March; službeno Leyton-House CG911; motor: Ilmor 2175A V10 ( preteča Mercedesovog motora );
Sauber C13; motor: Mercedes V10;
Više sam za March.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Slažem se za Jordan 191.
Dodao bih i Jaguare s početka 2000-ih, te Mclaren MP4/13.
Kao i ovog ljepotana
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Bome i ovaj Ferrari je ljepotan,sad da li je iz 92 ili 93 to ne znam( mozda je iz 80-ih) ali preljep,dobar je i Ferrari iz mislim 97 ili 96 kad je bio crni kad je Michael to testirao dan i noc,ne znam koji je bio model te godine,kad Ferrari svake godine drugo ime )))
1990.
Ferrari 641
Jedini Ferrari koji je tih godina mogao imati broj 1 na nosu.
F300, MS, Fiorano
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Rogonja je daleko najljepsi, a od ovih iz hibridne ere W11 je brutalan, ali i W08 je prejako izgledao bez shark fina i T-krila i naravno bolidi iz 1997 su mi bas po mjeri, uz mozda malo sire profile guma. Ovi trenutni mi se takodjer svidjaju, s tim da bih ja duzinu skratio za jedno 20cm.
Lh44 nemas ukusa brate,ajde d si rekao da je Mclaren iz 1998 ljep,ali ti ode u ove danasnje rugobe,kako moze W11 bit ljepsi od MP4/4 ili bilo kojeg bolida poslje toga! Je W11 bio najbrzi ikad al je rugoba kao i ostali kojj su se natjecali s njim
Za moj ukus, nijedan bolid sa Halo-om ne može ući u priču oko najljepših bolida.
Da ne govorimo o tome da su dugi preko 5,5 m i imaju 18" felge.
Takođe mi ne sjedaju bolidi 2005-2008 (tada je to bilo naizraženije), jer imaju PREVIŠE aero dodataka. Generalno, ne volim raznorazna krilca, winglete, masu bargeboardova, T-wing, shark, "rogove", sepet nekih krila naprijed (jedno ispod nosa, drugo u nos,), pobornik sam čišćih linija.
Gore sam naveo Jaguare s početka vijeka, imaju i oni toga ali u dosta manjoj mjeri, a sviđaju mi se prvenstveno zbog livreja, jer mi je i to bitno kad pričam o "ljepoti" bolida.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Kico je napisao/la: 19.09.2023., 18:48
Najlljepsi bolid je Jordan 191! Slike ne trebaju svi znaju da je plavo zeleni! E da je F1 danas tih geberita bilo bi puno bolje! Seven Eleven!!
Seven Up
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Kao kolekcionar modela odavno sam shvatio da uglavnom ne mogu odoljeti jedino bolidima iz pedesetih, s motorom sprijeda. Pri čemu je Maserati 250F ipak dosta neupitno na broju 1.
Nakon prebacivanja motora iza vozača, favorit mora biti Eagle-Weslake T1G.
A nakon što su zasrali stvari dodavanjem spojlera i stabilizatora, štajaznam... Ima dragih, ali više ništa ni blizu spomenutima. Uostalom, tu već uglavnom ocjenjujem livreje, a ne same, preslične oblike bolida.
Kraj 80-tih i početak 90-tih je onaj koji me drži za ljepotu F1 bolida. Evo još jedan ljepotan, tj. ovo je ljepotica; Dallara iz 1991.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Kico je napisao/la:Lh44 nemas ukusa brate,ajde d si rekao da je Mclaren iz 1998 ljep,ali ti ode u ove danasnje rugobe,kako moze W11 bit ljepsi od MP4/4 ili bilo kojeg bolida poslje toga! Je W11 bio najbrzi ikad al je rugoba kao i ostali kojj su se natjecali s njim
Aaa ne mogu mi se više sviđat bolidi iz pedesetih kad za F1 znam zadnjih 20 godina. Bolidi 2005-2008 za mene idealno izgledaju plus bolidi iz 1997 + tih par sezona 1990ih prije izmjene pravila 1998. Čak i bolidi iz 2017 su mi prelijepi sa širim profilom guma i širinom i aerodinamikom bez shark fina i T-krila, nakon onog sranja od bolida 2009-2016 ti bolidi su izgledali brutalno i kao pravi F1 bolidi. Izmjena pravila 2019 mi se nije baš svidjela, ali 2020 i 2021 su bolidi vrh izgledali. Ovi trenutni mi se sviđaju s tim da bih skratio ove bolide da budu lakši i okretniji i prednje krilo bih malo suzio onda bi to bilo vrh. HALO sigurno kvari estetiku, ali hebiga otkako je postavljen u dosta navrata se ispostavilo da je neizostavan dio bolida pa sam navikao na HALO.
Počeo sam temu o najljepšim bolidima u F1 povijesti.
Evo jednog, po meni, od najružnijih F1 bolida; Caterham 2014:
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run