Stranica: 363/384.
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.06.2024., 07:41
Postao wapi
nelinjo je napisao/la: 07.06.2024., 05:10
Dimenzije bolida su takve prvenstveno zbog teskih i ogromnih baterija... zaboravite tu pricu o manjim bolidima bar dok se ne "izmisle" i naprave manje baterije, željenih kapaciteta.
.
Baš mi je sad tu nešto palo na pamet. Iz doba neograničenih budžeta i manje detaljnih F1 pravila, moglo se dogoditi da potreba u F1 pogura istraživanje. Danas u doba kad optimiziraju kave i bananko mislim da nema šanse da se nešto takvo dogodi. Dobili smo sport u kojem birokracija ima odjel za istraživanje i razvoj, a momčadi odjel razrade i proizvodnje. Umjesto da svi postanu Mercedes svi su postali Haas.
Re: F1 Vijesti
Postano: 07.06.2024., 08:30
Postao pigmalion
wapi je napisao/la: 07.06.2024., 07:41
nelinjo je napisao/la: 07.06.2024., 05:10
Dimenzije bolida su takve prvenstveno zbog teskih i ogromnih baterija... zaboravite tu pricu o manjim bolidima bar dok se ne "izmisle" i naprave manje baterije, željenih kapaciteta.
.
Baš mi je sad tu nešto palo na pamet. Iz doba neograničenih budžeta i manje detaljnih F1 pravila, moglo se dogoditi da potreba u F1 pogura istraživanje. Danas u doba kad optimiziraju kave i bananko mislim da nema šanse da se nešto takvo dogodi. Dobili smo sport u kojem birokracija ima odjel za istraživanje i razvoj, a momčadi odjel razrade i proizvodnje. Umjesto da svi postanu Mercedes svi su postali Haas.
Zanimljivo razmišljanje.
Re: F1 Vijesti
Postano: 08.06.2024., 10:50
Postao nelinjo
wapi je napisao/la: 07.06.2024., 07:41
nelinjo je napisao/la: 07.06.2024., 05:10
Dimenzije bolida su takve prvenstveno zbog teskih i ogromnih baterija... zaboravite tu pricu o manjim bolidima bar dok se ne "izmisle" i naprave manje baterije, željenih kapaciteta.
.
Baš mi je sad tu nešto palo na pamet. Iz doba neograničenih budžeta i manje detaljnih F1 pravila, moglo se dogoditi da potreba u F1 pogura istraživanje. Danas u doba kad optimiziraju kave i bananko mislim da nema šanse da se nešto takvo dogodi. Dobili smo sport u kojem birokracija ima odjel za istraživanje i razvoj, a momčadi odjel razrade i proizvodnje. Umjesto da svi postanu Mercedes svi su postali Haas.
Od pamtivjeka ta priča o demokratiji ne pije vodu. Ovo je priča, "mi imamo sve u svojim rukama, vi samo radite".

neko bi to poredio sa komunističkim načinom... neko sa feudalnim, ali je u principu isto!

Ko pita vozace ili ekipe išta? Niko! Kao, pitaju ih, ali na kraju urade kako oni misle da treba. Vozaci su vec istakli zabrinutost kako ce sve to izgledati od 2026. Bolidi, prespori u krivinama, prebrzi na pravcima... na sta ce to da lici, vidjecemo. Zar ne bi, najbrzi bolidi trebali biti cilj F1, pitamo se mi, navijac? Ali nas niko ne pita... gledaj to na šta si navučen i ko te šiša! To ti je, što ti je...

Re: F1 Vijesti
Postano: 08.06.2024., 21:38
Postao Frantic
Yuki ostaje u VCARB i 2025.
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.06.2024., 11:21
Postao blown diffuser
https://twitter.com/RBR_Daily/status/1800088143451845006
Re: F1 Vijesti
Postano: 10.06.2024., 12:23
Postao zekohonda
blown diffuser je napisao/la: 10.06.2024., 11:21
https://twitter.com/RBR_Daily/status/1800088143451845006
sve za maxa.

Re: F1 Vijesti
Postano: 10.06.2024., 12:25
Postao KiMujash
Ni prvi, a ni zadnji koji se vozio sa skrsenim bolidom po stazi, al et hajmo njega kaznit

Re: F1 Vijesti
Postano: 10.06.2024., 13:35
Postao Tudum
Sad neće krenuti 17. nego 20.

Re: F1 Vijesti
Postano: 17.06.2024., 18:08
Postao Osella
https://www.motorsport.com/f1/news/alpi ... /10624346/
Ajde, bar ćemo 2026. godine imati neke glupe kombinacije imena na gridu: Aston Martin Honda, Alpine RB-Ford/Mercedes/Ferrari/Honda/ubaci bilo što...
Re: F1 Vijesti
Postano: 17.06.2024., 19:05
Postao croatic f1
Prvoklasni klauni. Hoće li im se oduzeti licenca ako postanu nečiji kupac i time naruše ugled F1 ili oni dižu vrijednost kompanije u ovoj ulozi zabavljača?

Re: F1 Vijesti
Postano: 17.06.2024., 22:22
Postao Alonso king
U nepune 3 godine su od ambicioznog Renaulta u usponu izgubili 4 vozaca, vise od pola tima i vjerojatno status tvornicke momcadi. Pri tome su uspjeli i doci na backmarker poziciju na stazi. Tko god vodi ovaj tim i grupu uspio je unakaziti i ono malo lijepih sjecanja na nekada mocni Renault. Nedvano sam spomenuo da ih ne zelim gledat kako odlaze jer su ipak tvornicka momcad, ali bolje da Andretti ili netko drugi dode na njihovo mjesto. U oba slucaja dobivamo midfield tim samo mi se Andretti cini puno perspektivniji od ovih klaunova.
Offtopic, ne znam je li vec netko i spominjao, ali Hyundai razmatra ulazak u F1 zbog rapidnog sirenja popularnosti F1 u istocnoj Aziji. Ne zvuci mi to nesto uvjerljivo, ali tko zna. Ako moze Alpine pod Renault grupom koristiti drugi motor, ako moze biti BMW Sauber Ferrari ma onda sve moze.
Re: F1 Vijesti
Postano: 18.06.2024., 08:46
Postao zekohonda
kad nešto motorsport objavi, meni je to već zaključena stvar.
mogu se samo zlobno smijat, a s poslovne strane ih mogu razumit.
Re: F1 Vijesti
Postano: 18.06.2024., 12:16
Postao pigmalion
Bez obzira na lošu situaciju u Renault, ne bih da ih kupi Renault. Zato što želim 11. momčad na gridu.
Za Hyundai? Ne vjerujem.
S poslovne strane razumijem Renault.
Kad tada, bude se vratili jači - kada se riješe sistema uhljeba i utjecaja države. Trebaju biti privatnici kao Ferrari.
Re: F1 Vijesti
Postano: 18.06.2024., 14:29
Postao pigmalion
pigmalion je napisao/la: 18.06.2024., 12:16
Bez obzira na lošu situaciju u Renault, ne bih da ih kupi Renault. Zato što želim 11. momčad na gridu.
Za Hyundai? Ne vjerujem.
S poslovne strane razumijem Renault.
Kad tada, bude se vratili jači - kada se riješe sistema uhljeba i utjecaja države. Trebaju biti privatnici kao Ferrari.
EDIT:
Bez obzira na lošu situaciju u Renault-u,
ne bih da ih kupi Andretti. Zato što želim 11. momčad na gridu.
Re: F1 Vijesti
Postano: 18.06.2024., 22:59
Postao zekohonda
Re: F1 Vijesti
Postano: 20.06.2024., 13:22
Postao Alonso king
Pojacavaju se glasine u vezi Neweya i Aston Martina. Kruzi i po ozbiljnijim medijima da je imao privatni posjet tvornici u Silverstoneu da vidi kako tim funkcionira. Neki prenose da je trazio 25 milijuna € godisnje od Strolla sto je ovaj glatko odbio, tako da su pregovori jos u tijeku i ne sumnjam da je Newey u kontaktu s barem 3-4 tima na gridu. Cak u vezi ovog posjeta tvornici se prica kako ekipa Astona nije bila prisutna jer su zamoljeni tako iz razloga da se ne sire glasine. Upalilo nije, ali barem je nama zanimljivo za pratit.
Re: F1 Vijesti
Postano: 21.06.2024., 09:14
Postao Alonso king
The king is back. Nadam se da ovo znaci njegov povratak u paddock, a ne samo posao iza kamera.
Re: F1 Vijesti
Postano: 26.06.2024., 14:39
Postao pigmalion
Exclusive: Haas to confirm first driver for 2025
Ide Oliver Bearman u Haas od 2025.
https://racingnews365.com/exclusive-haa ... r-for-2025
Objava oko GP Great Britain.
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.06.2024., 15:04
Postao Alonso king
Drago mi je vidjet nova lica kada stara ne isporucuju rezultate. Bearman, medutim, ima opasno tezak zadatak ispred sebe. Trenutno je bolje plasiran u poretku F1 nego li u F2 sto naravno ne mora apsolutno nista znaciti za F1. Malo se time gubi smisao uspjeha F2 kada se uzme u obzir koliko je prvaka i fantasticnih vozaca sa super rezultatima ostalo uskraceno za priliku u Formuli 1. Uskoro bi mogla stici i potvrda za Antonellija samo je pitanje u koji tim. Niti jedan od njih dvojice trenutno ne briljira tako da sve ovisi o prilagodbi u novom bolidu. Opet ponavljam, rezultati iz nizih kategorija ne znace sve jer bilo je i vozaca poput dominantnog Vandoornea, de Vriesa i slicnih koji nisu bili dalje od prosjecnih/ispodprosjecnih vozaca F1, dok s druge strane Max koji je preskocio F2 i nije osvojio prvenstvo F3 dolazi na prag jednog od najvecih vozaca F1. Ne pratim F2 pa ne mogu pricati, ali mi se cini da ima zanimljivih prospekata u Alpineovoj i Red Bullovoj akademiji, no tesko da cemo ih uskoro gledati u prestiznoj F1.
Re: F1 Vijesti
Postano: 27.06.2024., 15:51
Postao Grah0
A ne znam, meni je recimo drag KMag, ali mislim da je Oli bolji. A i svježa je krv, KMag je već veteran. I niko ga u HAAS-u ne želi, tako da vjerujem da odlazi na kraju sezone.