
Dizajniranje staza forumaša
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Posle skoro nedjelju dana odsustva, oporavila mi se ruka pa mogu dalje dizajnirati (da iskoristim par dana slobodnog dok mi se firma ne otvori).
Šuška se već jako da bi se Cape Town mogao nametnuti kao novi kandidat za FE, ozbiljno se razmatra ta mogućnost i stoga odlučim se malo pozabaviti s tim projektom. Ovo je sada prvi ozbiljni projekt kojeg radim od 0 mada sam ranije nešto prčkao ali to sve u šali zabavi. Zaragoza, Tokyo i Valencia su po decenije stari projekti, Cape Town je friški.
Mapa staze

Mapa s legendom

Informacije:
- Duljina: 2,1km
- Najbolje vreme kruga: 1:05.808
- Broj zavoja: 12
- Smer kretanaj: smer kazaljke sata
Demonstacioni krug uz test drive tru prolaza te prikaz aktivacije zone akcije
Analiza kruga ugrubo
Ovo je jedna vrlo teška staza, uska u nekim djelovima, uz komplikovane srednje brze zavoje do strašnih brzih zavoja. Mada za volanom to tako ne djeluje jer uz pravi ritam se može uživati u svakoj sekciji. Jako spore sekcije zahtevaju iznimno precizne pokrete volana i pravi kut skretanja pošto bi u protivnom se dosta vremena izgubilo na trakciji odnosno ubrzanju a tada se gubi i maksimalna brzina na ravnini.
Analiza kruga iz zavoja u zavoj:
- Prvi zavoj
Jako teška ukosnica koja zahteva precizno skretanje i točno pogođenu točku kočenja, istovremeno vozač mora paziti na vozače koje izlaze iz pitlejna ali taj problem delimično sam rešio tako što sam zid na spoljašnjoj strani piste pomerio prema sredini tako da vozač prati tu putanju uz zid a da se obe putanje ne krste agresivno. Također na kočenju ne bi trebalo biti konflikta u vezi toga. Ovo bi bila tema i na brifingu vozača pre trkaćeg vikenda pa bi vozači bili upoznati s problemom.
Također ovdje je moguće preticanje uz jak rizik, a pod rizik mislim na to da se sve radi uz gurkanja.
- Zavoji 2 i 3
Drugi zavoj je jako težak, uz malu elevaciju i maltene S konfiguraciju zavoja ovo je ulična mini verzija Eau Rouge/Raidillon kompleksa, treći zavoj je isto tako težak. Točka kočenja je u blagoj nizbrdici i dok vozač blago skreće nalevo. U biti cjeli kompleks zavoja je jako zahtevan i samo je malo potrebno da bolid dobije blago preupravljanje što automatski lansira u zid.
- Zavoji 4-6
Ovo je zapravo miks spore, srednje i brze konfiguracije zavoja. Težak kompleks u kojem vozač prolazi kroz asfalt drukčije konfiguracije što može omesti osjećaj te samo prijanjanje. Peti zavoj je ukosnica u kojoj je moguće prestizanje samo uz iskorišćavanje prilike dok protivnik prolazi kroz Zonu Akcije. Šesti zavoj je brz zavoj.
- Zavoji 7 i 8
Sedmi zavoj je jako uzak i direktno vodi na zeznut levi zavoj koji je u usponu i padu a istovremeno vozač mora malo pustiti papučicu gasa. Iznimno teška sekcija.
- Deveti zavoj
Još jedna ukosnica koja nema jasnu građu te je široka na prilazu što bi moglo u teoriji pomoći u pretjecanju. Zapravo ovo je jedna od retkih mjesta za pretjecanje na ovoj pisti, ali ovdje se može čisto izvesti.
- Zavoji 10-12
Čitava sekcija podseća na onu iz Putrajaye, uz pitlejn ulaz za koji mi je inspiracija bila staza u Moskvi. Dvanaesti zavoj se može odvoziti pod punim gasom ali uz točno odmereni kut skretanja i pravilno kalkulisanje.
Nevolja je u tome što na prilazu zavoju 10 je uspon da bi na prilazu 11ice se to pretvorio u spust a na koncu u 12ici se opet uz elevaciju skreće da bi se opet spustila na izlazu. Ektremno teška sekcija.
Slika kružnog toka ispod puta, da bolje vidite kolika je elevacija:

Šuška se već jako da bi se Cape Town mogao nametnuti kao novi kandidat za FE, ozbiljno se razmatra ta mogućnost i stoga odlučim se malo pozabaviti s tim projektom. Ovo je sada prvi ozbiljni projekt kojeg radim od 0 mada sam ranije nešto prčkao ali to sve u šali zabavi. Zaragoza, Tokyo i Valencia su po decenije stari projekti, Cape Town je friški.
Mapa staze

Mapa s legendom

Informacije:
- Duljina: 2,1km
- Najbolje vreme kruga: 1:05.808
- Broj zavoja: 12
- Smer kretanaj: smer kazaljke sata
Demonstacioni krug uz test drive tru prolaza te prikaz aktivacije zone akcije
Analiza kruga ugrubo
Ovo je jedna vrlo teška staza, uska u nekim djelovima, uz komplikovane srednje brze zavoje do strašnih brzih zavoja. Mada za volanom to tako ne djeluje jer uz pravi ritam se može uživati u svakoj sekciji. Jako spore sekcije zahtevaju iznimno precizne pokrete volana i pravi kut skretanja pošto bi u protivnom se dosta vremena izgubilo na trakciji odnosno ubrzanju a tada se gubi i maksimalna brzina na ravnini.
Analiza kruga iz zavoja u zavoj:
- Prvi zavoj
Jako teška ukosnica koja zahteva precizno skretanje i točno pogođenu točku kočenja, istovremeno vozač mora paziti na vozače koje izlaze iz pitlejna ali taj problem delimično sam rešio tako što sam zid na spoljašnjoj strani piste pomerio prema sredini tako da vozač prati tu putanju uz zid a da se obe putanje ne krste agresivno. Također na kočenju ne bi trebalo biti konflikta u vezi toga. Ovo bi bila tema i na brifingu vozača pre trkaćeg vikenda pa bi vozači bili upoznati s problemom.
Također ovdje je moguće preticanje uz jak rizik, a pod rizik mislim na to da se sve radi uz gurkanja.
- Zavoji 2 i 3
Drugi zavoj je jako težak, uz malu elevaciju i maltene S konfiguraciju zavoja ovo je ulična mini verzija Eau Rouge/Raidillon kompleksa, treći zavoj je isto tako težak. Točka kočenja je u blagoj nizbrdici i dok vozač blago skreće nalevo. U biti cjeli kompleks zavoja je jako zahtevan i samo je malo potrebno da bolid dobije blago preupravljanje što automatski lansira u zid.
- Zavoji 4-6
Ovo je zapravo miks spore, srednje i brze konfiguracije zavoja. Težak kompleks u kojem vozač prolazi kroz asfalt drukčije konfiguracije što može omesti osjećaj te samo prijanjanje. Peti zavoj je ukosnica u kojoj je moguće prestizanje samo uz iskorišćavanje prilike dok protivnik prolazi kroz Zonu Akcije. Šesti zavoj je brz zavoj.
- Zavoji 7 i 8
Sedmi zavoj je jako uzak i direktno vodi na zeznut levi zavoj koji je u usponu i padu a istovremeno vozač mora malo pustiti papučicu gasa. Iznimno teška sekcija.
- Deveti zavoj
Još jedna ukosnica koja nema jasnu građu te je široka na prilazu što bi moglo u teoriji pomoći u pretjecanju. Zapravo ovo je jedna od retkih mjesta za pretjecanje na ovoj pisti, ali ovdje se može čisto izvesti.
- Zavoji 10-12
Čitava sekcija podseća na onu iz Putrajaye, uz pitlejn ulaz za koji mi je inspiracija bila staza u Moskvi. Dvanaesti zavoj se može odvoziti pod punim gasom ali uz točno odmereni kut skretanja i pravilno kalkulisanje.
Nevolja je u tome što na prilazu zavoju 10 je uspon da bi na prilazu 11ice se to pretvorio u spust a na koncu u 12ici se opet uz elevaciju skreće da bi se opet spustila na izlazu. Ektremno teška sekcija.
Slika kružnog toka ispod puta, da bolje vidite kolika je elevacija:


- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:


- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
FACS, sad sam u nekoj krizi. Odradio sam Sevilla ePrix projekt i onda ću još jedan, prvi ikad noćni ePrix i posle toga se povlačim. Sorry.
Posle mog najdražeg projekta oko ljubljenog EXPO parka u Zaragozi, dotakao sam još jedno mjesto koje je održavalo EXPO, reč je o Sevilli. Još jednom španjolskom gradu kojem sam se posvetio da napravim stazu za FE. Šampionat kojem je iskoristivost najvažnija, zato kreiranje održive staze koja neće nikom smetati i za koje ne trebaju specijalne dozvole uz što manje prepravljanje okoliša za stazu je postala moja specijalnost.
I tu vidim jedan parking pokraj bivšeg EXPO parka, mada mi je ideja bila da napravim FE verziju Gilles Villeneuve ipak mi je sinula druga ideja. I to o pravljenju najmanje staze (po površini) sa pregršt inovativnih konfiguracija zavoja.
Mapa staze

Mapa sa legendom

Informacije:
- Duljina: 2,1km
- Najbolje vreme kruga: 1:09.566
Demonstacija staze u dve faze (1. puni krug i 2. test attack moda i drive tru)
Već u startu kruga nailazimo na prvi zavoj koji je jako širok, skoro 90m! Zavoji 2 i 3 predstavljaju novi trend FE a pritom mislim na dve uzastopne ukosnice samo što sam ja napravio malo kompaktnije i dosta široko na ulazu u drugi zavoj. 4. zavoj ima attack zone i postavljen je tako da vozač sigurno može napustiti idealnu putanju ali isto tako izgubiti dosta vremena na početku miki maus sekcije. Zavoji 5 i 6 su mešavina V zavoja i ukosnice stim da je ulazak u T6 jako širok. Zavoji 8-10 predstavljaju moju inovaciju, Chairpin. T11-15 sekcija je kompleksan niz različitih konfiguracija krivina. Niti je Esses, niti je ukosnica, niti je bilo šta drugo. Predstavlja enorman izazov za vozače.
Ovo je moj najkompleksniji projekt jer sam u jako malo prostora stisnuo stazu koja ruši sve standarde a paše u Grade 3 sekciju. Probao sam dosta novih koncepata i sve u svemu dosta je ekstremna.
Sad sam se setio, napravio sam i Sao Paulo ePrix. To ću isto predstaviti! Još jedan ekstremni projekt koji uzima jako malo prostora...
Posle mog najdražeg projekta oko ljubljenog EXPO parka u Zaragozi, dotakao sam još jedno mjesto koje je održavalo EXPO, reč je o Sevilli. Još jednom španjolskom gradu kojem sam se posvetio da napravim stazu za FE. Šampionat kojem je iskoristivost najvažnija, zato kreiranje održive staze koja neće nikom smetati i za koje ne trebaju specijalne dozvole uz što manje prepravljanje okoliša za stazu je postala moja specijalnost.
I tu vidim jedan parking pokraj bivšeg EXPO parka, mada mi je ideja bila da napravim FE verziju Gilles Villeneuve ipak mi je sinula druga ideja. I to o pravljenju najmanje staze (po površini) sa pregršt inovativnih konfiguracija zavoja.
Mapa staze

Mapa sa legendom

Informacije:
- Duljina: 2,1km
- Najbolje vreme kruga: 1:09.566
Demonstacija staze u dve faze (1. puni krug i 2. test attack moda i drive tru)
Već u startu kruga nailazimo na prvi zavoj koji je jako širok, skoro 90m! Zavoji 2 i 3 predstavljaju novi trend FE a pritom mislim na dve uzastopne ukosnice samo što sam ja napravio malo kompaktnije i dosta široko na ulazu u drugi zavoj. 4. zavoj ima attack zone i postavljen je tako da vozač sigurno može napustiti idealnu putanju ali isto tako izgubiti dosta vremena na početku miki maus sekcije. Zavoji 5 i 6 su mešavina V zavoja i ukosnice stim da je ulazak u T6 jako širok. Zavoji 8-10 predstavljaju moju inovaciju, Chairpin. T11-15 sekcija je kompleksan niz različitih konfiguracija krivina. Niti je Esses, niti je ukosnica, niti je bilo šta drugo. Predstavlja enorman izazov za vozače.
Ovo je moj najkompleksniji projekt jer sam u jako malo prostora stisnuo stazu koja ruši sve standarde a paše u Grade 3 sekciju. Probao sam dosta novih koncepata i sve u svemu dosta je ekstremna.
Sad sam se setio, napravio sam i Sao Paulo ePrix. To ću isto predstaviti! Još jedan ekstremni projekt koji uzima jako malo prostora...

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Sao Paulo i sam Brazil je još od FE inauguracije bio u igri za FE, čak je i sam Lucas di Grassi predstavio dizajn u Riu. Novac je uvek bio kamen spoticanja.
Ja sam rešio da napravim najodrživiji layout koji ne zahteva dodatna asfaltiranja te neke dodatne radove. Također moj layout uzima samo jednu liniju puta i zapravo prilikom gradnje potrebno je samo da se pomere malko ograde pa da saobraćaj neometano prolazi dok ne počnu sesije ili posle utrke prilikom pakovanja.
Sam layout se nalazi na jakoj maloj površini, u principu ja sam spojio dve ravnine s dve sekcije, jedna je spora a druga je srednje brza te predstavlja rip-off zavoja 1-3 iz Marina Bay staze.
Mapa staze:

Mapa s legendom:

Informacije:
- Duljina 2,0km
- Najbolje vreme kruga: 1:04.366
Prvi sektor je prava zmija, prva tri zavoja predstavljaju Chairpin, moju inovaciju a usred T2 nalazi se na vanjskoj strani attack zone. Zavoji 4-9 su napravljeni namerno tako da čine stadion sekciju ali isto tako da uspore vreme kruga. Ionako je staza jako mala, samo 2km no uz konfiguraciju stadion sekcije tada se vreme kruga produži da ne bude unutar jedne minute. Pomalo radikalno ali to mi je plan ako mislim praviti održivu stazu.
Šikana odnosno zavoji 10-12 je tu samo da zadovolji kriterije ravnine koja mora biti ispod 600m duljine koliko ima od zavoja 12 pa do zaoja 13.
Zavoji 13-15 je rip-off zavoja 1-3 Marina Bay staze, želeo sam vidjeti kako bi to izgledalo u FE svijetu. I radi odlično. Zavoji 16 i 17 su tu zato što je ravnina predugačka stoga od zavoja 17 do prvog ima skoro 600m. Sve je na limitu i unutar pravila.
Sve u svemu jako je zabavna staza i voleo bi je videti u FE.
Ja sam rešio da napravim najodrživiji layout koji ne zahteva dodatna asfaltiranja te neke dodatne radove. Također moj layout uzima samo jednu liniju puta i zapravo prilikom gradnje potrebno je samo da se pomere malko ograde pa da saobraćaj neometano prolazi dok ne počnu sesije ili posle utrke prilikom pakovanja.
Sam layout se nalazi na jakoj maloj površini, u principu ja sam spojio dve ravnine s dve sekcije, jedna je spora a druga je srednje brza te predstavlja rip-off zavoja 1-3 iz Marina Bay staze.
Mapa staze:

Mapa s legendom:

Informacije:
- Duljina 2,0km
- Najbolje vreme kruga: 1:04.366
Prvi sektor je prava zmija, prva tri zavoja predstavljaju Chairpin, moju inovaciju a usred T2 nalazi se na vanjskoj strani attack zone. Zavoji 4-9 su napravljeni namerno tako da čine stadion sekciju ali isto tako da uspore vreme kruga. Ionako je staza jako mala, samo 2km no uz konfiguraciju stadion sekcije tada se vreme kruga produži da ne bude unutar jedne minute. Pomalo radikalno ali to mi je plan ako mislim praviti održivu stazu.
Šikana odnosno zavoji 10-12 je tu samo da zadovolji kriterije ravnine koja mora biti ispod 600m duljine koliko ima od zavoja 12 pa do zaoja 13.
Zavoji 13-15 je rip-off zavoja 1-3 Marina Bay staze, želeo sam vidjeti kako bi to izgledalo u FE svijetu. I radi odlično. Zavoji 16 i 17 su tu zato što je ravnina predugačka stoga od zavoja 17 do prvog ima skoro 600m. Sve je na limitu i unutar pravila.
Sve u svemu jako je zabavna staza i voleo bi je videti u FE.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Ja iscrtam stazu u Paint Shop Pro 7, a prethodno skinem sliku Google Mapsa velike rezolucije. Pa to editujem.
- Vebsajt za pristup Google Mapama u visokoj rezoluciji - http://www.chengfolio.com/google_map_customizer
- FireShot, extenzija na Firefoxu mi pomaže da slikam ono gore
- Vebsajt za računanje duljine trase - https://www.gmap-pedometer.com/
Uglavnom to je to ako hoćeš nešto sam probati a da ima neku kvalitetu. Sretno kolega u daljem radu
- Vebsajt za pristup Google Mapama u visokoj rezoluciji - http://www.chengfolio.com/google_map_customizer
- FireShot, extenzija na Firefoxu mi pomaže da slikam ono gore
- Vebsajt za računanje duljine trase - https://www.gmap-pedometer.com/
Uglavnom to je to ako hoćeš nešto sam probati a da ima neku kvalitetu. Sretno kolega u daljem radu


- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Probaj sa ovim predlošcima koje sam napravio davno na Diskordu, prvo neke osnove pa onda komplikovanije sekcije. Nemoj se ničeg bojati, strah ubija kreativnu slobodu.

Inače, ako hoćeš predstavi nam se u temi predtsavljenje članova

Inače, ako hoćeš predstavi nam se u temi predtsavljenje članova


- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Konačno sam počeo s projektom, kao što sam i najavlivao ima dve verzije. Crvena je zavoj s više temena a roza je verzija Dunlop Chicane s Circuit de la Sarthe▼

Testirao sam obe verzije na onom mom čudu, kakva su mi mišljenja?
Roza - nije loše, zapravo sve od zandjeg pravca pa do start/cilja bi bilo sve kao jedan Mickey Mouse. Onako u stilu COTA ili Interlagosa. Ovo je verzija koja bi bila sigurna za MotoGP čini mi se. Dovoljno se uspori u prvom temenu šikane da bi sve bilo sigurno u drugom.
Crvena - od ove ključa krv
Bukvalno je sve pod punim gasom osim poslednjeg zavoja gde treba malo opustiti, pravi test za vozače da odmere brzinu a i za bolid. Ova jednostavna promena ele te sekcije čini stazu jako brzom i dobrom. Zato ovu verziju više preferiram od roze.

Testirao sam obe verzije na onom mom čudu, kakva su mi mišljenja?
Roza - nije loše, zapravo sve od zandjeg pravca pa do start/cilja bi bilo sve kao jedan Mickey Mouse. Onako u stilu COTA ili Interlagosa. Ovo je verzija koja bi bila sigurna za MotoGP čini mi se. Dovoljno se uspori u prvom temenu šikane da bi sve bilo sigurno u drugom.
Crvena - od ove ključa krv


- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Malo sam doterao mapu

U biti sada je ta sekcija pod punim gasom na GP verziji, MotoGP ima onu šikanu. Sada ovako gledajući pista izgleda moćno i vožljivo u toj meri da se uživa.
Sminio sam demonstracijski krug na obje verzije, 00:15 je GP a 1:25 MotoGP konfiguracija.

U biti sada je ta sekcija pod punim gasom na GP verziji, MotoGP ima onu šikanu. Sada ovako gledajući pista izgleda moćno i vožljivo u toj meri da se uživa.
Sminio sam demonstracijski krug na obje verzije, 00:15 je GP a 1:25 MotoGP konfiguracija.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Malo kasnim s odgovorom, koliko se ja sećam staza se premodifikovala zbog MotoGP a istovremeno organizatori su tražili način da se poveća broj preticanja jer ranije uz dva brza zavoja zbog zavetrine nisi mogao prići odnosno prljavog zraka. Šikana je trebala to da reši, donekle je rešila ali nevolja je što upravo ona anulira nekako trud vozača iza te sve nekako dođe na isto kad konačno dođu na ravninu.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Posle skoro sto godina odlučio sam se za dizajniranje staza. Ovaj put odabrao sam naravno Jeddah te noćnu utrku. Jednostavno kad su službeno najavili utrku ja sam kao dete koje čeka lizalicu čekao izgled staze ali nisu objavili. Po traču odnosno to je pisalo na formula1.com staza bi se u stilu FE piste Punta del Este trebala nalaziti na obali grada.
Sve to sam uzeo u obzir za dizajn i naravno pošto znam da Arapi žele najjače, najduže i najbolje stvorio sam uslovno rečeno ulični Spa. Dakle ima sve i svašta u stilu Tilkea koji miksa sve u kompoziciju ali to je kod mene na ekstreme. Inspiracija mi je stari Hockenheimring te pomalo Buriram i Mexico City.

Mapa gde se bolje vidi:

Duljine je 6.9km, 44 krugova bi trebalo biti u utrci a vreme kruga je oko 1:55.000. Utrošio sam dva dana na ovo, prepucao PC koji se morao nositi s 1.2Gb radnom verzijom u PSP7 (!!!), skoro 50 puta prepravljao da bi bilo ekstremno a vozljivo.
Uskoro više...
Sve to sam uzeo u obzir za dizajn i naravno pošto znam da Arapi žele najjače, najduže i najbolje stvorio sam uslovno rečeno ulični Spa. Dakle ima sve i svašta u stilu Tilkea koji miksa sve u kompoziciju ali to je kod mene na ekstreme. Inspiracija mi je stari Hockenheimring te pomalo Buriram i Mexico City.
Mapa gde se bolje vidi:
Duljine je 6.9km, 44 krugova bi trebalo biti u utrci a vreme kruga je oko 1:55.000. Utrošio sam dva dana na ovo, prepucao PC koji se morao nositi s 1.2Gb radnom verzijom u PSP7 (!!!), skoro 50 puta prepravljao da bi bilo ekstremno a vozljivo.
Uskoro više...

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Zeznuo sam se, kopirao pogrešne linkove odnosno one s manjom rezolucijom slike. Elem, evo video snimke kruga▼
Nalepiću samo linkove slika jer su zaista velike, mapa i mapa s legendom
Najbolje vreme kruga je 1:53.433.
Nalepiću samo linkove slika jer su zaista velike, mapa i mapa s legendom
Najbolje vreme kruga je 1:53.433.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1949
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Puno ti hvala kolega 


-
RazzHR
- Karting
- Postovi: 7
- S nama već: 5 god 8 mj
Ekipa,
pozdravljam sve. Malo razbibrige od žustrih rasprava
Sklopio sam F1 stazu, samo od prvih sektora svih staza koje bi se trebale voziti u ovoj, 2021. Za S. Arabiju i Nizozemsku, sektor je procijenjen, s obzirom da je otprilike trećina staze za sektor, jer sektori još ne postoje.
Sektori su ''sinkronizirani'' prema topografskim kartama, tako da je odnos između sektora stvaran. Da ne duljim...
pozdravljam sve. Malo razbibrige od žustrih rasprava

Sklopio sam F1 stazu, samo od prvih sektora svih staza koje bi se trebale voziti u ovoj, 2021. Za S. Arabiju i Nizozemsku, sektor je procijenjen, s obzirom da je otprilike trećina staze za sektor, jer sektori još ne postoje.
Sektori su ''sinkronizirani'' prema topografskim kartama, tako da je odnos između sektora stvaran. Da ne duljim...