Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 03.04.2019., 00:40
Vaša zajednica
https://f1.pulsmedia.hr/forum/
Kako je Leclerc bio žrtveno janje?Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 00:14Pa ta teorija može biti moguca, a u istim Leclerc je bio žrtveno janje?Ferrari je napisao/la: 02.04.2019., 22:17 Ne vjerujem baš svemu što u Ferrariju kažu...u Australiji su rekli da su imali "problem sa setupom"...i da nisu imali nikakvih problema sa motorom.
Onda se pojave u Bahrainu i eto ko fol' oni riješili probleme sa tim vražjim setupom. Moš mislit.
Setup je bio kompromitiran u Australiji, ali ponajviše zbog motora i pouzdanosti, no nisu željeli to reći u javnosti.
Ne znam da li su prije imali problema sa tim...bilo bi lakše da je nešto za što već znaju tj. što se već i na testiranjima kvarilo ili davalo sumnjive brojke, nego da je nešto novo izronilo.
Oba vozača su u Australiji imala "safe mode", dok Bahrain je bio očigledno test, da jedan od vozača vozi u "full modu", u ovom slučaju Leclerc.
Iskreno se nadam da znaju riješiti problem, jer u suprotnom jedino ih odlična aerodinamika može spasiti, a sumnjam da je imamo najbolju?
Dakle nepouzdan motor, hebali smo ježa...
Klasa, užitak je navijati i gledati ga u tom crvenom Ferrariju.
Pa tako što je cijeli vikend bio na 2 lvl-u ispred svih. Bio je strašno brz, a s druge strane ti, a ni ja ne znamo jesu li vozili sa istim setup-om bolida, to niko ne zna...Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 00:46Kako je Leclerc bio žrtveno janje?Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 00:14Pa ta teorija može biti moguca, a u istim Leclerc je bio žrtveno janje?Ferrari je napisao/la: 02.04.2019., 22:17 Ne vjerujem baš svemu što u Ferrariju kažu...u Australiji su rekli da su imali "problem sa setupom"...i da nisu imali nikakvih problema sa motorom.
Onda se pojave u Bahrainu i eto ko fol' oni riješili probleme sa tim vražjim setupom. Moš mislit.
Setup je bio kompromitiran u Australiji, ali ponajviše zbog motora i pouzdanosti, no nisu željeli to reći u javnosti.
Ne znam da li su prije imali problema sa tim...bilo bi lakše da je nešto za što već znaju tj. što se već i na testiranjima kvarilo ili davalo sumnjive brojke, nego da je nešto novo izronilo.
Oba vozača su u Australiji imala "safe mode", dok Bahrain je bio očigledno test, da jedan od vozača vozi u "full modu", u ovom slučaju Leclerc.
Iskreno se nadam da znaju riješiti problem, jer u suprotnom jedino ih odlična aerodinamika može spasiti, a sumnjam da je imamo najbolju?
Dakle nepouzdan motor, hebali smo ježa...
Obojica su vozila u istim modovima...ali očito je nešto otišlo.
E sad, šta točno...to ne znamo.
Čisto sumnjam u te tvrdnje, jer otvaraju dosta nelogičnosti. Evo neke: zašto bi ekipa rekla Leclercu da ostane još dva kruga iza Vettela ako je već bila strategija da on vozi vikend na "full modu", onda desetak krugova prije boksa Leclerc i Vettel su vozili ujednačene krugove, pa je od 24. do 34. kruga razlika bila oko 8sec. Leclerc je kasnije imao oko 7sec prednosti ispred Hamiltona kad je Hamilton prestigao Vettela i u par krugova digao prednost na 10.5sec do pojave problema, tako da su mu mogli komotno tad reč da ne forsira više i da štedi motor, da pokušaju ponediti, jer sumnjam da bi zbog testiranja granica motora propustili pobjediti u trci.Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 07:28Pa tako što je cijeli vikend bio na 2 lvl-u ispred svih. Bio je strašno brz, a s druge strane ti, a ni ja ne znamo jesu li vozili sa istim setup-om bolida, to niko ne zna...Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 00:46Kako je Leclerc bio žrtveno janje?Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 00:14
Pa ta teorija može biti moguca, a u istim Leclerc je bio žrtveno janje?
Oba vozača su u Australiji imala "safe mode", dok Bahrain je bio očigledno test, da jedan od vozača vozi u "full modu", u ovom slučaju Leclerc.
Iskreno se nadam da znaju riješiti problem, jer u suprotnom jedino ih odlična aerodinamika može spasiti, a sumnjam da je imamo najbolju?
Dakle nepouzdan motor, hebali smo ježa...
Obojica su vozila u istim modovima...ali očito je nešto otišlo.
E sad, šta točno...to ne znamo.
I ne stvaram nikakve teorije zavjere protiv malog, već on je bio referenca Ferrari-jevog problema.
U Australiji su od starta išli opreznije, a ovdje su išli na sve ili ništa, na kraju se samo pokazalo da imamo (trenutacno) nepouzdan motor.
Malo me muče ta pravila oko motora...F12000 je napisao/la: 03.04.2019., 15:11 Sreća u nesreći je što Ferrari opet ima 2 tjedna između utrka da ispravi probleme s motorom.
Hvalawapi je napisao/la: 03.04.2019., 17:27 Evo ekipa URL sa dijelovima koji se smiju mijenjati (oni označeni žuto i slovima EXC - excluded)
https://www.dropbox.com/s/tp5q7pkqnoqux ... s.pdf?dl=0
Ekipa ako je svijesna da motor ima problem, ne mogu znati kada ce se isti desiti i u kojem krugu? Trebaju valjda prvo testirati svoje granice. Necu sad da idemo na siroko sa temom, samo sam htio reci da je Leclerc bio strasno brz, ne samo u utrci vec opcenito citav vikend. S druge strane, mozda je to bila i njegova odluka, da proba sa drugacijim setup-om nego Vettel, ako se taj isti pokaze pouzdan, onda Ferrari je na pravome putu. I btw sigurno je i on malo kalkulisao sa brzinom, ne htio previse da forsira, pa su vremena bila ujednacena.Vettel-Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 14:32Čisto sumnjam u te tvrdnje, jer otvaraju dosta nelogičnosti. Evo neke: zašto bi ekipa rekla Leclercu da ostane još dva kruga iza Vettela ako je već bila strategija da on vozi vikend na "full modu", onda desetak krugova prije boksa Leclerc i Vettel su vozili ujednačene krugove, pa je od 24. do 34. kruga razlika bila oko 8sec. Leclerc je kasnije imao oko 7sec prednosti ispred Hamiltona kad je Hamilton prestigao Vettela i u par krugova digao prednost na 10.5sec do pojave problema, tako da su mu mogli komotno tad reč da ne forsira više i da štedi motor, da pokušaju ponediti, jer sumnjam da bi zbog testiranja granica motora propustili pobjediti u trci.
Nisi dobro razumioLH44 je napisao/la: 03.04.2019., 18:23 Ako su injektori pokvareni, onda je motor gotov, jer po ovome se ne mogu mjenjati, ako sam dobro razumio![]()