada najprije testirala njegova momčad tijekom trkaćeg vikenda u Francuskoj. Osim provjeravanja funkcioniranja za Castrolova goriva koja koriste Renault i McLaren, u Viryju su izvršena mjerenja i za Red Bullovo gorivo ExxonMobil.

Red Bullov motorsportski savjetnik Helmut Marko je ranije ovog tjedna rekao da je Renaultova momčad na Paul Ricardu imala načine rada koje Red Bull nije imao.

“Hardver je bio isti. Kontrola motora nije. U ‘veoma ugodnom’ razgovoru s Renaultom razjasnili smo da ćemo od Austrije imati iste nadogradnje kao i tvornička momčad”, kaže Austrijanac.

Međunarodna automobilistička federacija nalaže da sve ekipe koje nastupaju s jednim dobavljačem motora moraju imati isti hardver i softver, a Cyril kaže da njegova ekipa ovo pravilo nije prekršila jer su u Francuskoj samo testirali navedeni način rada, te da ga nisu koristili u kvalifikacijama.

“Kao što smo uvijek govorili, puno je razlika zbog činjenice da postoje različita goriva u bolidima. Razgovarali smo o tome, svi bolidi dobivaju potpuno isti tretman, kao što smo uvijek činili, pravilnikom smo to dužni raditi.”

“Odlična je vijest što smo u mogućnosti uvesti novi kvalifikacijski način rada, koji po prvi puta ima učinak. Nisam želio stvarati nikakva očekivanja ili špekulacije dok ne bude potvrđeno.”

“Testirali smo ga na stazi u Francuskoj, nismo ga koristili, ali morali smo ga testirati na stazi samo kako bismo bili sigurni u vozna svojstva. To je potvrda programa potvrde. Sada kada je to riješeno, bit će dostupno svim trima momčadima.”

“Trebali smo malo više vremena zbog činjenice da smo morali homologirati za jedno gorivo, a zatim i za drugo, ali bit će na raspolaganju svim trima bolidima u kvalifikacijama, za obje vrste goriva.”

Na pitanje je li situacija s Red Bullom sada jasna, Abiteboul je dodao:

“Uvijek je i bila. Volimo ih, želimo da budu izuzetno dobri, mislimo da imaju šansu biti svjetski prvaci ove godine, a ovo uistinu donosi nešto lijepo i posebno.”

“Između specifikacije B i C će također biti veliki pomak.”

“Međutim, moramo ostati koncentrirani i na pouzdanost, kao što smo vidjeli. Zato smo izuzetno oprezni kada donosimo evoluciju na stazu”, zaključio je Francuz.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj