HeatBlast44 je napisao/la:Kad je Rosberg imao problem, konstruktorski bodovi su bili bitni za Mercedes... Bješe od Mexika je titula rješena i svejedno je jel 1-2 ili 1-3 ili 2-3, ili oba DNF, svejedno ne pije vodu, a i vozačka titula je osigurana kako god da se završilo. Te priče da njima pada brend u svijetu sto svaku trku nije 1-2 nema nikakve veze ni sa Formulom 1, ni sa Hamiltonom... Eto nabrojali ste 4 puta kad je Hamilton gubio bodove na trkama zbog problema i o
pet ne možete svariti da se jedan od tih kvarova nije desio da bi Lewis bio prvak ,ne gledajući ostale kvarove, Lewisove greške itd. Samo jedan kvar da se nije desio i onih 5 bodova bi vjerovatno isparilo. Htjeli vi prihvatiti ili ne, titulu su rješili kvarovi i to je surova istina. Greške su u moći vozača, ako on izvede neki manevar kako ne treba, doći će do sudara, ako ne drži papučicu gasa onoliko koliko mu ogromna trakcija V6 turba dozvoljava, proklizace i imace loš start ili ako ne otpusti kvacilo desetinku posle svjetala, znaci da je losa reakcija i to je u vozacevoj moci, kvar nije i u ovom slucaju kvarovi su presudili prvenstvo.
@Khar sarkastični zaključak ti je glupost, jer to je isto da kažeš da je Rosberg kriv jer mu se papučica gasa pokvarila u Rusiji prošle sezone... Toto i Paddy su 100x rekli da nije bilo nikakve naznake da ce motor riknuti nego se jednostavno desilo, peh i to je to. Ajde da se motor stalno kvario, 4/5 puta na trkama pa da kazes forsira ga, nije ni cudo da se kvari, ali jednom se na utrci desi i odmah kažeš forsira. Onda je i Kimi forsirao u Australiji pa mu je Turbo odlučio roštiljati... Da ne komentarišem kako si za svaki incident ili kvar našao razlog u Lewisu i napravio njega krivcem, taman on bio ni kriv ni dužan... Apsurdno
Ajde malo kasnim ali prihvatit ću igru.
Konstruktorki bodovi nisu bili nikada bitni za Mercedes, bar ne u tom smislu o kojem ti govoriš.
Samo čudo je moglo spriječiti Mercedes da ne osvoji WCC naslov, tako da ne. Ricciardo je bio brži, bolji u Monacu, ali Hamiltona su pustili naprijed jer Mercedes tako igra, Mercedes drži do poštenja, do pariteta vozača, ali Mercedes je iznad svih, jer Toto tako igra.
Toto skuplja pobjede a Mercedes je iznad svih. Zašto???
Zato što je to Totov sistem. Toto tako igra, a Toto je šef.
Na stranu poštenje, dostojanstvo i moral kog briga za to. Hamilton je mučki zaj***o Wolffa. Wolff je igrao pošteno i nikad ne bi pristao na takvu igru, a što je najgore ovo nije bilo slučajno, već dobro isplanirano. Čovjek se oglušio na upozorenje prije utrke, lagao i prevario jadnog Wolffa.
A samo kad se sjetim da poslije Belgije nije bile upgradea motora, da je Wolff uložio novce u extra motor, branio njegove startove….. , a on mučki zajeba Tota.
Kažeš jedan kvar manje i Hamilton nosi. Istina. S druge strane eto da su sudci jednom pomilovali Rosberga, kvar ne bi imao veze

, a što da su sudci kaznili Hamiltona. Koja pobjeda bi nestala, ona u Kanadi, Monacu, Njemačkoj, Engleskoj?
Spominješ nesreću, a ignoriraš svu sreću koju je imao ove sezone zato što ti to odgovara !?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sarkastični zaključak je baš to sarkastičan, ali nije daleko od istine. Raspodjeljivanje krivnje je glupo(zato i je sarkazam/ruganje), ali logika postoji.
Kad zadnji upgrade motora može doći što se tiče Rosberga, u Japanu, Maleziji???
Kad on dolazi, zašto??? U Belgiji, zbog Hamiltona. To je mjesec dana ranije nego što je to bilo prošle godine.
Kakve utrke slijede Belgija, Italija, Singapur, Malezija…. Koja je prva utrka gdje Mercedes natjerava motor, a nema problem s gumama, kočnicama i sl. Je li mu motor krepao dok je radio razmak, jesu li upozorili Rosberga kad je u istoj utrci tražio snagu da ganja RedBullove.
Što se događa s motorom poslije Malezije. Dobiva downgrade. Zašto??? Upgrade bio progresivan, nisu htjeli riskirati s motorom. (Nije ni Helmut Marko puno pogriješio kad se narugao Mercedesu i rekao da je RedBull odgovoran za kvar motora).
Jesu li dovoljno testirali upgrade??? Očito nisu kad su ga morali povući iz uporabe.(nije samo 1 motor u pitanju) Je li onda točno da je motor došao prerano??? Možda je. Jesu li svi motori pretrpili downgrade poslije toga??? Jesu
Rosberg bi imao 20konja(serem napamet) više pod haubom da je motor došao kasnije, ali oni su se igrali poštenja prema Hamiltonu, pa zamrznuli razvoj, a on ih je optužio za varanje.
Hamilton taj motor nije mogao dobiti, ali s mjesec dana razvoja Rosberg ga je mogao imati na raspolaganju za zadnji motor.
A što se tiče Tota pa normalno da nije sabotirao motor, ako će ga sabotirati, sabotirali bi mu setup, bio bi po stazi svagdje kao u Azeru, a Nico bi pobjeđivao.
Ta eksplozija motora je nož na grlu Wolffu, takva sranja bi koštala njega njegovog mjesta, ne Hamiltona.
Ja vučem nit pokušavajući gledati uzroke, gdje se sve raspada, a ti nabacuješ primjere.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Istu stvar si nabacio Nici, ako ga ovaj štopa, što ga ne napadne. Ajde ti si Rfactor racer. Možeš li povući nit zašto je Lewis bio jako brz u sektoru 1, odnosno 1i2 DRS ravnina, a poslije toga zadržavao.
Koja je taktika???
Možeš li imati čisti napad na ravnini od 100m pa zavoj, pa 100m. Kad se koči pred zavoje nakon ravnine od 100m. Postoji li način da ga u sektoru 3 pretekneš, a da ostaneš na trkaćoj liniji i ne pokupiš kaznu, a da pritom ne pokupiš nepopustljivog (Mr. Nemamštoizgubiti) Hamiltona.
Ista stvar je sa Vettelom iza Rosberga.
Misliš da je strategija idem probati namjestiti sudar s timskim kolegom dobra strategija i da ekipa u boxu to ne kuži.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hamilton je ok dečko, ne pašu mi neki njegovi potezi ali to je subjektivno, ali mislim da ne griješim kad napravim rekonstrukciju nekog događaja. Čak nisam ni previše emotivan, a primarno meni na živce idu likovi iz FIA-e, FOM-A i neki mediji kroz koje promatram F1 i njihova drukanja za pojedine ljude u sportu. Ista stvar je sa Verstappenom.
Mislim da se malo ponavljam
