Ovo ni Hitchcock/Fincher/Nolan ne bi režirali
Znači Cassidy uzme PP i dodatne bodove. Evans mu pravio društvo u prvom redu, Wehrlein je startao 4., iza Gunthera.
Riješio je Pascal Gunthera, a Cassidy odradio obje aktivacije i onda se ustalio poredak, tamo negdje do iza 25 kruga (ukupno je trebalo biti 34, a 3 su dodana zbog 2 Safeta, dakle 37), Evans-Wehrlein-Cassidy
Evans je vozio 4s sporije od pravog tempa staze. I dalje, Cassidy bio u najboljoj poziciji za titulu
Meljao, meljao, meljao, ......, dok nije izmeljao.
Toliko je sabio kolonu da je to koštalo njegovog timskog kolegu.
Cassidya napucava Gunther i ovaj gubi sve šanse za naslov, Evans i Wehrlein rade prvu aktivaciju, ali je fulaju za par sekundi, zbog ponovnog Safeta, Rowland (koji je nebitan) prolazi u vodstvo.
Zatim na green flagu Evans i Wehrlein rade opet prvu aktivaciju i Evans nakon aktivacije prelazi Rowlanda i u tom momentu je prvak ostaju.
Krug poslije rade drugu aktivaciju, Rowlandu se prepušta vodstvo, ali EVans nije aktivirao sve senzore, a Wehrlein jeste, što znači da je Evans još jednom morao proći kroz zonu aktivacije i prepustiti 2. mjesto Wehrleinu, a na kraju je još dodatno morao usporiti da mu ne bi ostalo viška napadačkog moda nakon prolaska kroz cilj (što se kažnjava).
Rowland, Wehrlein, Evans
Wehrlein (strpljen-spašen, kao i jučer) prvak, Jaguar timski prvak
Cassidy drugu godinu zaredom na debilan način, na istom mjestu gubi titulu (ok, prošle sezone, u prvoj trci u Londonu)
Koga interesuje, neka negdje potraži snimak
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.