Red Bullova tehnička ekipa smiruje strasti i opovrgava nagađanja da će iduće sezone biti manje pretjecanja nego protekle, te da bi novi dizajn bolida mogao biti poguban za bitke kotač uz kotač.
Razine downforcea će porasti i to za sobom odmah vuče i pretpostavke da će bolidi teže slijediti jedan drugog kroz zavoje, što bi otežalo pretjecanja. K tome, zone kočenja bit će kraće pa ni to ne pridonosi optimizmu oko iduće sezone.
No, u Red Bullu tvrde drukčije. Pierre Wache, njihov glavni inženjer za performanse kaže:
“Bolid za 2017. će očigledno biti agresivniji po pitanju izgleda. Bit će širi, izgleda kao jači bolid, a ima i veće gume. Neki bi možda mogli reći da će pretjecanje biti teže s tako širokim bolidom. Međutim, zbog aerodinamičkih efekata i zbog većeg otpora zraka imat ćete više prilika za pretjecanje u takvim uvjetima.”
Čelni čovjek aerodinamičkog odsjeka Dan Fallows se slaže:
“Što više downforcea bolidi proizvode to će biti više pogođeni po pitanju otpora zraka. Moglo bi se dogoditi da se bolidi lakše slijede po pravcu u slipstreamu, pa bi pretjecanje bilo zapravo još i lakše.”
Još jedan faktor koji će sigurno utjecati na utrkivanje su nove Pirellijeve gume. Ne samo zbog svojih dimenzija već i zbog nove filozofije koju su primijenili, a radi se o većoj izdržljivosti.
“Ako pogledate samo gume, ako budu trajnije od prošle generacije – mislim da će to promijeniti utrkivanje. Ne nužno na gore, mislim da će biti bolje. Moguće da ćemo imati više pretjecanja,” kaže Paul Monaghan, jedan od arhitekata novog RB13.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To mi je drago pročitati jer do sada sam samo čitao kako se vračamo na pravila kod kojih je bilo teže pratiti bolid ispred sebe.
vidjet ćemo još malo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome sad vjerovati?
Ja bih radije deset dobrih pretjecanja po utrki nego 50 zaobilaženja jer to se više ne mogu nazivati pretjecanja. Uključi drs i doviđenja…
0
0