Niki Lauda says Red Bull never came back to confirm engine deal
https://twitter.com/petegillF1/status/648523317398380544
https://twitter.com/SkySportsF1/status/648519399981350916
https://twitter.com/NobleF1/status/648518983826587648
https://twitter.com/NobleF1/status/648503782444142593
https://twitter.com/adamcooperF1/status/648497609741463552
https://twitter.com/NobleF1/status/648493111119745024
https://twitter.com/adamcooperF1/status/648492454992150528
Kako Adam Cooper kaže, krivi pristup RB-la u potrazi novog agregata.. "china shop approach", prvo preko medija kumiš Mercedesov agregat (Horner), i tim odabirom već govoriš u čiji proizvod više vjeruješ, dok sa druge strane vlasnik tima (Matešić) glatko odbija Mercedesov agregat jer ima sa tom firmom burnu prošlost (nesklad interne komunikacije).. i onda kad Merc zatvori vrata okrećeš se Ferrariju koji ti je prvotno nudio PU za 2016 i govoriš kako je to samo kratkoročno rješenje, u nadi da će vrlo brzo doći dan suradnje sa VW (Horner), i naravno kad mu vlasnik kaže da govori nebuloze jer se taj brend sada nemože vezati za njegov brend jer VW trenutno tone na burzama i u medijskom (marketinškom) prostoru.. okreće se priča kako je taj slučaj ispario u vjetar (moguća suradnja sa VW). Tada Ferrari okreće priču.nudimo vam motore iz 2015, uzmi ili ostavi.
Mislim da će to Horner, po predpostavki Teda (Sky), sve to odraditi i nakraju će uzeti ono što im se nudi kako bi kolko tolko ostali na životu (kao tim na dražbi) i čekati bolja vremena. Bez brige, ja se nebrinem da se RB tim kao takav (sa svojom povješću i prije RB faze) neće snaći i opstati u F1, možda sa malo izmjenjenom formom, no opet će biti tu. Uz to sam siguran kako će se RB naljepnica na nekom od F1 bolida i dalje isticati, bio Matešić vlasnik ili ne.
Čini mi se kako će im na kraju ipak Ferrari biti jedina i zadnja šansa.. i to po tipu, "daj što daš".
