U Red Bullu vjeruju da će 2017. biti više pretjecanja

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U Red Bullu vjeruju da će 2017. biti više pretjecanja

Ante Vetma

Red Bullova tehnička ekipa smiruje strasti i opovrgava nagađanja da će iduće sezone biti manje pretjecanja nego protekle, te da bi novi dizajn bolida mogao biti poguban za bitke kotač uz kotač.

Razine downforcea će porasti i to za sobom odmah vuče i pretpostavke da će bolidi teže slijediti jedan drugog kroz zavoje, što bi otežalo pretjecanja. K tome, zone kočenja bit će kraće pa ni to ne pridonosi optimizmu oko iduće sezone.

No, u Red Bullu tvrde drukčije. Pierre Wache, njihov glavni inženjer za performanse kaže:

“Bolid za 2017. će očigledno biti agresivniji po pitanju izgleda. Bit će širi, izgleda kao jači bolid, a ima i veće gume. Neki bi možda mogli reći da će pretjecanje biti teže s tako širokim bolidom. Međutim, zbog aerodinamičkih efekata i zbog većeg otpora zraka imat ćete više prilika za pretjecanje u takvim uvjetima.”

Čelni čovjek aerodinamičkog odsjeka Dan Fallows se slaže:

“Što više downforcea bolidi proizvode to će biti više pogođeni po pitanju otpora zraka. Moglo bi se dogoditi da se bolidi lakše slijede po pravcu u slipstreamu, pa bi pretjecanje bilo zapravo još i lakše.”

Još jedan faktor koji će sigurno utjecati na utrkivanje su nove Pirellijeve gume. Ne samo zbog svojih dimenzija već i zbog nove filozofije koju su primijenili, a radi se o većoj izdržljivosti.

“Ako pogledate samo gume, ako budu trajnije od prošle generacije – mislim da će to promijeniti utrkivanje. Ne nužno na gore, mislim da će biti bolje. Moguće da ćemo imati više pretjecanja,” kaže Paul Monaghan, jedan od arhitekata novog RB13.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Red Bull

Komentiraj

2 komentara

  1. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    To mi je drago pročitati jer do sada sam samo čitao kako se vračamo na pravila kod kojih je bilo teže pratiti bolid ispred sebe.
    vidjet ćemo još malo…


    0

    0
  2. Juan Manuel Fangio Estoril Prikaži

    Kome sad vjerovati?
    Ja bih radije deset dobrih pretjecanja po utrki nego 50 zaobilaženja jer to se više ne mogu nazivati pretjecanja. Uključi drs i doviđenja…


    0

    0