Meh, onako. Bilo kako bilo imamo priliku da cujemo ime Sauber jos dvije godine. Mislim da nakon toga odlazi definitivno u istoriju. Audi ce preimenovati sve, jedino sto mislim da bi moglo ostati je ime šasije: Cxy. C je bila kratica za Christine, ženu Petera Saubera. Ave u svemu jedan od drazih malih timova i nikada necu prezaliti sto su pustili niz vodu sezonu 2008. Kubica je bio heben te godine.
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
Zvat cu ga Sauber po obicaju, ali s obzirom na imidz na koji su se pretplatili s Kickom na iduce 2 godine mislim da ime Sauber nece ici s time. Nemam problema s kombinacijama boja kod timova. Svatko ima svoje preferencije i to je razumljivo. Statusi ikonskih livereja radaju se preko prici, uspjeha i uspomena koje se stvaraju u sportu. Mislim li da ce ova biti jedna od tih - definitivno ne. Je li ovo moja preferencija - definitivno ne. Zanimljiva zelena u svakom slucaju. Ako se uopce budu pojavljivali na kamerama (poznavajuci danasnje kamermane u sportu i dosadasnju brzinu ovog tima) bit ce uredu dok prikazuju taj zeleni dio zbog vidljivosti.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Dani je napisao/la: 11.06.2024., 09:52
Seidl, Key, Nico i još Sainz ( da su pametni). Nije loša postava.
Prema glasinama koje kruze nije problem u njima vec u Sainzu koji ocito ne zeli u Audi. Ciljali su na njega cak i prije onog kaosa s Hamiltonom i Ferrarijem, a onda nakon potvrde Hulkenberga mu dali (navodno) rok do kojega on ocito nije nista pdlucio. Medutim, prema sad zadnjim nagadanjima i dalje je Sainz opcija tako da cemo konacan rasplet znati tek onog trenutka kad dode potvrda. Trenutno se previse toga vrti po twitteru i manje pouzdanim medijima i medijskim licnostima, od toga da Williams nudi cetverogodisnji ugovor Sainzu pa do toga da samo sto ga Audi, to jest Sauber, nije potvrdio za 2025. Okrutan je ovo sport, tesko mi je zamisliti da vozac Sainzovog kalibra u prakticki svome primeu ostane bez mjesta za iducu sezonu ili cak prede u backmarker tim, no nagledali smo se svega tako da nije za odbaciti. Ocito postoje sumnje o uspjesnosti Audijevog projekta kao i nagadanja revolucionarnih promjena u Williamsu pa se cini da su Sainzu vrata otvorena na oba mjesta, barem dok netko malo odlucniji ne dode i ne pokupi ako Carlos odluci jos odugovlacit. Mercedes cilja na Antonellija (ja osobno vjerujem da im je i Ocon blago ispred Sainza, a Toto je prakticki vec i otpisao mogucnost tog transfera), Red Bull je svoje rekao, a o Aston Martinu mislim da ne treba ni razmisljati. U svakom slucaju prelazak iz Ferrarija u bilo koju drugu momcad biti ce svojevrsni downgrade, a sada je samo pitanje gdje ce Sainz pokusati izgraditi buducnost. Mislim da nakon Mclaren Honde svi ovakve sportske pothvate uzimaju s oprezom, ali unatoc tome moje osobno misljenje je da Audi ima nade za svijetlu buducnost. Ulaze kao tvornicka momcad, ne vjerujem da je Seidl za dzabe napustio tada uspinjajuci Mclaren, a niti da bi takva jedna kompanija ulozila te svote novca da nastave Alfinim stopama. S tim svim recenim, ipak ih ne ocekujem u vrhu od pocetka i to je ono sto mislim da koci realizaciju ovog Sainzovog prelaska. Da su obecanja kao Hondina 2014. ne sumnjam da bi Carlos odavno bio potvrden.
Dani je napisao/la: 11.06.2024., 09:52
Seidl, Key, Nico i još Sainz ( da su pametni). Nije loša postava.
Prema glasinama koje kruze nije problem u njima vec u Sainzu koji ocito ne zeli u Audi. Ciljali su na njega cak i prije onog kaosa s Hamiltonom i Ferrarijem, a onda nakon potvrde Hulkenberga mu dali (navodno) rok do kojega on ocito nije nista pdlucio. Medutim, prema sad zadnjim nagadanjima i dalje je Sainz opcija tako da cemo konacan rasplet znati tek onog trenutka kad dode potvrda. Trenutno se previse toga vrti po twitteru i manje pouzdanim medijima i medijskim licnostima, od toga da Williams nudi cetverogodisnji ugovor Sainzu pa do toga da samo sto ga Audi, to jest Sauber, nije potvrdio za 2025. Okrutan je ovo sport, tesko mi je zamisliti da vozac Sainzovog kalibra u prakticki svome primeu ostane bez mjesta za iducu sezonu ili cak prede u backmarker tim, no nagledali smo se svega tako da nije za odbaciti. Ocito postoje sumnje o uspjesnosti Audijevog projekta kao i nagadanja revolucionarnih promjena u Williamsu pa se cini da su Sainzu vrata otvorena na oba mjesta, barem dok netko malo odlucniji ne dode i ne pokupi ako Carlos odluci jos odugovlacit. Mercedes cilja na Antonellija (ja osobno vjerujem da im je i Ocon blago ispred Sainza, a Toto je prakticki vec i otpisao mogucnost tog transfera), Red Bull je svoje rekao, a o Aston Martinu mislim da ne treba ni razmisljati. U svakom slucaju prelazak iz Ferrarija u bilo koju drugu momcad biti ce svojevrsni downgrade, a sada je samo pitanje gdje ce Sainz pokusati izgraditi buducnost. Mislim da nakon Mclaren Honde svi ovakve sportske pothvate uzimaju s oprezom, ali unatoc tome moje osobno misljenje je da Audi ima nade za svijetlu buducnost. Ulaze kao tvornicka momcad, ne vjerujem da je Seidl za dzabe napustio tada uspinjajuci Mclaren, a niti da bi takva jedna kompanija ulozila te svote novca da nastave Alfinim stopama. S tim svim recenim, ipak ih ne ocekujem u vrhu od pocetka i to je ono sto mislim da koci realizaciju ovog Sainzovog prelaska. Da su obecanja kao Hondina 2014. ne sumnjam da bi Carlos odavno bio potvrden.
Po meni, još Perez stigne dobiti pedalu do kraja ove sezone.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Mercedes će biti u problemima ako će se fokusirati na Russella da bude jedini aspirant na vozački naslov. Naravno ako bolid bude konkurentan. Osobno smatram da je Sainz bolji uzbor u tom slučaju. Ima hladnu glavu ( čudno s obzirom na pedigre) i egzekuciju.
Dani je napisao/la: 13.06.2024., 20:53
Mercedes će biti u problemima ako će se fokusirati na Russella da bude jedini aspirant na vozački naslov. Naravno ako bolid bude konkurentan. Osobno smatram da je Sainz bolji uzbor u tom slučaju. Ima hladnu glavu ( čudno s obzirom na pedigre) i egzekuciju.
Slažem se s tobom. Inače se ne slažem s tobom, ali ovaj put da.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Breaking: Audi has released Andreas Seidl & Oliver Hoffmann and appointed Mattia Binotto as new COO and CTO of the F1 project. Mike Krack could also join Audi in the near future according to our information.
Opet Matek jednom guzicom na dvije stolice
Ovo COO mu je korak do CEO
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Matek se vrnul na domovinu, naime frajer je švicarski Talijan. Jedino mi je čudno kaj su Seidla sprašili, a frajer je otišao iz McLarena radi ćupa zlata koji je trebao otkopati u Audiju....
wapi je napisao/la:Matek se vrnul na domovinu, naime frajer je švicarski Talijan. Jedino mi je čudno kaj su Seidla sprašili, a frajer je otišao iz McLarena radi ćupa zlata koji je trebao otkopati u Audiju....
Kako reče jednom pokojni Lauda?
U smislu da je Ferrari bio bolji jer je Matek iz Švice, a ne šeptrlja iz Italije.
wapi je napisao/la: 23.07.2024., 14:38
Matek se vrnul na domovinu, naime frajer je švicarski Talijan. Jedino mi je čudno kaj su Seidla sprašili, a frajer je otišao iz McLarena radi ćupa zlata koji je trebao otkopati u Audiju....
Igre moći. Ili igre prijestolja.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Jedno, rekao bih, ogromno iznenađenje na F1 marketu. Gabriel Bortoleto je navodno na listi potencijalnih imena za drugo vozačko mjesto uz Hulkenberga iduće sezone. Ostala imena koja se spominju, prema ovom izvoru, su Bottas i Ricciardo, dok je Sauberu bio ponuđen i Mick Schumacher, ali očito ništa od toga.
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-au ... /10652566/
Sauber će, po svemu sudeći, birati između Bottasa i Bortoleta za sljedeću sezonu. Ako se odluče za Brazilca, bit će potreban dogovor s McLarenom, s obzirom da je dio njihovog juniorskog programa.
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"