Izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali kaže da kao čelnik F1 ne smije intervenirati po pitanju Red Bullove dominacije.
Podsjetimo, ekipa iz Milton Keynesa je i ove godine svojim vozačima isporučila najbolji bolid, a dok se konkurenti spotiču i ne pokazuju znakove značajnijeg napretka – Max Verstappen i Sergio Perez su pobijedili na svih pet utrka ove sezone.
Aston Martinov Fernando Alonso se istaknuo kao prvi konkurent, ali već sad zaostaje 44 boda za Verstappenom.
“Ove godine treba se reći istina: Red Bull je odradio bolji posao od drugih, to je činjenica. No, ne bih htio uraniti s izjavama da je prvenstvo već gotovo.”
“Ne možemo intervenirati u performanse ekipa. Siguran sam da će se posljedice financijskog pravilnika osjetiti s tehničke strane.”
Povezani članak Odobreno uvođenje nove specifikacije guma od Silverstonea
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato svaki put kad se poredak stisne (npr. 2021.) i kad imamo neizvjesnu borbu nekoliko timova tijekom sezone, onda mijenjate pravila 🫡
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već prije toga je odlučeno da se promjene pravila….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da jesu, vise mi je zanimljiva ironija da uvijek donesu odluku u krivo vrijeme
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravila su smisljena 2019e, a svi se sjecamo kako je proslo to prvenstvo. Deja vu mozda.
Ovu godinu treba jednostavno odgledat, pustit da drugi dio sezone ekipe malo stignu RB kad oni stanu sa razvojem i prebace se na sljedecu godinu i onda se nadat da ce nagodinu bit bolje. I ovdje opet imamo deja vu jer je taj ciklus bio i sa Mercedesom.
Bilo kakvo prisilno interveniranje bi dovelo do toga da jedna ekipa profitira od toga a lako se moze dogoditi da intervencija jos vise pase RBu i onda corak, jer realno nitko nezna sto tocno cini taj bolid toliko dobrim i vjv se radi o cijelom sklopu i tu ih ne mogu tako lako uskopiti.
Idemo uzivat u borbama iza RBa.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola je zadnji voz.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je to ferrari već bi vozio 20kg kojekakvih senzora.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tko im je kriv kada prenose samo borbe za prvo mjesto. A takvih žestokih borbi ima unatrag 10 godina u sredini poretka da je milina gledati….kada bi to prikazivali.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno to. Formula 1 je natjecanje konstruktora i kao takva uvijek će imati dominantnu momčad većinu vremena i to tako treba biti.
Kao što si rekao problem je u prijenosu utrke jer redatelj, a i komentatori ne prate trkaće priče iz sredine poretka, nikad ne čujemo team radio momčadi iza osim ako nije neki sudar… Pokažu neko pretjecanje, ali nemaš pojma tko i zašto.
Trebali bi se malo više fokusirati na akciju, a ne samo na lidere i opravdavanja Hamiltona i Mercedesa (Sky F1)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…još jedan koji se uzdigao do razine vlastite nesposobnosti…pri tome ne mislim da rb treba ograničavati….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravila se mogu pojednostaviti, pa kome paše a kome ne, nek se snađe.
Svi gume po izboru, po pravilniku.
Svi motori iste kubikaže, po pravilniku.
Vanjski gabariti bolida po pravilniku.
Količina goriva po pravilniku
Sve ostalo … kemijajte društvo.
Nemojte se žaliti ako netko ima manji/veći pritisak u gumama, troši više/manje goriva… i ostali sitnice. Hoće turbo(neće turbo. “Priljepci” po šasiji, aerodizajn …
Pa da vidimo tko je domišljatiji. Svatko snosi svoj rizik…
LP
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Touche.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A TD po pitanju sigurnosti ne utječu na nečije performanse?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bude išla klasična promjena pravilnika za koju godinu kada se napokon drugi približe, baš kao i pred dvije godine. Pa iznova čuđenje od kuda nova dominacija.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda Newey ode u penziju pa se i ovi “prosječni” inženjerski talenti budu mogli natjecati
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha posljedice financijskog pravilnika se osjećaju. Ali ne kod RB-a već upravo obrnuto.
1
0