F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Force India nadograđuje svoja postrojenja u Silverstoneu

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon obrane četvrte pozicije konstruktorskog poretka, Force India hrabro ide dalje te planira unaprijediti postrojenja u Silverstoneu. Odnosno, sve svoje aktivnosti planira preseliti pod jedan krov.

“Puno pomaže ako su svi pod istim krovom, što sada nije slučaj jer smo podijeljeni u omjeru 75:25”, rekao je direktor operacija Otmar Szafnauer. “Nadam se da ćemo za dvije do tri godine sve imati pod istim krovom.”

Force India je 2015. odlučila koristiti Toyotin zračni tunel u Kolnu, a Szafnauer dodaje da rade i na unaprjeđenju tog postrojenja.

“Veći proizvodni kapaciteti pomažu, kao i učinkovitost zračnog tunela te CFD-a. Imamo još nekih velikih zadataka kako bismo ostali gdje jesmo ili otišli korak dalje. Neke od tih stvari se događaju sada, neke će biti riješene u kratkom periodu, dok će za neke trebati malo više vremena.”

“Radimo s Toyotom kako bismo njihov zračni tunel učinili efikasnijim. Neke od promjena su već urodile plodom.”

Da bi se takve operacije mogle izvesti, Force Indiji je trebalo više novca, a to su osigurali tako što su 2016. i 2017. završili na četvrtom mjestu konstruktorskog poretka.

“Četvrto mjesto je izuzetno važno za nas, imamo najmanji budžet u Formuli 1 pa to znači da dio njega koji smijemo trošiti nije jako velik. Ako novčane nagrade nestanu, taj dio budžeta nećemo moći trošiti, a to je važan dio jer nam daje razvojne mogućnosti, dio s kojim radimo sve naše eksperimente kako bismo mogli poboljšati performanse bolida. Prema tome, jako je važno to zadržati.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj