Nico Hülkenberg
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
[ link do slike ]
Puno ime: Nicolas Hülkenberg
Rođen: 19. kolovoza 1987., Emmerich am Rhein, Njemačka
Nacionalnost: Nijemac
Momčad: Force India
Broj: 27
Broj utrka: 108 (106 startova)
Debi: VN Bahreina 2010.
Pobjede: 0
Postolja: 0
Bodovi: 323
Pole positioni: 1
Najbrži krugovi: 2
Dosad vozio za: Williams (2010.), Force India (2012.), Sauber (2013.), Force India (2014.-danas)
Nico Hulkenberg najcjenjeniji je vozač na gridu bez pravog rezultata u Formuli 1. Iako u Formuli 1 nema čak niti jedan podij, u drugim klasama ima daleko više uspjeha. Već u prvoj sezoni u jednosjednima osvojio je naslov njemačke Formule BMW. Sljedeći veliki uspjeh bio mu je naslov u klasi A1 GP u sezoni 2006./07. 2008. osvaja europsku Formulu 3, a godinu kasnije i GP2 seriju.
U F1 bolid prvi put je sjeo već 2007. na privatnom testiranju Williamsa u Jerezu gdje je po vremenima nadmašio tadašnjeg stalnog vozača Williamsa, Kazukija Nakajimu i tako si osigurao mjesto testnog vozača Williamsa. Nakon uloge test vozača, 2010. mu ista momčad daje priliku debi u Formuli 1.
U prvoj sezoni u Formuli 1 Hulkenberg je 7 puta završio u bodovima sa šestim mjesto u Mađarskoj kao najboljim plasmanom. Ipak, najviše se pamti njegov senzacionalni pole position u Brazilu kada je na stazi koja se sušila na slickovima ostvario vrijeme sekundu brže od drugoplasiranog Vettela. Nažalost, to mu je i danas vrhunac F1 karijere.
2011. ga je iz Williamsa izgurao novac Pastora Maldonada pa je tu sezonu proveo kao Force Indijin test vozač. Vozio je na većini prvih slobodnih treninga i za 2012. zaradio mjesto stalnog vozača. Vrhunac sezone ponovo je imao u Brazilu, imao je priliku za pobjedu, ali u napadu na vodstvo je sve uprskao. Iduće sezone prelazi u Sauber koji je pao u formi u odnosu na 2012., no Hulkenberg je i tamo pokazao solidne rezultate uz daleko bolje rezultate od rookieja Gutierreza, uz sjajnu obrambenu vožnju na VN Koreje kao najbolji dio sezone. Nakon toga se vraća u Force Indiju gdje je i danas i gdje će biti još barem jednu sezonu. Momčadski kolega mu je od 2014. Checo Perez. 2014. uspio je biti uspješniji u konačnom poretku, ali 2015. je izgubio, prvi put nakon debitantske sezone. Također, loša stvar za Hulkenberga je činjenica da Perez ima već 4 podija u Force Indiji dok on nema nijedan.
Kad već neće u Formuli 1, bar ga ide u drugim klasama: vrhunac vozačke karijere ostvario je prošle godine pobjedom na 24 sata Le Mansa u Porscheu i ukoliko mu ne krene u F1, mogli bi ga uskoro za stalno gledati upravo u WEC-u.
[ link do slike ]
Puno ime: Nicolas Hülkenberg
Rođen: 19. kolovoza 1987., Emmerich am Rhein, Njemačka
Nacionalnost: Nijemac
Momčad: Force India
Broj: 27
Broj utrka: 108 (106 startova)
Debi: VN Bahreina 2010.
Pobjede: 0
Postolja: 0
Bodovi: 323
Pole positioni: 1
Najbrži krugovi: 2
Dosad vozio za: Williams (2010.), Force India (2012.), Sauber (2013.), Force India (2014.-danas)
Nico Hulkenberg najcjenjeniji je vozač na gridu bez pravog rezultata u Formuli 1. Iako u Formuli 1 nema čak niti jedan podij, u drugim klasama ima daleko više uspjeha. Već u prvoj sezoni u jednosjednima osvojio je naslov njemačke Formule BMW. Sljedeći veliki uspjeh bio mu je naslov u klasi A1 GP u sezoni 2006./07. 2008. osvaja europsku Formulu 3, a godinu kasnije i GP2 seriju.
U F1 bolid prvi put je sjeo već 2007. na privatnom testiranju Williamsa u Jerezu gdje je po vremenima nadmašio tadašnjeg stalnog vozača Williamsa, Kazukija Nakajimu i tako si osigurao mjesto testnog vozača Williamsa. Nakon uloge test vozača, 2010. mu ista momčad daje priliku debi u Formuli 1.
U prvoj sezoni u Formuli 1 Hulkenberg je 7 puta završio u bodovima sa šestim mjesto u Mađarskoj kao najboljim plasmanom. Ipak, najviše se pamti njegov senzacionalni pole position u Brazilu kada je na stazi koja se sušila na slickovima ostvario vrijeme sekundu brže od drugoplasiranog Vettela. Nažalost, to mu je i danas vrhunac F1 karijere.
2011. ga je iz Williamsa izgurao novac Pastora Maldonada pa je tu sezonu proveo kao Force Indijin test vozač. Vozio je na većini prvih slobodnih treninga i za 2012. zaradio mjesto stalnog vozača. Vrhunac sezone ponovo je imao u Brazilu, imao je priliku za pobjedu, ali u napadu na vodstvo je sve uprskao. Iduće sezone prelazi u Sauber koji je pao u formi u odnosu na 2012., no Hulkenberg je i tamo pokazao solidne rezultate uz daleko bolje rezultate od rookieja Gutierreza, uz sjajnu obrambenu vožnju na VN Koreje kao najbolji dio sezone. Nakon toga se vraća u Force Indiju gdje je i danas i gdje će biti još barem jednu sezonu. Momčadski kolega mu je od 2014. Checo Perez. 2014. uspio je biti uspješniji u konačnom poretku, ali 2015. je izgubio, prvi put nakon debitantske sezone. Također, loša stvar za Hulkenberga je činjenica da Perez ima već 4 podija u Force Indiji dok on nema nijedan.
Kad već neće u Formuli 1, bar ga ide u drugim klasama: vrhunac vozačke karijere ostvario je prošle godine pobjedom na 24 sata Le Mansa u Porscheu i ukoliko mu ne krene u F1, mogli bi ga uskoro za stalno gledati upravo u WEC-u.
[ link do slike ]
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Hvala Croatic, odličan mali rezime.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Hvala Zeko i nema na čemu Ex
S obzirom da imam previše slobodnog vremena , ovako ću otvoriti teme za sve aktualne vozače koji još nemaju svoju temu

S obzirom da imam previše slobodnog vremena , ovako ću otvoriti teme za sve aktualne vozače koji još nemaju svoju temu

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Bravo za Hulka! Dobar potez. Plafon je dosegnuo u Force Indiji, teško da će postići više od ovoga.
Prvo što će ovim prelaskom osigurati je bolju i sigurnu zaradu. Drugo je pitanje motivacije i totalnog reset-a. Treće Renault može samo bolje od ovoga i sigurno hoće. Imaju proračun, imaju ambicije i ovo je po meni win win situacija.
Prvo što će ovim prelaskom osigurati je bolju i sigurnu zaradu. Drugo je pitanje motivacije i totalnog reset-a. Treće Renault može samo bolje od ovoga i sigurno hoće. Imaju proračun, imaju ambicije i ovo je po meni win win situacija.

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Također mi je jako drago zbog njega. Uvijek sam nekako imao dojam da ga pratio nekakva lagana doza nesreće otkako je naprasno izbačen iz Williamsa 2010. godine.
I ona njegova trka u Brazilu 2012. je vožnja svjetskog prvaka, htio to netko priznati ili ne.
I ona njegova trka u Brazilu 2012. je vožnja svjetskog prvaka, htio to netko priznati ili ne.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Drago mi je za Hulka. Možda mu ovo bude potez kao i Hamiltonov u Mercedes. Baš se nadam.
Ovo mu je ipak bila velika šansa da voziš za jednu tvornički momčad i to moćni Renault. Renault će se sigurno dignuti u slijedeće 2 godine.
Ovo mu je ipak bila velika šansa da voziš za jednu tvornički momčad i to moćni Renault. Renault će se sigurno dignuti u slijedeće 2 godine.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
Trebaju ponudit RB-u dil da će dobivati motore iste kao i njihove u zamjenu za neke CAD-ove šasije, pa da budu podjednaki, a razliku neka prave vozači, iako bi RB radije vozio na lošijem motoru nego to napravio, no moći će ekipa iz renaulta bar znati kako ovi pakiraju motor u šasiju i vidjeti što tu rade drugačije, ako ove godine nisu ništa radili na šasiji, mogu nagodinu napraviti dvije kroz sezonu, kao ferrari 2014. i skopirati sve što se može, da bilo što u tom smislu naprave to bi bio posao koji bi ih doveo u gornji dio grida (koje postolje recimo kad se posloži) u jednoj godini..
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Slažem se Ex i Ferrari. Ovo se nikako ne može nazvati prelazak s konja na magarca. Zašto? Prvo Force Indijina budućnost je na klimavim nogama. Drugo Renault ima proračun top ekipa, a s obzirom da je nekadašnji Lotus radio čuda s neznatno boljim proračunom od Force Indije onda ne vidim razloga da ova ekipa ne uspije. Renaultu treba iskusan vozač, a Hulk je i više nego to. Meni osobno jedan od dražih vozača na gridu koji je ovu priliku morao ugrabiti.
Čak, čak ! i da rezultati ne budu na razini kakve on i ekipa očekuju (pa i mi), nema veze. Pa i onako je vozio u sredini i na dnu poretka. Ako se to opet dogodi barem je ugrabio veću plaću. Nitko mu ništa ne može zamjeriti.
Ali u svakom slučaju držim fige da se još jedan njemac priključi vrhu u doglednoj budućnosti.
Mali off... Bottas isti slučaj. Ako ima priliku, glup je ako je ne iskoristi. Williams je svoj plafon dotaknuo. U naredne dvije godine McLaren i Renault su sigurno ispred njih.
Čak, čak ! i da rezultati ne budu na razini kakve on i ekipa očekuju (pa i mi), nema veze. Pa i onako je vozio u sredini i na dnu poretka. Ako se to opet dogodi barem je ugrabio veću plaću. Nitko mu ništa ne može zamjeriti.
Ali u svakom slučaju držim fige da se još jedan njemac priključi vrhu u doglednoj budućnosti.
Mali off... Bottas isti slučaj. Ako ima priliku, glup je ako je ne iskoristi. Williams je svoj plafon dotaknuo. U naredne dvije godine McLaren i Renault su sigurno ispred njih.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Točno, Mallya je ipak mutikaš i budućnost njegove ekipe ne može biti stabilna, pitanje je dana kad će se sve srušiti. Još jedna dobra stvar za Renault je što su s radom na bolidu za 2017. počeli par mjeseci prije nego su krenule priče o povratku u F1, što znači da bi to trebao biti prvi kvartal 2015. godine. S tim da treba u obzir uzeti da su kao dobavljači motora u F1 pristuni zadnjih 14 godina. To je velika stvar.
Potencijal za konkurentnu borbu nekoliko ogromnih timova imamo ispred nosa, i to jedan od jačih u povijesti Formule 1. Npr. ako se pokaže da McL i Renault za 2017. imaju dobar paket na kojem bi bilo dobro nastaviti razvijati, a pretpostavimo da će Merc, RB i Ferrari biti u vrhu, imamo bombu za 2018., samo što je to teško ostvarivo. Tipa ko neka 2003. godina, kad su Ferrari, McLaren i Williams bili tu negdje, a Renault se kačio kad je mogao.
Potencijal za konkurentnu borbu nekoliko ogromnih timova imamo ispred nosa, i to jedan od jačih u povijesti Formule 1. Npr. ako se pokaže da McL i Renault za 2017. imaju dobar paket na kojem bi bilo dobro nastaviti razvijati, a pretpostavimo da će Merc, RB i Ferrari biti u vrhu, imamo bombu za 2018., samo što je to teško ostvarivo. Tipa ko neka 2003. godina, kad su Ferrari, McLaren i Williams bili tu negdje, a Renault se kačio kad je mogao.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Jako mi je drago za Nicu, pametna odluka. Nije mi jasno zašto Perez nije učinio isto, očito puca na nešto bolje pa želi još pričekati.... vrijeme mu je za neku bolju momčad...lagano me zabrinjava. Također se nadam da Bottas ide u Renault, Williams je očaj.

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Cowboy Hulk
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ePemrs7AYxk[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8CwpkVwFUw4[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ePemrs7AYxk[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8CwpkVwFUw4[/youtube]
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
https://twitter.com/HulkHulkenberg/status/830126735253467137
Iskreno se nadam da će ovom čovjeku Renault donijeti više sreće
Jedan Nico uživa u mirovini nakon finog broja pobjeda i osvojenog naslova, a drugi samo dvije godine mlađi još uvijek čeka prvi podij i opasno juriša ka neslavnom rekordu vozača s najviše utrka bez podija, a radi se možda i o prirodno nadaranijem vozaču, po meni.

Jedan Nico uživa u mirovini nakon finog broja pobjeda i osvojenog naslova, a drugi samo dvije godine mlađi još uvijek čeka prvi podij i opasno juriša ka neslavnom rekordu vozača s najviše utrka bez podija, a radi se možda i o prirodno nadaranijem vozaču, po meni.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Hulk će nam ove sezone biti u crvenoj verziji

https://twitter.com/HulkHulkenberg/status/844572581604790272


https://twitter.com/HulkHulkenberg/status/844572581604790272
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18171
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Na žalost, meni jedan od najdražih likova na gridu danas je postavio neslavan rekord. Odradio je je svoju 129. trku, bez osvojenog podijuma, čime je pretekao Adriana Sutila za jednu trku i ušao u krug neslavnih rekorda tipa:
- De Cesaris 204 trke bez pobjede
- Badoer 51 trka bez osvojenog boda
- Brundle 158 trka bez vodstva u trci
- Hamilton 10 pobjeda u sezoni a bez osvojene titule te sezone
- itd....
- De Cesaris 204 trke bez pobjede
- Badoer 51 trka bez osvojenog boda
- Brundle 158 trka bez vodstva u trci
- Hamilton 10 pobjeda u sezoni a bez osvojene titule te sezone
- itd....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Majki2111
- Formula 2
- Postovi: 1193
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Red Bull, Alonso
- Lokacija: Samo Zagreb
Znači lik je visok 184, znači 2 cm manje od mene i kao pričalo se da ga zbog toga ne žele velike ekipe. Kaj su onda ovi ostzali, patuljci? Zanimljivo ne znam niti jedan sport koji je ovak prosječno ima visinu od 185. Rukomet, vaterpolo treniraju divovi, eventualno playmaker u košarci znaju dosta tolko bit visoki. Nogomet isto prevladavaju niže od 185...
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24
22.03.2020. 6:24
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7155
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
da se prisjetimo koje utrke su mogle ugrozit hulkov neslavan rekord:
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/09/22/h ... st-podium/
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/09/22/h ... st-podium/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.