VN Kanade (Circuit Gilles Villeneuve) 7.-9. lipnja 2019.
- Brumica
- GP3
- Postovi: 694
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Mislim da Rosberga boli što u Njemačkoj nikad nije bio niti će biti kao Seb. Plus, Seb i Lewis su si dosta dobri u zadnje vrijeme, naglašavaju da poštuju jedan drugoga, nešto što Lewis nije pretjerano pokazivalo prema Nikici. Ako pratite njegove videe, a vremenom je postao sve negativnije nastrojen prema Sebu, tko zna iz kojih razloga.
They see me strollin', they hatin' 

- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Ovo mi je u redu, ali što ne poduzmu nešto konkretno oko toga, a ne ovo durenje, kad nemam bolje riječi. Nisu uopće na podij trebali izaći ni Seb ni Leclerc.Ferrari je napisao/la:U Maranellu su stavili zastavu iznad ulaza(Ferrari uvijek stavlja zastavu nakon pobjede) https://twitter.com/enricopirina/status/1138118738937618432
A najgore od svega je da se ništa neće promijeniti...i dalje će Ferrari dobijati kazne, a Mercedesi će proći lišo..
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1269
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Diversity
Jel Villeneuve dao svoj prilog? Baš me zanima njegovo viđenje situacije.
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Vidim opet su izmigoljili mrzitelji sa onim kako Vettel opet griješi.
Nek mi samo neko kaže jeli ova greška veća od ove juče:
Ovo nije pucanje pod pritiskom? Ma naravno da nije, ovo je genijalan potez Hamiltona. Em što je zaradio ogromnu prednost, em što nije kažnjen. Lak je tako vozit...
Što je najgore ovdje ima onaj stubić koji označava gdje se smiješ vratiti. Tu ga je i Bottas skratio, dosta manje, ali je tim kraćenjem izašao ispred mislim Maxa, a na stazi je već bio izgubio taj duel.
Nek mi samo neko kaže jeli ova greška veća od ove juče:
Ovo nije pucanje pod pritiskom? Ma naravno da nije, ovo je genijalan potez Hamiltona. Em što je zaradio ogromnu prednost, em što nije kažnjen. Lak je tako vozit...
Što je najgore ovdje ima onaj stubić koji označava gdje se smiješ vratiti. Tu ga je i Bottas skratio, dosta manje, ali je tim kraćenjem izašao ispred mislim Maxa, a na stazi je već bio izgubio taj duel.
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1269
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Diversity
Ima dobar dokumentarac sa Guy Martinom kad postane Williamsov mehaničar za jedan GP.AlkY je napisao/la: 10.06.2019., 19:43 Williams imao pit stop ravno 2 sekunde. To vec sad granici sa nemogucim. Koja je to brzina , skill , strasno.
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Sve ok, ali uvazi cinjenicu da je sam kriv sto se nasao u toj situaciji i sto se morao vaditi. Samim tim ne moze mu to biti opravdanje i njegov je problem sto apsolutno nista drugo nije mogao napraviti....Ferrari je napisao/la: 10.06.2019., 18:13
Nitko nije kriv za to što je otišao na travu.
Ajmo reći da je Vettel kriv...i onda se opet vraćamo na argument da apsolutno ništa drugo čovjek nije mogao napraviti u toj situaciji.
GREŠKE SE DOGAĐAJU I ZATO JE ZANIMLJIVO GLEDATI DVOBOJ.
Nije zbog toga izgubio utrku već zbog bizarne odluke sudaca.
Onaj dvoboj u Dijonu iz 79' je zanimljiv zbog toga što su oba vozaca letila van staze, vraćali se jer to se zove BORBA. Pogotovo kada je jedan bolid iza značajno brži u tom trenutku.
Bem vas sterilne.

- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Navodno su Maxu promjenili za 1,8 sekundi, što je ja mislim rekord.AlkY je napisao/la: 10.06.2019., 19:43 Williams imao pit stop ravno 2 sekunde. To vec sad granici sa nemogucim. Koja je to brzina , skill , strasno.


- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
To je bila greška na grafici. Napisali su mu 1.8 prije nego se zaustavio u boxu.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Činjenica je da je Vettel svojom greškom izazvao incident, ali isto tako je činjenica da nema logike da se na ovo udara 5 sekundi kazne. Jasno je da Vettel nije namjerno kratio zavoj jer prelaskom preko trave možeš samo izgubiti, a isto tako je jasno da nikakvu prednost nije ni stekao. Da je Lewis u trenutku prilaska zavoju bio paralelno ili barem dijelom bolida uz Vettela, onda bi se moglo pričati o nepoštenom stjecanju prednosti i o eventualnoj kazni, međutim, to nije ono što se jučer dogodilo, Hamilton je bio potpuno iza Vettela i nije imao nikakvo pravo na tu poziciju. Imao je pravo na pokušaj prolaska, to je i napravio, ali imao je i Vettel pravo da tu poziciju brani. Glupo je raspravljati o nečemu što čista logika nalaže i s čime se 99% ljudi slaže. Kazna od 5 sekundi je pregruba, upozorenje sudaca je najveća prikladna za kazna za ovako nešto._bataziv_0809 je napisao/la: 10.06.2019., 20:21 Sve ok, ali uvazi cinjenicu da je sam kriv sto se nasao u toj situaciji i sto se morao vaditi. Samim tim ne moze mu to biti opravdanje i njegov je problem sto apsolutno nista drugo nije mogao napraviti....
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
To je to.croatic f1 je napisao/la: 10.06.2019., 20:42
Činjenica je da je Vettel svojom greškom izazvao incident, ali isto tako je činjenica da nema logike da se na ovo udara 5 sekundi kazne.
Nego je li se oglasio Jacques Villenueve


-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
Samo konteksta radi suci općenito u prvom krugu imaju puno veću toleranciju prema ovakvim stvarima nego na pola utrke jer su gume i kočnice još hladne.Pastor je napisao/la: 10.06.2019., 19:42 Vidim opet su izmigoljili mrzitelji sa onim kako Vettel opet griješi.
Nek mi samo neko kaže jeli ova greška veća od ove juče:
Ovo nije pucanje pod pritiskom? Ma naravno da nije, ovo je genijalan potez Hamiltona. Em što je zaradio ogromnu prednost, em što nije kažnjen. Lak je tako vozit...
Što je najgore ovdje ima onaj stubić koji označava gdje se smiješ vratiti. Tu ga je i Bottas skratio, dosta manje, ali je tim kraćenjem izašao ispred mislim Maxa, a na stazi je već bio izgubio taj duel.
Da se razumijemo mišljenju sam da Vettel nije trebao dobiti kaznu jučer, kao ni Ham u Mexicu.
Sa druge strane Max je trebao dobiti kaznu 1/1 jer je tim sječenjem zavoja obranio poziciju bez koje bi inače ostao, dok Seb jučer nije imao izbora nego vratiti se kako se vratio, a Ham je u Mexicu ako se dobro sjećam lukavo pustio gas da mu se svi opet približe da ne ispadne da je stekao prednost i išao oko stupića kojeg su suci postavili za razliku od Bottasa.
Ne razumijem zašto se uopće svađate sa ljudima koje očito nikad nećete uvjeriti da nije trebao dobiti kaznu.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Tuga je koliko glupih ljudi prati ovaj sport. Ono kad se 99% vozača slaže da je kazna sranje, a i dalje ima likova koji to pokušavaju da brane... Kažu pogriješio je, pravila su pravila. Gdje su ta pravila bila u prethodnim situacijama? Nije stvar u tome. Svaki incident se, držeći se striktno pravila, može kazniti. Problem je što se ne kažnjava za svakog isto. Dovoljno je pogledati one dokumente o (ne)kažnjavanju, posebno pod "Reason" dijelom. Pa to je smiješno kakava su opravdanja tu pisali za sve sumnjive poteze Hamiltona. Naravno za one koji su razmatrani. A bilo je podosta i onih koji nisu ni uzeti u razmatranje. Ni sam Toto Wolf nebi smislio onakva opravdanja. Meni samo nije jasno, za onaj ulazak u boks Hamiltona prošle godine u Njemačkoj, pa vraćanje kuda nije trebalo. Vidi se da su u tom opravdanju uzeli u obzir izjave iz Mercedesa. Pa zar Ferrari nije imao ništa da kaže u svoju odbranu dok se vijećalo o kazni, ili jednostavno to suci ne uzimaju u obzir kad je Ferrari u pitanju? A na primjer kad je Kimi uradio isti prekršaj, u puno blažoj i bezopasnijoj varijanti (u Azerbejdžanu ima samo crta preko staze koja odvaja ulazak u boks, a ne travnati brijeg...), gdje je samo minimalno presjekao tu crtu. Pod "Reason" je samo navedeno prekršio si to i to pravilo, i kraj priče. Ko te pita za tvoju verziju priče...
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1317
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
@Pastor
Prije utrke u Bakuu 2016. je bilo jasno rečeno da svatko tko presiječe pit entry liniju dobiva 5 sekundi kazne. Bez iznimki.
U Hockenheimu 2018. to nije rečeno, dakle prelazak preko te iste linije je ostao u sivoj zoni, tj. dano je sucima da odluče hoće li dodijeliti kaznu ili ne ovisno o okolnostima. Opet dvije različite situacije koje se pokušavaju usporediti
Prije utrke u Bakuu 2016. je bilo jasno rečeno da svatko tko presiječe pit entry liniju dobiva 5 sekundi kazne. Bez iznimki.
U Hockenheimu 2018. to nije rečeno, dakle prelazak preko te iste linije je ostao u sivoj zoni, tj. dano je sucima da odluče hoće li dodijeliti kaznu ili ne ovisno o okolnostima. Opet dvije različite situacije koje se pokušavaju usporediti

- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1317
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Slažem se ja s tobom da je to bilo za kaznu. Samo ukazujem na to da se konstantno uspoređuju dvije situacije koje nisu za usporedbu.Frantic je napisao/la: 10.06.2019., 22:43 @Dave
Za ono u Njemačkoj se ne mora ni naglašavati da li će biti kažnjivo ili ne.
Kazna se podrazumijeva.
Osim ako nisi sveta krava.....
-
smr201
- Formula 4
- Postovi: 393
- S nama već: 8 god 2 mj
Evo sa motorsport.com objašnjenja zašto su dali kaznu:
But while it is clear from on board footage that Vettel was battling to regain control of his car after bouncing across the grass, it is understood that the stewards' decision was based on actions that Vettel took once he had got going again.
The stewards examined slow motion footage of Vettel's actions from the moment that he had regained control and started steering his car – and it was felt that it showed that the German could have chosen a different path than the one he took.
The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.
Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control.
But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right – cutting off the route that Hamilton would have taken had he had clear space.
The movement to straighten the wheel, which put Vettel into the path of Hamilton, is believed to be key to the unanimous decision by the stewards to punish Vettel.
A further reason the stewards established was through the use of an extra CCTV camera view of the incident, which was not broadcast on the international feed, showing Vettel's head looking in the mirrors at where Hamilton was during these moments when he was releasing the wheel to the right.
Onboard footage of the Vettel incident also shows his head looking towards the mirrors in the moment when he is drifting out, suggesting he knew where Hamilton was.
Had Vettel kept his car tight to the left once he had regained control, then there was likely enough room to have allowed Hamilton through on the right, in which case the matter would almost certainly not have been investigated.
The fact that telemetry data showed Hamilton had to brake to avoid the collision with Vettel showed how the Mercedes driver was caught out by his rival's actions.
Precedent for the Vettel decision to punish him for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track was made last year in Japan when Max Verstappen was punished with a five-second penalty for a collision with Kimi Raikkonen at the chicane.
Jako bi volio vidjeti taj CCTV kadar koji nisu pustili u prijenosu, baš me zanima šta su tamo vidjeli a da se ne vidi u ovim snimkama koje imamo.
But while it is clear from on board footage that Vettel was battling to regain control of his car after bouncing across the grass, it is understood that the stewards' decision was based on actions that Vettel took once he had got going again.
The stewards examined slow motion footage of Vettel's actions from the moment that he had regained control and started steering his car – and it was felt that it showed that the German could have chosen a different path than the one he took.
The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.
Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control.
But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right – cutting off the route that Hamilton would have taken had he had clear space.
The movement to straighten the wheel, which put Vettel into the path of Hamilton, is believed to be key to the unanimous decision by the stewards to punish Vettel.
A further reason the stewards established was through the use of an extra CCTV camera view of the incident, which was not broadcast on the international feed, showing Vettel's head looking in the mirrors at where Hamilton was during these moments when he was releasing the wheel to the right.
Onboard footage of the Vettel incident also shows his head looking towards the mirrors in the moment when he is drifting out, suggesting he knew where Hamilton was.
Had Vettel kept his car tight to the left once he had regained control, then there was likely enough room to have allowed Hamilton through on the right, in which case the matter would almost certainly not have been investigated.
The fact that telemetry data showed Hamilton had to brake to avoid the collision with Vettel showed how the Mercedes driver was caught out by his rival's actions.
Precedent for the Vettel decision to punish him for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track was made last year in Japan when Max Verstappen was punished with a five-second penalty for a collision with Kimi Raikkonen at the chicane.
Jako bi volio vidjeti taj CCTV kadar koji nisu pustili u prijenosu, baš me zanima šta su tamo vidjeli a da se ne vidi u ovim snimkama koje imamo.
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Da sam bio na mjestu Binotta, samo bi rekao vozačima pravac garaža, ekipi pakuj sve i otišali.f1zd je napisao/la: 10.06.2019., 19:02Ovo mi je u redu, ali što ne poduzmu nešto konkretno oko toga, a ne ovo durenje, kad nemam bolje riječi. Nisu uopće na podij trebali izaći ni Seb ni Leclerc.Ferrari je napisao/la:U Maranellu su stavili zastavu iznad ulaza(Ferrari uvijek stavlja zastavu nakon pobjede) https://twitter.com/enricopirina/status/1138118738937618432
A najgore od svega je da se ništa neće promijeniti...i dalje će Ferrari dobijati kazne, a Mercedesi će proći lišo..
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Prva greška...zašto se pregledava USPORENA snimka u ovom slučaju? Sve se događa unutar 2-3 sekunde...ne bi se trebala gledati snimka jer se trebaju uzeti u obzir sama situacija i reakcija U TOM TRENUTKU.The stewards examined slow motion footage of Vettel's actions from the moment that he had regained control and started steering his car – and it was felt that it showed that the German could have chosen a different path than the one he took.
Nema uopće smisla gledati ovakvu snimku jer po tome možeš svaki pokret gledati, što nema smisla...
Vidi se na onboardu da gleda u retrovizor taman kada je uspio donekle korigirati bolid...ne znači da ga VIDI, već je bacio pogled iz refleksa, ali ga nije zapravo vidio, već je nagađao pa se odmaknuo.A further reason the stewards established was through the use of an extra CCTV camera view of the incident, which was not broadcast on the international feed, showing Vettel's head looking in the mirrors at where Hamilton was during these moments when he was releasing the wheel to the right.
Izvan staze? Granica staze na onom dijelu je zid...Hamilton je i dalje imao (malo) prostora i nisu se taknuli...znači smiješno.Precedent for the Vettel decision to punish him for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track
Znači nema nikakve namjere da ide u njegovu putanju, ali ovi idioti se doslovno vode pretpostavkama, a ne činjenicama kao ni svom vozačkom iskustvu i instiktu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


