Stranica: 1/4.

Ayrton Senna

Postano: 11.11.2019., 18:49
Postao pigmalion
Evo približavamo se VN Brazila. U Sao Paulo je obilježeno 25 godina kako ga nema......
Slučajno naletio na ovaj video clip:

https://www.youtube.com/watch?v=jj8JJ8lzgXs


Dobro. Predobro.

Vidim da nema teme o Ayrtonu Senni, pa da pokrenemo temu..... o njemu.

Re: Ayrton Senna

Postano: 11.11.2019., 20:29
Postao fjaka

Re: Ayrton Senna

Postano: 11.11.2019., 21:53
Postao pigmalion
fjaka je napisao/la: 11.11.2019., 20:29 [ link do slike ]
Jedan, jedini..... neponovljiv,....... "nepobjediv".......

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 15:59
Postao pigmalion
Na današnji datum, rođen Ayrton Senna.

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 18:21
Postao SebastianFerrari
Sretan rođendan Ayrtone

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 19:11
Postao VettelFerrari
Još jednom, sretan rođendan Ayrtone.

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 19:40
Postao 1883
https://www.dailymotion.com/video/xpz0ij

Jedna crtica za života ovog čovjeka...

Ono, mit stvoren nakon smrti :bonk:

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 19:43
Postao CrashOverride
1883 je napisao/la: 21.03.2020., 19:40 https://www.dailymotion.com/video/xpz0ij

Jedna crtica za života ovog čovjeka...

Ono, mit stvoren nakon smrti :bonk:
Kako sporo izgledaju bolidi 😁

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 19:47
Postao 1883
Sve u svoje vrijeme :)

Ja sam prvi puta ove bolide vidio 1989. na Hockenheimu kao dvanaestogodišnjak i to mi je tada djelovalo nestvarno brzo, i to kroz stadionski dio kroz koji se vozi "sporo".

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 21:24
Postao pigmalion

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 21:44
Postao zekohonda
već smo komentirali na povijesti.
frantic 52, gilmour i ja po 49.

Re: Ayrton Senna

Postano: 21.03.2020., 22:38
Postao pigmalion
OK. Nisam skužio.
Svaka čast. :thumbs:

Još nisam rješavao,.... kviz. :zijev:

Trebam biti ( posve ) budan..... :zzz:

Re: Ayrton Senna

Postano: 22.03.2020., 07:52
Postao CrashOverride
1883 je napisao/la: 21.03.2020., 19:47 Sve u svoje vrijeme :)

Ja sam prvi puta ove bolide vidio 1989. na Hockenheimu kao dvanaestogodišnjak i to mi je tada djelovalo nestvarno brzo, i to kroz stadionski dio kroz koji se vozi "sporo".
Ma jasno.. Samo se da primjetit ..

Re: Ayrton Senna

Postano: 22.03.2020., 14:56
Postao F12000
Zanimljiv video o Senninoj vozačkoj tehnici


Re: Ayrton Senna

Postano: 23.03.2020., 12:10
Postao pigmalion


Ne kužim portugalski, ali ovo je snimljeno 15.12.1986. Puno prije svega i svačega što će se dogoditi poslije...... u F1 i sa Sennom. Fascinatno.

Re: Ayrton Senna

Postano: 23.03.2020., 13:36
Postao Ferrari Maniac
@F12000 jako dobar video, nisam znao za tu tehniku, govori puno o tome koju posvećenost detaljima najbolji vozači svijeta imaju i kako mogu razmišljati 'out of the box'.

Re: Ayrton Senna

Postano: 01.04.2020., 21:46
Postao Testarossa
Ja se sjećam jednog prenosa nekad iz dvehijaditih, u pitanju je jedno od naganjanja Šumija i Alonsa. Bio je onboard sa Šumijevog bolida i uporedne grafike sa brojem obrtaja (sjecate se vjerovatno one grafike izgledom podsjeća na broj 9). Tada sam primjetio da Alonso recimo kada stisne kočnicu uopšte ne dira gas, dok Šumi i pod kočenjem drži gas na otprilike 10% (odokativno procjena prema grafici). Tada mi je recimo Šumi postao još draži jer mi je to izgledalo mnogo komplikovanije za izvesti (i dalje držim da jeste). Sjećam se takođe da je Blažičko isto prokomentarisao kao različite vozačke stilove, odnosno kako je rekao sukob stare i mlade škole. To mi se baš urezalo u pamćenje.

Sledeći flešbek kojim bih se nadovezao na ovaj gore pasus je od prije nekih 5,6 godina. U pitanju je moj početak studija i neograničen internet u stanu u kom sam tada živio. U bespućima youtuba i na krilima slobodnog vremena pronašao sam video klip u kome Herbert priča o tome kako su vrhunski vozači imali tu sposobnost da kako reče Ferrari Maniac razmišljaju "out of the box". Kazao je kako je Sena tipičan primjer sa svojim brzim "blip-blip-blip" gasiranjem, dok je Šumi to radio tako da je konstantno držao jednu dozu gasa, što me odmah podsjetilo na ovo što sam napisao iznad. U istom klipu nakon toga Džonatan Palmer objašnjava pomoću primitivnih grafikona razliku između Šumahera i Herberta u istom bolidu.

Evo potrudio sam se i klip da nadjem, stariji je pa je i kvalitet lošiji:
[youtube]www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4[/youtube]

Re: Ayrton Senna

Postano: 01.04.2020., 22:16
Postao Ferrari Maniac
Odlično si se sjetio Testarossa za Schumija, dapače - sjetio sam se te tehnike nedavno kad sam gledao krug Ringa u legendarnoj izvedbi Sabine Schmitz u Transitu. U videu na 0:40 objašnjava kako diže lijevu nogu s kuplunga i njome koči, kako bi desna mogla cijelo vrijeme ostati na gasu - pretpostavljam zbog održavanja momentuma (što je očito jako važno u Transitu :zubo: ) i okretaja visoko. Kroz video se i u sljedećim krugovima par puta pokaže upravo ta tehnika koja je dio njene fenomenalne brzine na Nordschleifeu...

To me podsjeća u neku ruku i na 'rev matching' prilikom kočenja za zavoj u autima s (uglavnom) ručnim mjenjačem - prsti desne noge na kočnici, a s petom tapkaš po gasu kad prebaciš u nižu. Iznimno zahtjevna tehnika za uskladiti, ali meni fenomenalna s obzirom na to koliko kasnije i agresivnije možeš kočiti kad ti motor ne provrti kotače....

Re: Ayrton Senna

Postano: 03.04.2020., 10:00
Postao blown diffuser
Ferrari Maniac je napisao/la: 01.04.2020., 22:16 U videu na 0:40 objašnjava kako diže lijevu nogu s kuplunga i njome koči, kako bi desna mogla cijelo vrijeme ostati na gasu - pretpostavljam zbog održavanja momentuma (što je očito jako važno u Transitu :zubo: ) i okretaja visoko.
U pitanju je turbo lag ili turbo rupa kad motor neće vuče iz niskih okretaja.

Re: Ayrton Senna

Postano: 07.04.2020., 09:48
Postao fjaka
za sve one koji svršavaju na te stvari samo nek ukucaju u yt ''rally heel toe'' ili ''right&left foot braking'' ili jednostavno ''rally footwork'' :thumbs:
i da citiram kolegu pilatusa:
... to isto je tad radio i Ari Vatanen, u autu snaznijem od iti jednog Senninog F1 bolida, na makadamu, klizeci bocno po rubu provalije, na 4000 metara nadmorske visine, jednom rukom držeći volan, a drugom zaklanjajuci sunce da ga ne zasljepljuje sunceva svjetlost...