VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 00:14
Ferrari je napisao/la: 02.04.2019., 22:17 Ne vjerujem baš svemu što u Ferrariju kažu...u Australiji su rekli da su imali "problem sa setupom"...i da nisu imali nikakvih problema sa motorom.
Onda se pojave u Bahrainu i eto ko fol' oni riješili probleme sa tim vražjim setupom. Moš mislit.
Setup je bio kompromitiran u Australiji, ali ponajviše zbog motora i pouzdanosti, no nisu željeli to reći u javnosti
.

Ne znam da li su prije imali problema sa tim...bilo bi lakše da je nešto za što već znaju tj. što se već i na testiranjima kvarilo ili davalo sumnjive brojke, nego da je nešto novo izronilo.
Pa ta teorija može biti moguca, a u istim Leclerc je bio žrtveno janje?

Oba vozača su u Australiji imala "safe mode", dok Bahrain je bio očigledno test, da jedan od vozača vozi u "full modu", u ovom slučaju Leclerc.

Iskreno se nadam da znaju riješiti problem, jer u suprotnom jedino ih odlična aerodinamika može spasiti, a sumnjam da je imamo najbolju?

Dakle nepouzdan motor, hebali smo ježa...
Kako je Leclerc bio žrtveno janje?
Obojica su vozila u istim modovima...ali očito je nešto otišlo.

E sad, šta točno...to ne znamo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Vettel-Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 00:40
Klasa, užitak je navijati i gledati ga u tom crvenom Ferrariju. :thumbs:
slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 00:46
Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 00:14
Ferrari je napisao/la: 02.04.2019., 22:17 Ne vjerujem baš svemu što u Ferrariju kažu...u Australiji su rekli da su imali "problem sa setupom"...i da nisu imali nikakvih problema sa motorom.
Onda se pojave u Bahrainu i eto ko fol' oni riješili probleme sa tim vražjim setupom. Moš mislit.
Setup je bio kompromitiran u Australiji, ali ponajviše zbog motora i pouzdanosti, no nisu željeli to reći u javnosti
.

Ne znam da li su prije imali problema sa tim...bilo bi lakše da je nešto za što već znaju tj. što se već i na testiranjima kvarilo ili davalo sumnjive brojke, nego da je nešto novo izronilo.
Pa ta teorija može biti moguca, a u istim Leclerc je bio žrtveno janje?

Oba vozača su u Australiji imala "safe mode", dok Bahrain je bio očigledno test, da jedan od vozača vozi u "full modu", u ovom slučaju Leclerc.

Iskreno se nadam da znaju riješiti problem, jer u suprotnom jedino ih odlična aerodinamika može spasiti, a sumnjam da je imamo najbolju?

Dakle nepouzdan motor, hebali smo ježa...
Kako je Leclerc bio žrtveno janje?
Obojica su vozila u istim modovima...ali očito je nešto otišlo.

E sad, šta točno...to ne znamo.
Pa tako što je cijeli vikend bio na 2 lvl-u ispred svih. Bio je strašno brz, a s druge strane ti, a ni ja ne znamo jesu li vozili sa istim setup-om bolida, to niko ne zna...

I ne stvaram nikakve teorije zavjere protiv malog, već on je bio referenca Ferrari-jevog problema.

U Australiji su od starta išli opreznije, a ovdje su išli na sve ili ništa, na kraju se samo pokazalo da imamo (trenutacno) nepouzdan motor.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 760
S nama već: 9 god 2 mj
S obzirom da se ispostavilo da je kvar injektor, ta teorija pada u vodu. Injektor može krepat u safe modu i u q3.

Činjenica je da je motor očito malo neposlušan, ali uvijek se lakše popravi nepouzdanost nego snaga.
Također, smatram da se još uvijek muče s pronalaženjem pravog setupa, pri čemu je primjetno da se u dvije utrke ipak Lecrec puno bolje snašao i ima više povjerenja u bolid.

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Leclercu ipak puno više paše nervozniji zadnji kraj nego Vettelu, možda je to naviknutost na takve bolide iz F2 i Alfe od prošle godine dok su Seba pogodile ovogodišnje aero promijene koji je naviknut na stabilnije bolide.
slika

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 760
S nama već: 9 god 2 mj
Ima i to svakako utjecaja. Sjetimo se kakva je čuda radio Vettel u RB u vrijeme blown difuzora i zalijepljenog zadnjeg kraja, te bi i tamo imao problema u početku sezone dok on ne krene kao po tračnicama.

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1078
S nama već: 9 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Da...kada Fetel ima poverenja u bolidu mu nema ravnog...no nije kao Alonso...Šumaher...i ostali kada znaju da pobede i sa ne tako savršenim bolidom

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 07:28
Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 00:46
Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 00:14

Pa ta teorija može biti moguca, a u istim Leclerc je bio žrtveno janje?

Oba vozača su u Australiji imala "safe mode", dok Bahrain je bio očigledno test, da jedan od vozača vozi u "full modu", u ovom slučaju Leclerc.

Iskreno se nadam da znaju riješiti problem, jer u suprotnom jedino ih odlična aerodinamika može spasiti, a sumnjam da je imamo najbolju?

Dakle nepouzdan motor, hebali smo ježa...
Kako je Leclerc bio žrtveno janje?
Obojica su vozila u istim modovima...ali očito je nešto otišlo.

E sad, šta točno...to ne znamo.
Pa tako što je cijeli vikend bio na 2 lvl-u ispred svih. Bio je strašno brz, a s druge strane ti, a ni ja ne znamo jesu li vozili sa istim setup-om bolida, to niko ne zna...

I ne stvaram nikakve teorije zavjere protiv malog, već on je bio referenca Ferrari-jevog problema.

U Australiji su od starta išli opreznije, a ovdje su išli na sve ili ništa, na kraju se samo pokazalo da imamo (trenutacno) nepouzdan motor.
Čisto sumnjam u te tvrdnje, jer otvaraju dosta nelogičnosti. Evo neke: zašto bi ekipa rekla Leclercu da ostane još dva kruga iza Vettela ako je već bila strategija da on vozi vikend na "full modu", onda desetak krugova prije boksa Leclerc i Vettel su vozili ujednačene krugove, pa je od 24. do 34. kruga razlika bila oko 8sec. Leclerc je kasnije imao oko 7sec prednosti ispred Hamiltona kad je Hamilton prestigao Vettela i u par krugova digao prednost na 10.5sec do pojave problema, tako da su mu mogli komotno tad reč da ne forsira više i da štedi motor, da pokušaju ponediti, jer sumnjam da bi zbog testiranja granica motora propustili pobjediti u trci.

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Sreća u nesreći je što Ferrari opet ima 2 tjedna između utrka da ispravi probleme s motorom.
slika

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
F12000 je napisao/la: 03.04.2019., 15:11 Sreća u nesreći je što Ferrari opet ima 2 tjedna između utrka da ispravi probleme s motorom.
Malo me muče ta pravila oko motora...
Što Ferrari sada može prčkati po Leclercovom motoru? Dosad sam mislio ništa.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 950
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Evo ekipa URL sa dijelovima koji se smiju mijenjati (oni označeni žuto i slovima EXC - excluded)
https://www.dropbox.com/s/tp5q7pkqnoqux ... s.pdf?dl=0

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18172
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
wapi je napisao/la: 03.04.2019., 17:27 Evo ekipa URL sa dijelovima koji se smiju mijenjati (oni označeni žuto i slovima EXC - excluded)
https://www.dropbox.com/s/tp5q7pkqnoqux ... s.pdf?dl=0
Hvala :thumbs: :pivo:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Vettel-Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 14:32
Slavenowsky je napisao/la: 03.04.2019., 07:28
Ferrari je napisao/la: 03.04.2019., 00:46
Kako je Leclerc bio žrtveno janje?
..
...
Čisto sumnjam u te tvrdnje, jer otvaraju dosta nelogičnosti. Evo neke: zašto bi ekipa rekla Leclercu da ostane još dva kruga iza Vettela ako je već bila strategija da on vozi vikend na "full modu", onda desetak krugova prije boksa Leclerc i Vettel su vozili ujednačene krugove, pa je od 24. do 34. kruga razlika bila oko 8sec. Leclerc je kasnije imao oko 7sec prednosti ispred Hamiltona kad je Hamilton prestigao Vettela i u par krugova digao prednost na 10.5sec do pojave problema, tako da su mu mogli komotno tad reč da ne forsira više i da štedi motor, da pokušaju ponediti, jer sumnjam da bi zbog testiranja granica motora propustili pobjediti u trci.
Ekipa ako je svijesna da motor ima problem, ne mogu znati kada ce se isti desiti i u kojem krugu? Trebaju valjda prvo testirati svoje granice. Necu sad da idemo na siroko sa temom, samo sam htio reci da je Leclerc bio strasno brz, ne samo u utrci vec opcenito citav vikend. S druge strane, mozda je to bila i njegova odluka, da proba sa drugacijim setup-om nego Vettel, ako se taj isti pokaze pouzdan, onda Ferrari je na pravome putu. I btw sigurno je i on malo kalkulisao sa brzinom, ne htio previse da forsira, pa su vremena bila ujednacena.

Jedno je sigurno da Ferrari je na steroidima, ovaj motor je dobio na snazi, ali isto tako ima male nus pojave, sto je i logicno. Ferrari htio ili ne morao ici extremnije, jer jedino na takav nacin mogu da jurisaju na titulu.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Ako su injektori pokvareni, onda je motor gotov, jer po ovome se ne mogu mjenjati, ako sam dobro razumio :thumbsd:
slikaslika

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 760
S nama već: 9 god 2 mj
Smiju se mijenjati po ovome točka 6.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18172
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
LH44 je napisao/la: 03.04.2019., 18:23 Ako su injektori pokvareni, onda je motor gotov, jer po ovome se ne mogu mjenjati, ako sam dobro razumio :thumbsd:
Nisi dobro razumio :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ja ne vjerujem da je injektor otišao, a da drugi to nisu primjetili.
Moralo bi se primjetiti na nižim okretajima. Vožnja bez jednog cilindra, kod turbo motora, je jako nezgodna.
Ima i priča da MGU-H svjetla nisu bila upaljena cijelo vrijeme, već su se povremeno gasila i palila.

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 950
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Precjenjujete mogućnosti uvida u stanje motora kroz telemetriju
Osim toga nitko na kvalama ili u utrci ne testira motor i njegove granice osim Torro Rossa.
Da Ferrari želi nagazit motor, radio bi to u Alfi. Svima ostalima bodovi su miliji. Ima dovoljno vremena na treninzima za nagazit motor. Osim toga, ukoliko Binoto ne mulja i zaista se radi o injektoru, to nije pitanje forsiranja. To je pitanje loše sreće.

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 950
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Vidjet će se, ako Leclerc bude imao novi MGU-H u Kini onda znamo da je Binoto muljao.

Još jedna napomena u vezi motora - ekipa može u Kjni koristiti drugi ICE, ali to ne znači da onaj prvi mora "baciti u smeće" i dalje ga smije koristiti gdje i kako želi.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡