Želim započeti ovu temu iz razloga što mislim da ljudi žive u prošlosti i ne žele krenuti dalje po pitanju novih ideja
1.Staze: Starije, kako se inače zovu "legendarne staze", izgradile su svoj imidž preko uzbudljivih zavoja . Tehnologija se razvija pa zbog toga i neki zavoji kao npr. Eau Rouge nisu više toliko izazovni kao prije i vozači zbog toga rade manje pogrešaka. Velika većina ljudi isto tako puno prije zapamti neku utrku nego kvalifikacije, što mislim da nije u redu jer bi F1 trebala biti sve zajedno i da bi se svaki događaj trebao pamtiti što je moguće više jednako.
Većina ljudi neda novim stazama šansu da se pokažu u najboljem svjetlu. Kao primjer ću uzeti Valenciu. Da prve utrke jesu bile dosadne a svi znamo kakva je bila 2012. Singapur isto tako uvijek dobre i uzbudljive utrke, a i kvalifikacije isto tako. Ne znam zašto je Monako tako popularan, tamo nisu tako često uzbudljive utrke, niti toliko dobre kao u Singapuru. Aali opet je tu tradicija, jel' tako?
Možda bi mi trebali unaprijediti F1 najbolje što možemo za sljedeće generacije.
2.V6 turbo hibrid: Ne znam jel ljudi ne razmišljaju ili su stvarno glupi. Po meni sve se to testira za cestovne aute za budućnost. I da, ljudi kažu da današnja F1 ima previše strategije. Ali opet ću reći F1 je vrh autosporta i treba biti svega tu. I utrkivanja i strategije.
Povijest F1 VS Sadašnjost i Budućnost F1 (Tradicija u F1)
- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
koji se... ima testirati u F1 ? zašto ne odu u WEC sa fakin' frikin' hibridima pa nek tamo razvijaju.
i čuj za aute se razvija hibrid, zar se ne bi trebala razvijati auta na struju, pa tako neka Formula E preuzme tu 'titulu' terena za testiranje "za cestovne aute za budućnost"
heee man, budućnost je struja, ne hibrid.
Formula 1 = 1000HP, 20000RPM, V12
nije to teren za testiranje kao što ti navodiš, nego, kao što si rekao, vrh motorsporta i to treba da bude samo teren koji ulijeva strah i trepet u navijače, a ne Hibridni usisivači, koji već 2. godinu tjeraju navijače sa utrka, a zašto ? buka, snaga, utrkivanje, to nedostaje
i čuj za aute se razvija hibrid, zar se ne bi trebala razvijati auta na struju, pa tako neka Formula E preuzme tu 'titulu' terena za testiranje "za cestovne aute za budućnost"
heee man, budućnost je struja, ne hibrid.
Formula 1 = 1000HP, 20000RPM, V12

nije to teren za testiranje kao što ti navodiš, nego, kao što si rekao, vrh motorsporta i to treba da bude samo teren koji ulijeva strah i trepet u navijače, a ne Hibridni usisivači, koji već 2. godinu tjeraju navijače sa utrka, a zašto ? buka, snaga, utrkivanje, to nedostaje



- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1512
- S nama već: 10 god 3 mj
Majki 2111, slazem se sa tobom. Osim u vezi monaca. Meni omiljena staza. I ne samo meni, vozaci su rekli svoje u vezi iste. To je utrka u kojoj ne mora biti ni jedno preticanje da bih ja uzivao. To je staza koja testira svakoga vozaca i tehnologiju do limita kao ni jedna druga. Posebno vozace. I ako bih imao sada izbora za gledati uzivo utrku to bi bio monaco.
No!
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
O prvoj temi mi se ne da (opet) raspravljati, reći ću samo da legendarne staze zaslužuju taj naziv i zaslužuju ostati u F1 kalendarima, a za nove ću reći da im svakako treba pružiti priliku, ali vidjeli smo kako je većina njih prošlo kod fanova...
Druga tema mi je malo zanimljivija. Osobno, nemam ništa protiv V6 hibridnih motora u Formuli 1, ali problem su trenutna pravila. Ona sadrže daleko previše ograničenja, što u samom radu motora, što u njegovom razvoju. Tvrdim da bi smo bez svih tih silnih ograničenja mogli imati puno brže bolide koji bi mogli biti brzi kao i oni bolidi sa atmosferskim motorima koje smo do 2014. gledali na stazi. Nažalost, oni koji o tome odlučuju ne planiraju takve promjene, već opet planiraju radikalne promjene pravila koje nisu potrebne. Ovakvi motori mogli bi (trebali bi) privući nove proizvođače jer njih zanima upravo hibridna tehnologija. Naravno, ne bih imao ništa protiv povratka V8 ili V10 motora, ali tvrdim da i s ovakvom tehnologijom možemo imati Formulu 1 s kojom će fanovi biti zadovoljni.
Druga tema mi je malo zanimljivija. Osobno, nemam ništa protiv V6 hibridnih motora u Formuli 1, ali problem su trenutna pravila. Ona sadrže daleko previše ograničenja, što u samom radu motora, što u njegovom razvoju. Tvrdim da bi smo bez svih tih silnih ograničenja mogli imati puno brže bolide koji bi mogli biti brzi kao i oni bolidi sa atmosferskim motorima koje smo do 2014. gledali na stazi. Nažalost, oni koji o tome odlučuju ne planiraju takve promjene, već opet planiraju radikalne promjene pravila koje nisu potrebne. Ovakvi motori mogli bi (trebali bi) privući nove proizvođače jer njih zanima upravo hibridna tehnologija. Naravno, ne bih imao ništa protiv povratka V8 ili V10 motora, ali tvrdim da i s ovakvom tehnologijom možemo imati Formulu 1 s kojom će fanovi biti zadovoljni.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Glavni razlog zašto je danas Formula 1 "dosadna". Ograničenje goriva i čuvanje guma su uništili utrku u Australiji, jer da toga nije bilo, onda bi vidjeli koliko tko brzo može ići, i sigurno pokoji dvoboj više.croatic f1 je napisao/la:O prvoj temi mi se ne da (opet) raspravljati, reći ću samo da legendarne staze zaslužuju taj naziv i zaslužuju ostati u F1 kalendarima, a za nove ću reći da im svakako treba pružiti priliku, ali vidjeli smo kako je većina njih prošlo kod fanova...
Druga tema mi je malo zanimljivija. Osobno, nemam ništa protiv V6 hibridnih motora u Formuli 1, ali problem su trenutna pravila. Ona sadrže daleko previše ograničenja, što u samom radu motora, što u njegovom razvoju. Tvrdim da bi smo bez svih tih silnih ograničenja mogli imati puno brže bolide koji bi mogli biti brzi kao i oni bolidi sa atmosferskim motorima koje smo do 2014. gledali na stazi. Nažalost, oni koji o tome odlučuju ne planiraju takve promjene, već opet planiraju radikalne promjene pravila koje nisu potrebne. Ovakvi motori mogli bi (trebali bi) privući nove proizvođače jer njih zanima upravo hibridna tehnologija. Naravno, ne bih imao ništa protiv povratka V8 ili V10 motora, ali tvrdim da i s ovakvom tehnologijom možemo imati Formulu 1 s kojom će fanovi biti zadovoljni.
Ne treba bezglavo govoriti "prije je bilo bolje", ali one stvari koje su bile bolje valja vratiti, a ne ostavljati nove stvari koje nisu prihvaćene (recimo guranje Abu Dhabija ili neke druge novije staze), a stare za kojima vape svi (Imola, Magny Course) ne mogu u kalendar jer im nedostaje novca da bi zadovoljili mišmiša.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Ex, mislim da u prvom redu je čuvanje same PJ, jer ih imaju samo 4 na raspolaganju do kraja prvenstva bez kazni. Još kad tome pridodajemo i štednju goriva i guma, dobijemo jako lošu Formulu.
S obzirom o koliko skupom sportu je riječ, njihove pipe bi trebale bit ful otvorene, pa ko voli nek izvoli....
S obzirom o koliko skupom sportu je riječ, njihove pipe bi trebale bit ful otvorene, pa ko voli nek izvoli....

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Ma da joj, motore sam totalno zaboravio, a najbitnije u cijeloj priči.
Joj, uvijek se sjetim 2012. i onih sjajnih utrka tada, sada je nekakvo zatišje. Jedva čekam oluju
Joj, uvijek se sjetim 2012. i onih sjajnih utrka tada, sada je nekakvo zatišje. Jedva čekam oluju

U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.