Agresivan dizajn Mercedesovog bočnog usisnika donijet će im u novoj sezoni dvije i pol desetinke sekunde, ako je vjerovati Jamesu Allisonu, njihovom tehničkom direktoru.
Dizajnerska ekipa je marljivo radila na pokušajima da smršave novi W09, a Allison upravo bočne usisnike ističe kao područje koje će im donijeti najviše performansi.
“Najveća promjena je tu kod bočnih usisnika. Učinili smo jako puno posla da bi taj dio učinili zaista, zaista mršavim.”
“Ako usporedite ovo s prošlogodišnjim bolidom – možete vidjeti razliku. Iako nije vizualno drastično drukčije, to nas je koštalo jako puno truda.”
“Puno kose smo izgubili radeći na tome, ali krajnji rezultat je nešto vizualno lijepo, ali također puno brže.”
“Osvježili smo cijelu površinu bolida. Pronašli smo različite načine da uspijemo u tome. Pronašli smo bolji način za dobivanje downforcea i performansi bolida.”
Zaključio je optimističnim riječima:
“Prošlogodišnji bolid je bio najbrži, pobijedio je na više staza nego bilo koji drugi i, naravno, osvojio je naslov. Ali, prošlogodišnji bolid bi bio potpuno beskoristan u usporedbi s ovim jer su naši ljudi tijekom cijele godine napravili ogroman posao.”
“Sve te promjene su sitne, ali rezultiraju nečime što je ogromno i ovaj bolid je jednostavno puno, puno brži.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, dugo nisam vidio da se Mercedes ovako hvali i praktički stavlja u ulogu favorita…ne znam što da mislim o tome :D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujte strah ih je kao nikada u ovih par sezona do sada su gledali ferarri i onda odahnuli kad su vidili da su bolji sada im 5 ekipa puše za vrat i najrađe bi ih ugrizli a to u meci znaju
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko ne pobjeđuje vječno.. Jednom mora i moćna Meca pasti..
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ovako otvoreno pričaju o tome ( a inače uvijek kada imaju odličan bolid i svjesni su toga bude pila naopako) možda opet budemo gledali Mercedes protiv ostatka grida.
Inače se Ferrari znao uvijek hvaliti u početku, a znamo kako je to godinama završavalo. Do lani, kada mi se najviše svidjelo što su bili tihi, skromni, netipični Talijani i pojavili se sa odličnim bolidom i bili favoriti u prvom dijelu sezone. Eh, kad bi za promjenu Mercedes malo bio “talijaniziran” pa da konačno gledamo uzbudljivu bitku za sam vrh. Nisam navijač ni jednih ni drugih, da se razumijemo. McLarenovac sam, a ako je suditi po testovima, ni ove godine se neću nauživati plodova, pa barem neka na vrhu bude uzbudljivo, a ne predvidljivo. ?
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosta los video u kojem “pokazuju” razlike bolida. Stari bolid jedva da su i snimili. Moglo je to bit puno interesantnije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i nisu neke razlike. Jedino su primjetne one što su svi timovi morali napraviti, zbog promjene pravila.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem im al eto, kad oni kažu da je do usisnika a ne do PU, OK!
Hybridna era u F1 tehnologiji i u propagandi.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je da su i za ovu sezonu pronašli poboljšanja spram prošlogotišnjeg bolida. Posebice mi je drago što to nije samo u području aerodinamike. Slažem se, to ćemo tek vidjeti, ostaje još 21 međusobno trkanje i vjerujem da će i ovu godinu završiti uzdignute glave. Lani im se je prigovaralo poradi dužine polida, ali im je došla satisfakcija od grida gdje su i drugi prihvatili tu koncepciju. Ekipo i ove godine od mene: Bravo!!
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako im ova neprimjetna promjena donosi toliko, onda Red Bull ima 2 sekunde prednosti nad njima u tom dijelu… I ostatak neprimjetnih promjena im donosi puno brži bolid kako reče Allison, onda šta reći za ostale? Imaju najmanje promjena od tri vodeće ekipe. A logično je da će ovogodišnji bolidi biti brži. Mislim da će svi biti za par sekundi brži. Ne samo zbog bržih guma. Ovo je tek druga godina novih aerodinamičkih pravila. Logično je da se još na svakom dijelu mogu izvući dodatne performanse.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda ferrariu Halo dizajn nosi pola sekunde
1
0