Loša iskustva s trgovcima

Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5729
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Jedna sasvim offtopic tema. Evo ide priča:

Dođem s dragom u zlatarnu početkom veljače, odabere prsten i naručimo izradu zbog drukčije veličine. Dogovorimo da dolazi za 15 dana i tad možemo preuzeti, ostavljamo 300 kuna kapare. Prođe par dana, zovu da priupitaju koji smo točno prsten htjeli, a usput kažu da je cijena narasla za 500 kuna. Dobro, šta ćemo sad, prihvatimo to. Nakon 15 dana dolazimo po prsten, nije stigao. Ništa. Za par dana stiže SMS da će prsten doći u utorak (skoro mjesec dana prošlo). Dolazimo po njega navečer u 8:40, kad ono - još nije stigao. Dan kasnije zovu, stigao, napokon. Dolazimo po njega - radnica se zbunjuje, daje krivi prsten, pa ipak pronađe pravi koji je super, odgovara, sve divno i krasno. Stavlja na šalter 300 kuna kapare i krene do kase da tiska račun i da doplatimo ostatak u gotovini. Ali, gle čuda - sad je cijena narasla za još tisuću kuna.

Najprije smo se opalili smijati, pa sam zgrabio 300 kuna sa šaltera, da joj slučajno ne bi palo na pamet zadržati kaparu. Objasnili da je dogovor bio drukčiji (sad čak i izuzev bezobraznog kašnjenja i krive dojave da je gotov kad nije bio) - i to za puno, puno manje para. Gospođa uvrijeđena, zabezeknuta, nije joj jasno kako sad, što se događa, ništa joj nije jasno.

Mislim, sad mi dođe da svu tu lovu bacim u Facebook i Google reklamu na kojoj bih napisao da su prevaranti i ciljao njihove potencijalne kupce da ih zaobilaze. Ali, šta drugo, udruga za zaštitu potrošača? Opsovati im u facu? Toliko bezobrazluka i šarlatanstva rastegnutog u mjesec dana mislim da nikad nisam doživio, pogotovo ne od respektabilne firme (zlatarna Dodić). I šta sad? Možemo biti zadovoljni da smo uspjeli uzeti kaparu, ali je potrošeno vrijeme, živci, a sve radi trgovca koji je odlučio da nas zajebaje. Valjda su računali da kad vide par koji ulazi u trgovinu da će to biti prsten za zaruke ili šta ja znam pa da dečko neće prigovarati na cijenu. To jedino vidim kao neku njihovu logiku. Ako ne to, onda što?

Doslovno sam na rubu da sad platim 1000 kuna iz dišpeta za oglas da ljudi vide o kakvoj se prevari radi, možda hladno neke kvalitetne naljepnice zalijepiti po izlogu izvana ili što? Ideje? :mrgreen: Ne da mi se trošiti vrijeme i živce na to, ali sam valjda stigao u godine kad mi zaista ne paše da me itko zajebaje. Imam pametnijeg posla u životu od toga da me neki poludebilčići vozaju...

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5729
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
A pazite sad, nakon 30 minuta update: vlasnik je pročitao review koji sam ostavio na Facebooku i javlja se uz pristojnu ispriku i nudi da dođemo po prsten besplatno. To sad više nije simbolika koja je trebala biti pa smo ponudu odbili, ali je lijepo čuti prikladnu reakciju. Nije mi i dalje jasno što se dogodilo da je prsten poskupio za tisuću i pol kuna i da je kasnio dva tjedna, ali dobro, mogu shvatiti da se događa. Ostaje samo onda prigovor na neljubaznu prodavačicu. Da su promptni i ljubazni u trgovini kao što je vlasnik na telefonu, priča bi bila sasvim drukčija...

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god
Navija za: Ferrari, Leclerc
Ovo mi se čini kao da je na granici utuživosti.
Loš glas i potencijalne loše recenzije su ipak najjače oružje danas u doba interneta.
slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 03.03.2021., 18:36 ...
Znači, gotov?
Ma to ti je najmanji problem :zubo:
Slijedeće godine u ovo doba ćeš se smješkati kad se prisjetiš događaja :thumbs:

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5729
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
No no, nije ta prigoda. :)

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Sad idemo na pitanje svih pitanja ... A šta čekaš :dance:

A što se tiče kupovine, dobro si prošao :)
Ja da sam na tvom mjestu bio, vjerojatno bi me ta teta ubjeđivala da se varam i da je to baš taj prsten koji sam tražio! :chill:
Valjda mi na čelu piše budala :d

Ništa čudno na našim prostorima, ti si bar naletio na ljude koji priznaju svoju grešku :thumbs:

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
Edit: doduse, jeenom smo kupili u kaufkandu beki umak, nije nam se svidio i iz znatizelje otisli vratit jer im je politika kao bila uzmi, probaj, ako nevalja, vrati. I fakat nisu nis pitali. Zena na infopultu izvadila pare i dala. Ima izuzetaka ali ne bi ih trebalo bit. Trebalo bi bit pravilo i da svi tako rade...

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
Aaaaa, jebeni edit...

Sori za jos jedan post..

Ugk, pisao sam kako me ljuti sto ne zele vratiti novac. Npr s oliver, west gate.. vracamo kosulju jer mi se ne svidja, 2 dan anakon kupnje i kao je daju novac. Uzmi nes drugo iki poklon bon pa mozes kroz 3 godine u s oliveru potrosit.

Ja reko alo ljudi, vasa interna pravila i tekst na dnu racuna nisu jaci od zakona rh.

Kaze pisi upravi. Pisem ja upravi, zena salje nazad mail da ni po zakonu nisu duzni vratit novce. Navela ona narodne novine, broj zakona clanka i sve. Ja provjerio kad ono fakat..

O jebem ti drzavu i zakon.

Kod njemca kupis mikrovalnu, koristis tjedan dana i vrstis i dobije pare odmah. Ne pitaju nista.

Znacu sve sve sto oces vratit, mozes, i dobijes lovu. Ni ne nude uooce da uzmes nes drugo.

Npr kupio zarulju na benz. Nije pasala a potrgo sam pakiranje. Otisao unutra, dao potrgani karton, zarulju i racun i dobio pare..

A kod nas sve moze osim love. Smradovi. Od sad, u s oliver u hr nikad vise kupit. A i inace, prije nego ista igdje kupim, pitat cu dal vracaju pare ako vracam artikl. Ako kazu da ne, idem odmah van pa makar mi trebalo zrak i voda...

Uzas

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
Vidiš ja sam skroz navikao na tu praksu da se novac nikad ne vraća, al onda skužiš da je to zapravo samo kod nas tako...
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

zelot
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2622
S nama već: 9 god 8 mj
U svakoj normalnon zemlji kupac je svetinja, samo kod nas je budala kojoj treba uzet pare...

Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Multi 21 je napisao/la: 03.03.2021., 21:15 Vidiš ja sam skroz navikao na tu praksu da se novac nikad ne vraća, al onda skužiš da je to zapravo samo kod nas tako...
I ja gledam, šta čovjek priča. Kupiš proizvod, koristiš ga, i onda ga vratiš nazad i vrate ti pare. Đe to ima. :rofl:

Post

f1zd
Avatar
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
Postovi: 4872
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Vettel,Ferrari
Lokacija: Zadar
Multi 21 je napisao/la: 03.03.2021., 21:15 Vidiš ja sam skroz navikao na tu praksu da se novac nikad ne vraća, al onda skužiš da je to zapravo samo kod nas tako...
Također. Često to vidim u nekoj američkoj seriji/filmu i ostanem zateknut kako je to tako banalno kod njih..

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2506
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Mene ne čudi što kod nas postoji politika da se novac ne vraća jer je barem pola ljudi gore od cigana. Tipa, cure kupe haljinu u petak, nosi je u izlazak te je želi vratiti u ponedjeljak. Evo recite jel to u redu?
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

josip123
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 878
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
Lokacija: F1 Paddock
Explorer je napisao/la: 03.03.2021., 22:47 Mene ne čudi što kod nas postoji politika da se novac ne vraća jer je barem pola ljudi gore od cigana. Tipa, cure kupe haljinu u petak, nosi je u izlazak te je želi vratiti u ponedjeljak. Evo recite jel to u redu?
Upravo to. Ima stvarno bezobraznih ljudi.

Što se tiče donošenja nekog zakona po pitanju toga, nisam baš siguran da bi se proslavili. Mislim da je ljudima svakako teško ugodit. Jer dosta njih bi na ružan način iskoristilo tu mogućnost. Što u svijetu sigurno nije slučaj...
Za neke pokvarene stvari, neke stvari sa greškom ili tako nešto, to mi je uredu kad bi se moglo vratiti novce. A sad baš za sve nisam siguran.

Ali to za prsten definitivno nije normalno. Niti ponašanje niti to dizanje cijene. :facepalm:
Jesu li barem rekli zašto je odjednom tako "poskupio"?
Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna

Post

f1zd
Avatar
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
Postovi: 4872
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Vettel,Ferrari
Lokacija: Zadar
Explorer je napisao/la: 03.03.2021., 22:47 Mene ne čudi što kod nas postoji politika da se novac ne vraća jer je barem pola ljudi gore od cigana. Tipa, cure kupe haljinu u petak, nosi je u izlazak te je želi vratiti u ponedjeljak. Evo recite jel to u redu?
Pa mislim da se to donekle radi i vani. Ne vidim zašto bi baš ovdje ljudi bili gori.

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god
Navija za: Ferrari, Leclerc
Explorer je napisao/la: 03.03.2021., 22:47 Mene ne čudi što kod nas postoji politika da se novac ne vraća jer je barem pola ljudi gore od cigana. Tipa, cure kupe haljinu u petak, nosi je u izlazak te je želi vratiti u ponedjeljak. Evo recite jel to u redu?
Pogodak u sridu, u Hrvatskoj je postalo normalno da cure s etiketama na odjeći izlaze za vikend i onda vračaju u Zare isto što su prethodno "kupili".
Jer tko bi priuštio novu kombinaciju svaki vikend.
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18150
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
f1zd je napisao/la: 03.03.2021., 23:05
Explorer je napisao/la: 03.03.2021., 22:47 Mene ne čudi što kod nas postoji politika da se novac ne vraća jer je barem pola ljudi gore od cigana. Tipa, cure kupe haljinu u petak, nosi je u izlazak te je želi vratiti u ponedjeljak. Evo recite jel to u redu?
Pa mislim da se to donekle radi i vani. Ne vidim zašto bi baš ovdje ljudi bili gori.
Ma naravno da smo gori....

Inače, nikad nisam imao problem sa povratom novca ili zamjenom proizvoda, kada je u pitanju bila tvornička greška, ili ako sam napravio zajeb pa uzeo broj veći ili broj manji komad odjeće (ne govorim za sebe, jer bi to, naravno, isprobao, već u slučaju da uzimam nekome drugome).
Takođe, nikad nisam imao problem sa rješavanjem kvara ili zamjenom dijela u garantnom roku.

Ono što me nekad iznervira (ne mogu naći bolju riječ) je "nestručnost" pojedinih trgovaca, a najčešće mi se dešava kad se kupuje neki dio "za u kuću", bilo da je u pitanju struja, voda, grijanje.....
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9667
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Nisam ima nekih neugodnih situacija sa trgovcima, vise onako bezveznih, uglavnom sa ostvarivanjima nekih prava mene kao kupca gdje se kod nas prodaje uvijek ista prica od strane trgovca a vecina to uzima za zakon koji to svakako nije...

Novce sam uvijek dobio nazad ako nesto nije bilo u redu a nisu imali da zamjene.

Jednom je prijatelj nesto kuka da mu nece primit laptop na servis jer je istekla garancija od 1 godine, neki Lenovo i neki divlji online ducan.

Ne znam uopce zasto je isa pitat ducan za servis, pitas google koji je najblizi servis i posaljes. Nazva ZEL COS, decki se samo nasmijali i poslali papire da posaljes laptop kod njih ako ne mozes doc.
Fino Alla Fine

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5729
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
josip123 je napisao/la: 03.03.2021., 22:59 Ali to za prsten definitivno nije normalno. Niti ponašanje niti to dizanje cijene. :facepalm:
Jesu li barem rekli zašto je odjednom tako "poskupio"?
Ne. Prodavačica je cijelo vrijeme bila ko fol napola naživcirana, napola ljuta. Kao, izraz lica "ne razumijem u čemu je problem". Šef je telefonski objasnio da je pogrešno izrečena početna ponuda. Očigledno artikli u izlogu imaju "ponudu", ne "cijenu". S tim da je u tom slučaju dva puta pogrešno izrečena ponuda jer je jedan iznos bio u izlogu, a onda 500 kuna više telefonski. Očito je prava ponuda došla samo na kraju kad sam izvadio novčanik.

Inače što se tiče ove druge teme - ne vjerujem toj mantri da je kupac svetinja. Upravo suprotno, kupci su češće u krivu nego u pravu. Taj zakon o povratku robe i novca "bez pitanja" ne postoji, to je valjda neki urbani mit. Koliko znam, nešto se može vratiti do 14 dana nakon kupovine ako je naručeno online, a ako je kupljeno uživo onda se gleda politika dućana, zakon o potrošačima to ne pokriva.

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9667
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Ni ja se ne slazem s tim da je kupac svetinja... Vecina ih ne zna uopce sta treba, dosta ih ocekuje od prodavaca da ih prosvjetle, takodjer ih je podosta bezobrazno ako im prodavac nije u stanju pomoci na osnovu nekih njijovih ideja i onda su im svi osim njih krivi kada ne dobiju ono sto su htjeli...
Sve ovo govorim za tehnikalije, alate, elektorniku....

Za ovo sa vracanjem odjece koju ste kupili sami u ducanu nemam komentara..

Online kupnja je jasna svima...
Fino Alla Fine
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡