Renault javno poziva Formulu 1 da zamrzne razvoj motora od iduće sezone pa do kraja 2020. dok na snagu ne stupi novi tehnički pravilnik.
Vjeruju da bi takav potez dozvolio svima da se u potpunosti posvete razvijanju novih motora, te anuliraju eventualnu prednost koju bi dobili proizvođači koji planiraju tek ući 2021. godine u Formulu 1 pa bi sve resurse mogli preusmjeriti već sad na taj razvoj.
Cyril Abiteboul kaže da želi “logično i fer” zamrzavanje razvoja u novom prijedlogu pravila kojeg će momčadi dobiti na uvid za tjedan dana u Bahreinu.
“Ono što ne želimo jest teret razvoja dvije pogonske jedinice istovremeno.”
“Postoje dvije stvari koje su nama u Renaultu ključne: najprije, prije nego se posvetimo novim pravilima moramo razumjeti širu sliku. I drugo – nije nam prihvatljivo raditi na dvije pogonske jedinice paralelno. Razlog je jednostavan. Ako se pojavi novi proizvođač, a to je ono što svi želimo, on bi imao prednost da se usredotoči samo na novu pogonsku jedinicu i ne treba se brinuti za ovo za što se mi moramo brinuti.”
Podsjetimo, razvoj motora zamrznut je prve godine V6 hibridnih motora, u 2014., ali je godinu kasnije razvoj ponovo dopušten.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dokazano najveci “čifuti” u F1!
7
55
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
može pojašnjenje….je li to zbog zamrzavanja =>štednje
ili zamrzavanja => prvi smo htjeli ove pu, pa sad želimo njihovo zamrzavanje => nedoslijednost
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam uvjeren da bilo koji novi proizvodac ne moze parirat mecki i ferrariju nakon toliko godina usavrsavanja ovog motora..stavio bi tu cak i renault jer jedno je bit tvornicka momcad godinama a drugo je bit npr porshe koji bi sad usao..ja sam uvjeren da porshe ne moze slozit bolji motor kakva god pravila bila..e sad sto se Renaulta tice..ako se boje nek nastave proizvodit clio i takve aute i nek se maknu iz formule
7
43
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravih napisati..isri su kao i red bull..nek se maknu i jedni i drugi..sam kukaju
5
35
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je, ostavit samo Ferrari i njegove vozače da se utrkuju jedan protiv drugog pa možda onda Vettel osvoji naslov.
33
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s jedne strane kukaju merc i ferrari, s druge renault i rb. zanimljiva situacija…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tko ne kuka?
Zašto bi se makli? Nije da ne znaju napraviti motor, zbrajaj od devedesetih, usporedi s drugima, pa i Ferrarijem…dobro im ide;-)
39
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema on pojma o životu, očito mulac prati Formulu max. zadnje tri godine.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina. Vidi se po Hondi. Uzela si je jednu godinu više za razvoj, nije bila opterečena tadašnjim tokenima i napravila je vrhunski motor. ☺
40
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:D ide u nominovane.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi lijepo uci u sezonu 2021. sa više proizvođača motora. Tipa BMW, Toyota, Peugeot…
A i mislim da bi bilo fer dozvoliti novim proizvođačima godinu dana više razvoja novih pogonskih jedinica.
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je Hamiltonu upala sjekira u med. Svaka mu cast.
20
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to je ( gotovo ) bezveze ideja.
Znači, recimo, na kraju 2018. F1 ekipa Mercedes bude i dalje u općenitoj prednosti, ali i na području motora….. i zamrzne se razvoj motora….. i onda imamo ziher dominaciju F1 ekipe Mercedes 2019. i 2020.!? :facepalm:
Ne znam….. nisam za realizaciju ove ideje……
Renault je oduvijek gledao realno trošenje financija….. i njima se čini bacanje love, ako razvijaju paralelno dvije vrste motora…… ne kažem da nisu u pravu………. ALI,………. :neznam:
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, u ovom trenutku bi zamrzavanje razvoja motora bilo besmisleno s aspekta konkurencije. Prvo treba izjednačiti motore, a onda se može pričati o zamrzavanju ili ograničavanju razvoja.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da i ako bi se nastavilo sa razvijanjem motora Mecu jednostavno nitko neće stići jer koliko god svi ostali razvijali i Meca će isto razvijati.. Motor im je najjača strana i nemoguće će biti pobjedit ih vlastitim oružjem.. Po meni ideja zamrzavanja razvoja motora je uredu i slažem se sa njom, ali onda paralelno treba dopustiti više slobode u aerodinamici i mehaničkom gripu i trakciji.. Ako se već želi zaustaviti dominacija Mece.. Ponovno uvesti nadoljevanje goriva.. Možda razmisliti i o graund efectu ili čak neki oblik pokretne aerodinamike.. Znam da je to strogo zabranjeno i da bi se time možda mogla otvoriti “pandorina kutija” ali mislim da je jednostavno suldo pokušavati Mecu pobjediti njihovim najjačim oružjem.. Treba se okrenuti drugim poljima na kojima se puno više može postići.. Kako su nakon 2004 zaustavili Ferrari.. Pa promjenili su pono toga.. Izbacili zamjene guma i nadoljevanje goriva i svakakve druge gluposti na aerodinamici ko zna kaj još.. Više se i ne sječam točno ali znam da je bilo tako nešto.. Motore treba zamrznuti i otvoriti neka druga područja malo više.. Mislim da se jedino tako može dobiti Meca..
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da su došli do zida sa razvojem,nemaju više ideja ili samo ne žele baš padat u poretku ,a ionako otpisali te dve godine
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se do kraja ove godine dovoljno približe onda može.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne bih se slozio s ovom idejom jer je Mercedes jos uvijek u komotnoj situaciji.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pogleda sam komentare koji su dobili previše “negacije” i nisam primjetija ništa “bogohulno” u njima . npr Slavenowsky je za renautovce zaključija da su “čifuti” , a šta je tu negativno ? čifut je turski naziv za židova . to je ka da neko koristi pojam šiptari za albance , dobije 50ak minusa i komentar se “prikrije” . a zvanični naziv albanije na albanskom je Republika e Shqipërisë :) osim toga pojam čifuti je “uokviren” navodnicima pa …. OK , židovi ( čifuti) imaju sklonost profitu više od drugih ali zašto itko ne bi želija profitirat svojim radom , a renault radi da proda , zaradi i ako je u F 1 skupom sportu više od 2 desetljeća di stalno treba ulagat i to podosta onda teško da se može okarakterizirat ka čifut i zato je na mistu pitanje zekohonde “može pojašnjenje…” ( da ne citiram sve ) možda su u renaultu nedosljedni jer im PU nije bila na nivou koji su očekivali , a s obzirom da su bili pioniri u turbo motorima no da nisu oni ( nedosljedni ) možda bi bija neko drugo ko je recimo fula sa PU . merc koji prije 2014. nikad nije ima iskustva sa turbo motorima za F 1 ( za razliku od renaulta , ferraria , honde ) pa je moga složit lošu PU ali na žalost navedenih/iskusnijih nije . forumaš Markozaja je “upeska” komentar tek sa jednom rečenicom ( i onim “dodatkom” ispod ) “e sad sto se Renaulta tice..ako se boje nek nastave proizvodit clio i takve aute i nek se maknu iz formule” možda je u pravu Renault_F1_team ka napiše “Nema on pojma o životu, očito mulac prati Formulu max. zadnje tri godine.” mada ni pojam mulac nije baš “bezazlen” je spada u vrijeđanje (isto ka šta je neke uvridija pojam “čifut” = židov ) . možda je Markozaja zanemarija povjest renaulta u F 1 tj njihova 2 desetljeća + te 12 konstruktorskih , 11 vozačkih titula , 168 pobjeda , 213 PP , 171 FL te 453 podija . nije loše za nekoga ko proizvodi ” proizvodit clio i takve aute” kako piše Markozaja . btw renault je uspješniji od McL (8 konstruktorskih , 12 vozačkih ali u 53 sezone F 1 ) , od williamsa ( 9 konstruktorskih , 7 vozačkih titula i to u 43 sezone ) , a to su uz ferrari najdugovječnije ekipe povjesti F 1 . svojom primjedbom ” o cliu i takvim autima” Markozaja je prvo reka hop pa je onda skočija umisto obrnuto ;) ali ne treba zato osuđivat nijednog od “ograđenih” … bar tako mislim jer uvik postoji mogučnost da ih neko od nas replikom demantira ili priupita za objašnjenje ka zeko Slavenowsky .
1
0