I ti, i pola foruma ste pljuvali Seba
Greška u koracima iliti fulanje cijelog fudbala.
Dakle, tema "Sebastian Vettel", stranica 89, 24.09.2019., jedan moj ogroman post, i to PRO Vettela.
Na narednim stranama iste teme, a bili smo poprilično zašli u 2020-u, još X mojih postova PRO Vettela.
Pročitaj, ako hoćeš, pa onda donosi zaključak da li sam ja pljuvao po Sebu ili ne.
Da sam ga kritikovao (pa čak se i šprdao na njegov račun), to stoji. Ali, kritikovao sam (ili se šprdao) i Kimija, Čarlija, Karlita, a naročito pit-wall stretege, mehaničare i ekipu u cjelini.
Ovdje imamo slučaj da navijač Ferrarija pljuje po Čarliju zbog nemogućnosti odbrane od evidentno bržeg Red bulla, sa otvorenim DRSom. Zatim navijač (ne znam ni ja koga, dal` Mclarena, dal` Hamiltona) piše to isto (i to kao repliku ovom prvom), uz naravno, neizbježno dodavanje, kako će Hamdo satrati Čarlija 2025. (nedavno je napisao kako Čarliju slijedi reality check).
Upravo pogledah situaciju, Čarli je čak i krenuo malo zatvarati lijevu stranu. Smtram da bi i dalje tjeranje zatvaranja kompromitovalo prolazak kroz prva dva zavoja ili bi uzrokovalo izlijetanje (sjekao bi između prvog i drugog zavoja), pa bi se onda opet oplelo po njemu, jer se prekočio/fulao apex/pukao podpritiskom/ne zna limite bolida/štatijaznam..... Neko nedavno napisao kako Čarli ima problem upravo sa procjenom limita bolida (valjda ne fizičkih dimenzija bolida, već limita u smislu gripa, upravljivosti, itd....). Ovo jučer sa Perezom je bila jedna sasvim normalna procjena tipa malo sam ga zatvorio, ne ide, vidno je brži, proći će me, neću siliti, uostalom, ako me ne uzme ovaj krug, vjerovatno će slijedeći, ili onaj tamo..... Ne vidim ništa loše niti išta tragično u tome. Čovjek je prve dvije trke završio najbolje što je mogao, prvu iza 2 dominantna Red Bull bolida i timskog kolege (koji nije imao problema sa kočnicama), drugu trku iza 2 dominantna Red Bull bolida, uz bonus FLa.
Zanimljivo kako niko ne spominje Čarlijev povrat nakon lošijeg starta (kroz zavoje 2 i 3), skoro izgubljene druge pozicije (čak i prije zavoja 1, Čarli je praktično izgubio drugu poziciju).
Uostalom, i Ferrari je 10-ak krugova poslije tog Perezovog preticanja, bio brži sa otvorenim DRSom (i novim hardom) od Benza pa je Čarli pretekao Hamdu, a vidi čuda, Hamdo bio zatvorio unutrašnju stranu.
Poenta, koju god stranu zatvrao Čarli, Perez bi ga prtekao. Ne vjerujem da smo samo @Monkeyseat i ja to vidjeli (od onih koji su napisali neki komentar ovdje). Ne, nego ajmo pljuvat Leclerca. Kao onomad Vettela (a ja, još jednom, nisam bio jedan od tih).
Glede podrške, nisam siguran kome je više ekipa naštetila Sebu ili Čarliju. Ako se mene pita, mislim da je više štetovao Čarli. Samo što je Seb 2018. bio u izglednijoj prilici da se bori za naslov, pa se može steći dojam kao mu je ekipa "više naštetila". Ali eto, da budem popustljiv, reći ću da je ekipa naštetila i jednom i drugom otprilike podjednako (ali i to u "najboljem" slučaju, ako govorimo u "korist" Seba, u kontekstu ove rasprave). Podrška navijača?

U kojem kontekstu je ona bitna i šta može promijeniti, glede forme bolida i taktičkih odluka u toku trke? Ne mogu pričati generalno (za čitav svijet), ali što se tiče ovog foruma, imam dojam da je Seb imao čak i veću podršku Ferrarijevih navijača od Čarlija (pričam o navijačima Ferrarija, ne pričam o navijačima Seba ili Čarlija). Moju "podršku" su imali/imaju, obojica.
Žarko me zanima reakcija javnosti (konkretno na F1Pulsu) da se Čarli nađe u situaciji Seba iz 2018. i da napravi istu stvar....
BTW, znam da je komentar na vijest (na tekućicama) da Karlito mora na operaciju i propušta trku, kako će Čarli sada imati šanse biti bolji od kolege, pokušaj šale. Ali na žalost, samo je to i ostao, pokušaj šale. Nemoj, živ bio, ne priliči ti, nismo dječaci od 13-14 godina.
