F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hondin MGU-H može izdržati samo dvije utrke

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon za njih standardnih problema s pogonskom jedinicom u Monaku, iz Honde su izjavili kako njihov generator toplinske energije, MGU-H, može izdržati samo dvije utrke.

Jenson Button kvalificirao se na deveto mjesto, ali već se ranije znalo da će startati za začelja nakon što su poslije treninga u četvrtak na njegovom bolidu promijenjeni MGU-H i turbopunjač.

Honda još uvijek nije sigurna koji je točan uzrok tih problema, ali Yusuke Hasegawa, šef Hondinog F1 odjela, tvrdi da su vezani uz rotaciju ležaja na MGU-H. Dizajn MGU-H mijenjan je u svrhu pouzdanosti nakon velikih problema tijekom VN Bahreina prošlog mjeseca, ali to očito nije pomoglo.

Honda nije sigurna jesu li najnoviji problemi vezani uz one stare, ali Hasegawa kaže da je ponašanje komponente slično te da to pokazuje da dizajn i dalje nije dovoljno dobar da izdrži više od dvije utrke.

“Svake dvije utrke moramo mijenjati [MGU-H] – to nije prihvatljivo.”

“Mislimo da moramo napraviti još modifikacija u svrhu pouzdanosti, pogotovo kod rotacijskih dijelova.Trenutno kontroliramo određene temperature ili ponašanje. Možemo upravljati pouzdanošću. Ovaj put je bilo O.K. [što se tiče kilometraže], ali i dalje imamo određene probleme s pouzdanošću.”

S obzirom na to da je Monako jedna staza na kojoj McLaren ima sjajnu priliku za osvajanje bodova, Honda isprva nije bila za promjene dijelova pogonske jedinice na ovoj utrci, ali su nakon razgovora s McLarenom ipak odlučili da je preriskantno ostati na staroj komponenti.

“Nakon drugog treninga standardno provjeravamo sve rotacijske dijelove – motor MGU-H – i vidjeli smo da se MGU-H rotira pomalo čudno za normalne uvjete. Nije bilo potpuno čudno, ali mehaničari su osjetili nekakvo trenje”, objasnio je Hasegawa.

“Kad imamo potpuni kvar na MGU-H, turbina se potpuno zaglavi. Ovaj put problem nije bio takav, ali mehaničari su osjetili nekakav otpor.”

“Raspravili smo o tome s ljudima u Japanu i odlučili se na promjenu u petak ujutro. To je dio koji radi na 100 000 okretaja i ako osjetimo nešto čudno, on nikad ne potraje. Postojala je šansa [da potraje], ali nije bilo vrijedno riskirati.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
694 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj