WRC sezona 2017.
WEC, WRC, Indy...
- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 4 mj
Kratak uvod u novu WRC sezonu.
Nova sezona donosi nam nova tehnička pravila.
Promjene su velike i uključuju povećanje snage, smanjenje težine, veću širinu automobila i veći aerodinamički grip. Sve bi to trebalo novu generaciju WRC automobila učiniti značajnije bržom od dosadašnje.
Promjene su zadesile i sportski pravilnik.
Mijenja se kontroverzni startni poredak, pa će vodeći u ukupnom poretku startati prvi samo na prvi dan relija. Na preostala dva dana vozači će startati u obrnutom poretku u odnosu na aktualni poredak u reliju.
Od ove sezone bodove na Power Stageu osvajati će pet najbržih vozača (5-4-3-2-1).
Novo je i pravilo da WRC automobile nove generacije mogu voziti samo vozači koji nastupaju za tvorničke momčadi (M-Sport, Hyundai, Citroen, Toyota).
No pošto postoji "rupa" u pravilima, ipak ćemo vidjeti "privatnike" u novim automobilima. Oni će u relijima nastupati pod imenom tvorničkih momčadi, ali neće moći osvajati konstruktorske bodove.
Uz već postojeće kategorije (WRC, WRC 2, WRC 3, WRC Junior), FIA je uvela WRC Trophy za vozače koji će nastupati u WRC automobilima starije generacije.
Kalendar:
Monte-Carlo - 19. - 22. siječnja
Švedska - 9. - 12. veljače
Meksiko - 9. - 12. ožujka
Francuska - 6. - 9. travnja
Argentina - 27. - 30. travnja
Portugal - 18. - 21. svibnja
Italija - 8. - 11. lipnja
Poljska - 29. lipnja - 2. srpnja
Finska - 27. - 30. srpnja
Njemačka - 17. - 20. kolovoza
Španjolska - 5. - 8. listopada
Velika Britanija - 26. - 29. listopada
Australija - 16. - 19. Studenog
Vozači i momčadi:
Nakon Volkswagenovog povlačenja imali smo jednu od zanimljivijih zimskih stanki u kojoj su njihova tri vozača (Ogier, Latvala, Mikkelsen) tražili nove momčadi.
Nakon puno spekulacija aktualni svjetski prvak Sebastien Ogier pridružio se M-Sportu, dok je Latvala završio u momčadi Toyote koja se nakon 1999. vraća u WRC. Mikkelsen zasad nije našao mjesto u WRC momčadima, tako da će sezonu startati u WRC2 klasi za upravljačem Fabije R5.
Za M-Sport će osim prvaka Ogiera voziti povratnik u momčad Ott Tanak.
Zbog novih pravila pod imenom M-Sporta nastupat će nekoliko "privatnika" (DMACK WRT, Adapta WRT, Jipocar CNT).
Evans će s DMACK-om odraditi cijelu sezonu, dok će zajednički projekt Madsa Ostberga i Martina Prokopa (Adapta - Jipocar) krenuti od Švedske.
Situacija s vozačima u Hyundaiju i Citroenu je već duže vrijeme poznata i nema iznenađenja. Jedina nepoznanica je koliko će relija u Citroenu odraditi Khalid Al Qassimi.
U Toyoti će uz Latvalu sve relije odraditi Hanninen, dok će im se Lappi priključiti kad treći automobil bude spreman.
Još da se spomene i priča koja nikako ne prestaje.
I dalje kruže glasine da ćemo vidjeti novi VW Polo na relijima ove sezone.
Da bi se to dogodilo potrebno je posebno odobrenje FIA-e i pristanak ostalih tvorničkih momčadi, jer je rok za homologaciju novih automobila prošao.
M-Sport WRT
Automobil - Ford Fiesta WRC
1. Sebastien Ogier - Julien Ingrassia
2. Ott Tanak - Martin Jarveoja
3. Elfyn Evans - Daniel Barrit (DMACK WRT)
?. Mads Ostberg - Ola Floene (Adapta - Jipocar)
?. Martin Prokop - Jan Tomanek (Adapta - Jipocar)
Hyundai Motorsport
Automobil - Hyundai i20 Coupe WRC
4. Hayden Paddon - John Kennard
5. Thierry Neuville - Nicolas Gilsoul
6. Dani Sordo - Marc Marti
Citroen Total Abu Dhabi WRT
Automobil - Citroen C3 WRC
7. Kris Meeke - Paul Nagle
8. Stephane Lefebvre - Gabin Moreau
14. Craig Breen - Scott Martin
??. Khalid Al Qassimi - ?????
Toyota GAZOO Racing WRC
Automobil - Toyota Yaris WRC
10. Jari-Matti Latvala - Mikka Antilla
11. Juho Hanninen - Kaj Lindstrom
??. Esapekka Lappi - Janne Ferm
Nova sezona donosi nam nova tehnička pravila.
Promjene su velike i uključuju povećanje snage, smanjenje težine, veću širinu automobila i veći aerodinamički grip. Sve bi to trebalo novu generaciju WRC automobila učiniti značajnije bržom od dosadašnje.
Promjene su zadesile i sportski pravilnik.
Mijenja se kontroverzni startni poredak, pa će vodeći u ukupnom poretku startati prvi samo na prvi dan relija. Na preostala dva dana vozači će startati u obrnutom poretku u odnosu na aktualni poredak u reliju.
Od ove sezone bodove na Power Stageu osvajati će pet najbržih vozača (5-4-3-2-1).
Novo je i pravilo da WRC automobile nove generacije mogu voziti samo vozači koji nastupaju za tvorničke momčadi (M-Sport, Hyundai, Citroen, Toyota).
No pošto postoji "rupa" u pravilima, ipak ćemo vidjeti "privatnike" u novim automobilima. Oni će u relijima nastupati pod imenom tvorničkih momčadi, ali neće moći osvajati konstruktorske bodove.
Uz već postojeće kategorije (WRC, WRC 2, WRC 3, WRC Junior), FIA je uvela WRC Trophy za vozače koji će nastupati u WRC automobilima starije generacije.
Kalendar:
Monte-Carlo - 19. - 22. siječnja
Švedska - 9. - 12. veljače
Meksiko - 9. - 12. ožujka
Francuska - 6. - 9. travnja
Argentina - 27. - 30. travnja
Portugal - 18. - 21. svibnja
Italija - 8. - 11. lipnja
Poljska - 29. lipnja - 2. srpnja
Finska - 27. - 30. srpnja
Njemačka - 17. - 20. kolovoza
Španjolska - 5. - 8. listopada
Velika Britanija - 26. - 29. listopada
Australija - 16. - 19. Studenog
Vozači i momčadi:
Nakon Volkswagenovog povlačenja imali smo jednu od zanimljivijih zimskih stanki u kojoj su njihova tri vozača (Ogier, Latvala, Mikkelsen) tražili nove momčadi.
Nakon puno spekulacija aktualni svjetski prvak Sebastien Ogier pridružio se M-Sportu, dok je Latvala završio u momčadi Toyote koja se nakon 1999. vraća u WRC. Mikkelsen zasad nije našao mjesto u WRC momčadima, tako da će sezonu startati u WRC2 klasi za upravljačem Fabije R5.
Za M-Sport će osim prvaka Ogiera voziti povratnik u momčad Ott Tanak.
Zbog novih pravila pod imenom M-Sporta nastupat će nekoliko "privatnika" (DMACK WRT, Adapta WRT, Jipocar CNT).
Evans će s DMACK-om odraditi cijelu sezonu, dok će zajednički projekt Madsa Ostberga i Martina Prokopa (Adapta - Jipocar) krenuti od Švedske.
Situacija s vozačima u Hyundaiju i Citroenu je već duže vrijeme poznata i nema iznenađenja. Jedina nepoznanica je koliko će relija u Citroenu odraditi Khalid Al Qassimi.
U Toyoti će uz Latvalu sve relije odraditi Hanninen, dok će im se Lappi priključiti kad treći automobil bude spreman.
Još da se spomene i priča koja nikako ne prestaje.
I dalje kruže glasine da ćemo vidjeti novi VW Polo na relijima ove sezone.
Da bi se to dogodilo potrebno je posebno odobrenje FIA-e i pristanak ostalih tvorničkih momčadi, jer je rok za homologaciju novih automobila prošao.
M-Sport WRT
Automobil - Ford Fiesta WRC
1. Sebastien Ogier - Julien Ingrassia
2. Ott Tanak - Martin Jarveoja
3. Elfyn Evans - Daniel Barrit (DMACK WRT)
?. Mads Ostberg - Ola Floene (Adapta - Jipocar)
?. Martin Prokop - Jan Tomanek (Adapta - Jipocar)
Hyundai Motorsport
Automobil - Hyundai i20 Coupe WRC
4. Hayden Paddon - John Kennard
5. Thierry Neuville - Nicolas Gilsoul
6. Dani Sordo - Marc Marti
Citroen Total Abu Dhabi WRT
Automobil - Citroen C3 WRC
7. Kris Meeke - Paul Nagle
8. Stephane Lefebvre - Gabin Moreau
14. Craig Breen - Scott Martin
??. Khalid Al Qassimi - ?????
Toyota GAZOO Racing WRC
Automobil - Toyota Yaris WRC
10. Jari-Matti Latvala - Mikka Antilla
11. Juho Hanninen - Kaj Lindstrom
??. Esapekka Lappi - Janne Ferm
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2457
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Lijepi uvod. Iako je uvijek šteta izgubiti tvorničku momčad u auto-moto prvenstvu, možda je upravo to trebalo WRC-u. Da je VW ostao, vjerujem da bi odradili još jedan blitzkrieg ka osvajanju naslova.
Baš me zanima kako će se Ogier snaći u M-Sportu, iako vjerujem da će biti jedan od pretendenata za naslov.
Auti izgledaju lijepo, ali možda su malo pretjerali sa aero dodacima. Stražnje krilo, pogotovo kod Toyote je možda too much.
Inače M-Sport mi izgleda najlijepše.
Baš me zanima kako će se Ogier snaći u M-Sportu, iako vjerujem da će biti jedan od pretendenata za naslov.
Auti izgledaju lijepo, ali možda su malo pretjerali sa aero dodacima. Stražnje krilo, pogotovo kod Toyote je možda too much.
Inače M-Sport mi izgleda najlijepše.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
još jednom pohvale clarku na otvaranju teme.
šteta mi je što vw ipak na kraju nije uspio dogovorit nekakvu poluprivatnu suradnju. možda dogodine sa al attiyahom. homologaciju će završit (ako već nisu).
meni su ovi auti odlični, što bolesnije, to bolje!
jučer ogier stuko fiestu. testiranja su u tijeku...
šteta mi je što vw ipak na kraju nije uspio dogovorit nekakvu poluprivatnu suradnju. možda dogodine sa al attiyahom. homologaciju će završit (ako već nisu).
meni su ovi auti odlični, što bolesnije, to bolje!

jučer ogier stuko fiestu. testiranja su u tijeku...
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18150
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Fala klarče
I to po dva osnova.
Prvo što si otvorio temu, a drugo, što si mi uštedio vremena i truda, jer sam je ja mislio otvoriti.
Da sam vrijedan (čitaj - da imam vremena) ko kolega croatic, tema je trebala biti otvorena prije 2-3 dana ali nešto mi se nije dalo, jbga.
Uglavnom, 25kg manje, 80ks više, veća širina, blatobrani, branici i spojleri.
Šteta za Mikkelsena što će se handriti u WRC2 autu.
Vidjet ćemo Ogiera bez VWa, koliko je Tanak stvarno dobar, šta je skuhao Citroen, kakva će biti Toyota,...., mada neśto mislim da bi Hyundai mogao biti najjači

I to po dva osnova.
Prvo što si otvorio temu, a drugo, što si mi uštedio vremena i truda, jer sam je ja mislio otvoriti.
Da sam vrijedan (čitaj - da imam vremena) ko kolega croatic, tema je trebala biti otvorena prije 2-3 dana ali nešto mi se nije dalo, jbga.

Uglavnom, 25kg manje, 80ks više, veća širina, blatobrani, branici i spojleri.
Šteta za Mikkelsena što će se handriti u WRC2 autu.
Vidjet ćemo Ogiera bez VWa, koliko je Tanak stvarno dobar, šta je skuhao Citroen, kakva će biti Toyota,...., mada neśto mislim da bi Hyundai mogao biti najjači

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
što se tiče vw-a , clark je u pravu, nisam vidio bio ovaj članak od danas:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... -wrc-plans
http://www.autosport.com/news/report.ph ... -wrc-plans
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Počašćen sam ovom usporedbomFrantic je napisao/la:Da sam vrijedan (čitaj - da imam vremena) ko kolega croatic, tema je trebala biti otvorena prije 2-3 dana ali nešto mi se nije dalo, jbga.![]()


Sve pohvale Clarku na otvaranju teme

WRC dosad baš nisam pratio, znao sam samo pogledati sažetke dok su prije par godina bili na Sportskoj, a poslije nisam imao interesa za praćenje. Novi auti izgledaju odlično, čini se da bi dominacija francuskih Sebastiena mogla napokon prestati, tako da bih ove godine mogao baciti oko na WRC koji put

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
shakedown završen, čitamo se sutra.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 4 mj
Ogier najbrži tijekom shakedowna.
LINK
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o5hIQTWmHrU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9i8wItnBJys[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dXYuK4VKBB4[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6cIcAharNak[/youtube]
LINK
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o5hIQTWmHrU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9i8wItnBJys[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dXYuK4VKBB4[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6cIcAharNak[/youtube]
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- kimi-f1
- Karting
- Postovi: 182
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen, Mclaren
Počelo je
Šebalj komentira na areni 2 prvi brzinac uživo. Tko nema maxtv, negdje sam procitao da će biti ss12 uživo na RedBull.tv
Idemo vidjeti može li netko skinuti Ogiera, ja nekako najviše vjerujem u Meekea.




Šebalj komentira na areni 2 prvi brzinac uživo. Tko nema maxtv, negdje sam procitao da će biti ss12 uživo na RedBull.tv
Idemo vidjeti može li netko skinuti Ogiera, ja nekako najviše vjerujem u Meekea.
Ukinite DRS, VSC i bod za FL.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
čitam da je poginuo fotograf. u pm. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- kimi-f1
- Karting
- Postovi: 182
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen, Mclaren
Izdržao sam dovoljno da pogledam vremena wrc grupe, izgleda dosta zanimljivo, nijedan proizvođač se nije odvojio od ostatka. U prva 4 su po jedan Hyundai, Ford, Toyota i Citroen, ipak još je rano za ikakva predviđanja. Nakon prvog brzinca vodi Neuville.
1. 5 NEUVILLE 15:01.1
2. 1 OGIER 15:08.9 +7.8 +7.8
3. 11 HANNINEN 15:16.1 +7.2 +15.0
4. 7 MEEKE 15:16.9 +0.8 +15.8
5. 2 TANAK 15:20.5 +3.6 +19.4
6. 3 EVANS 15:22.1 +1.6 +21.0
7. 14 BREEN 15:26.5 +4.4 +25.4
8. 6 SORDO 15:27.7 +1.2 +26.6
9. 10 LATVALA 15:29.5 +1.8 +28.4
10. 32 KOPECKY 16:04.3 +34.8 +1:03.2
1. 5 NEUVILLE 15:01.1
2. 1 OGIER 15:08.9 +7.8 +7.8
3. 11 HANNINEN 15:16.1 +7.2 +15.0
4. 7 MEEKE 15:16.9 +0.8 +15.8
5. 2 TANAK 15:20.5 +3.6 +19.4
6. 3 EVANS 15:22.1 +1.6 +21.0
7. 14 BREEN 15:26.5 +4.4 +25.4
8. 6 SORDO 15:27.7 +1.2 +26.6
9. 10 LATVALA 15:29.5 +1.8 +28.4
10. 32 KOPECKY 16:04.3 +34.8 +1:03.2
Ukinite DRS, VSC i bod za FL.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
što se tiče vw-a, ništa nije dogovreno.
http://www.motorsport.com/wrc/news/vw-s ... ng-866901/
nakon ss5, situacija je zanimljiva, neuville i dalje vodi:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... eke-dramas
http://www.motorsport.com/wrc/news/vw-s ... ng-866901/
nakon ss5, situacija je zanimljiva, neuville i dalje vodi:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... eke-dramas
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- kimi-f1
- Karting
- Postovi: 182
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen, Mclaren
Zanimljiv reli, dosta vozača odustaje, za Citroen mala katastrofa, Meeke je izletio, Lefebvre vozi ponovno nakon izljetanja tako da je zaostatak ogroman. Odvojili su se Neuville, Tanak i Ogier, ovi ostali idu na sigurno. Toyota je dosta brza za novi auto, Haninnen je išao dosta dobro do sudara.
Izgleda da su auti prilično izjednačeni zasada.
Izgleda da su auti prilično izjednačeni zasada.

Ukinite DRS, VSC i bod za FL.
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Vidi sam sinoć snimak kada je Paddon izlatio i udario fotografa, jezivo.
Ali opet ljudska glupost, koliko se puta reklo da gledatelji ne stoje na vanjskoj strani zavoja jer je isuviše opasno.
Ali opet ljudska glupost, koliko se puta reklo da gledatelji ne stoje na vanjskoj strani zavoja jer je isuviše opasno.
Obrigado Felipe