Obavezna muzika uz čitanje uvodne teme!









Prva šikana/zavoji 5 i 6
2010- Udes Michaela Schumachera i Vitantonija Luizzija.

Druga šikana/zavoji 8 i 9
2018- Stravičan udes Nicka Hulkenberga nakon kontakta s Romainom Grosjeanom.

Kompleks zavoja 11, 12 i 13
2012- Kontakt Pastora Maldonada i Marka Webbera koji je teško koštao ovog drugog.

Alokacija guma:

Poredak tablica:

Po poslednji put ove godine najbrži circkus dolazi na male ekrane, i to na spektakularnu VN Abu Dhabija! Još uvijek jedina utrka koja počinje po danu a završava u noć, Yas Marina otok postane prava ludnica kad padne sunce iza horizonta. Jedna od retkih staza na kojoj se svašta može desiti u prvim krugovima, jer trasa nudi takve mogućnosti. Brzi zavoji, šikane koje dolaze posle kilometarskih ravnina, čudni i zahtevan kompleks zavoja u trećem sektoru, sve ove osobine čine je izuzetno tehnički zahtevnom stazom mada na oko nama gledateljima djeluje kao dosadna pista. Što je u principu točno, no kada je oprobate u trkačkim simulacijama dobijete drukčiji dojam.
Prvenstvo je već davno rješeno, ostala su pitanja oko određenih sitnarija. Poslednja utrka u Sao Paulu dobila je neočekivani zaplet, vođeno odustajanjem Valtteri Bottasa. Ne sjećamo se kad je posljednji put bila tako luda utrka po suhom, recimo Baku 2017. I Abu Dhabi ponekad zna iznenaditi, samo da se poklope određeni faktori. Pošto je poslednja utrka sezone, malo se treba osvrnuti na ono što je prošlo i šta možemo očekivati iduće sezone. Jak Red Bull i Ferrari, Mercedes koji će početi 2020 s saznanjem da moraju jače pritiskat radi konkurenata. Sredina poretka iduće sezone će uz minimalne promjene koje ih očekjuju glede pravila nastaviti s makljažom. McLaren će definitnvno biti jači, Renault će morat dići igru na viši nivo, Alpha Tauri (Toro Rosso menja ime) je ime koje se ne smije izostaviti u ovoj borbi. Prave misterije su Racing Point i Alfa Romeo, oni ako "ubodu" koncept na početku mogu zasijati, za Racing Point uvijek postoji ona čuvena varijanta B bolida koja samo nastavlja tradiciju Force Indije. Haas je još veća misterija, oni ko da vole godine koje su parne, neparne im ne pašu. Williams mora dići igru ako misle ne samo osvojiti bod nego se makar boriti s bilo kime iz sredine poretka.
Malo ću oftopičariti, uvek postanem pomalo emotivan kada se približi poslednja utrka sezone. Ovom prilikom želim se zahvaliti vama na podršci, strpljenju i pozitivnom feedbacku. Puno vam hvala <3
U crticama, vijesti uoči VN Abu Dhabija:
- Horner: Ne žalimo zbog "gubitka" Carlosa Sainca, mi smo naprotiv ponosni na njega i njegove uspehe.
- Albon: Sledeće sezone biću iskusniji, imam dobre "temelje".
- Raikkonen: F1 mi nikada nije bila najvažnija u životu.
- Hamilton: Zbog bogatih vozača iza kojih stoje dobri sponzori, oni talentirani ne mogu dospeti u F1.
- Hakkinen: Vettlov i Leclercov incident u Brazillu stavlja enorman pritisak na Binottova ramena, on sad mora naći načine da taj duo "proradi" u idućoj sezoni.
- Latifi: Ne vraćam se u F2 ako mi ne uspe dogovor s Williamsom oko trkaćeg mjesta.
- Hamilton: Razlog zbog kojeg ne nosim broj 1 iako sam šampion je jednostavan, svake godine (nakon osvojenog prvenstva) osjećam se kao da počinjem iznova, ulazim u godinu u kojoj niko trenutno nije prvak (u aktuelnoj sezoni), te ja želim biti taj koji će osvojiti prvenstvo.
- Hamilton: Hubertova smrt me je potresla, sudjelovao sam na utrkama u kojima su mi kolege poginule (Daniel Spence i Jules Bianchi) i svaki put upitam se jel je sve ovo vredno rizika. Puno toga mi se vrti u glavi. Da li da batalim sve pa da provodim vreme s obitelji, ali ako sagledaš sve na kraju svog života, misliš da nisi dovoljno uradio, pa bi žalio. Faktor straha nikad nisam imao u karijeri, no kada ga budem po prvi osjetio to će biti momenat kad ću se možda potpuno povući iz trkanja.
- Grosjean: Ne možeš napraviti trkaćeg konja od magarca, ali ja sam pokušao.
- Giovinazzi: Iznimno sam srećan što i iduće sezone radim uz Kimija.
- Ticktum: Iskreno rečeno, mogu zaboraviti profesionalnu karijeru ako ne mogu dospeti u F1.
- Obnavljanje piste Zandvoort je u punom jeku, pola staze je bukvalno gradilište.
- Horner: Drago mi je što je Gaslyjevo napuštanje Red Bulla bilo ključno za obnavljanje njegove forme.
- Horner: Momčad je uvijek u gubitku (misli na Vettlov i Leclercov udes)
- Kubica: Nisam zadovoljan ukupnim preformansama ove sezone, ali zadovoljan sam načinom na koje je moje telo izdržalo do sada.
TV Program*
Petak
10:00 Prvi slobodni trening (90 minuta)
14:00 Drugi slobodni trening (90 minuta)
Subota
11:00 Treći slobodni trening (60 minuta)
14:00 Kvalifikacije (60 minuta)
Nedjelja
14:10 Utrka (120 minuta)
* naša vremenska zona