Stranica: 278/307.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 01.08.2023., 11:32
Postao pigmalion
zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53
ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.
Ne priznaješ 14 u nizu bez Indy 500?
Hm, hm...... ja sam zbunjen.

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 01.08.2023., 13:03
Postao zekohonda
Frantic je napisao/la: 01.08.2023., 11:32
zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53
ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.
Jeste AA vozio Indy 500 1952.
Ali taj Indy nije bitan za niz od 14.
Bitan je onaj naredne godine.
imaš pravo! opet priznajem.

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 01.08.2023., 15:47
Postao pigmalion
Frantic je napisao/la: 01.08.2023., 11:32
zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53
ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.
Jeste AA vozio Indy 500 1952.
Ali taj Indy nije bitan za niz od 14.
Bitan je onaj naredne godine.
Sjedi. 5.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 01.08.2023., 15:52
Postao dmj
Usto što nije bitan za niz, namjerno sam ignorirao taj Ferrarijev pokušaj na Indyu, jer su za njega morali konstruirati posve različit bolid, koji nije imao veze s onim korištenim u ostatku SP.
Naprosto nema veze jedno s drugim.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 01.08.2023., 17:03
Postao Frantic
dmj je napisao/la: 01.08.2023., 15:52
Usto što nije bitan za niz, namjerno sam ignorirao taj Ferrarijev pokušaj na Indyu, jer su za njega morali konstruirati posve različit bolid, koji nije imao veze s onim korištenim u ostatku SP.
Naprosto nema veze jedno s drugim.
I ti sjedi, 5.
Zaključno, za kraj godine.

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 01.08.2023., 22:28
Postao pigmalion
dmj je napisao/la: 01.08.2023., 15:52
Usto što nije bitan za niz, namjerno sam ignorirao taj Ferrarijev pokušaj na Indyu, jer su za njega morali konstruirati posve različit bolid, koji nije imao veze s onim korištenim u ostatku SP.
Naprosto nema veze jedno s drugim.
Hvala, dmj. Imaš još jednu kafu od mene.
I jedne kokice.

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 08.08.2023., 09:54
Postao Realista
Mogla se napisati i neka kolumna za vrijeme pauze.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 08.08.2023., 19:55
Postao vlado
Realista je napisao/la: 08.08.2023., 09:54
Mogla se napisati i neka kolumna za vrijeme pauze.
Nikolas Latifi: Upornost i Napredak u Svijetu Formule 1
U svijetu Formule 1, gdje brzina, preciznost i taktika igraju ključnu ulogu, vozači se često ističu ne samo svojim vozačkim sposobnostima, već i svojim karakterom i posvećenošću. Jedno ime koje je privuklo pažnju u ovom dinamičnom okruženju je Nikolas Latifi. Rođen 29. juna 1995. godine, ovaj mladi vozač iz Kanade je demonstrirao svoju upornost i volju da napreduje u svijetu automobilskih trka.
Latifi je stupio na scenu Formule 1 kao vozač tima "Williams Racing". Iako se njegovo ime možda ne ističe na isti način kao neka druga poznata imena, njegova trkačka priča donosi osvježavajuću perspektivu o tome kako posvećenost i rad mogu donijeti napredak.
Njegova trkačka karijera nije počela kao neki bljesak svjetla. Nikolas Latifi je postigao značajne uspjehe u raznim nižim kategorijama automobilskih trka, ali put do Formule 1 nije bio lak. Njegova podrška porodice i samopouzdanje bili su ključni faktori koji su mu omogućili da prebrodi izazove i da postane dio najprestižnije trkačke serije na svijetu.
Ono što se posebno izdvaja kod Latifija je njegova odlučnost da neprestano uči i poboljšava se. U Formuli 1, gdje vozači moraju neprestano prilagođavati svoje vještine, taktike i tehničko razumijevanje, Latifi je pokazao istrajnost u sticanju novih znanja. Njegova analitička priroda i spremnost da radi sa inženjerskim timom kako bi optimizirao performanse svog bolida svjedoče o njegovom ozbiljnom pristupu trkama.
Ono što također treba naglasiti je Latifijeva sposobnost da se nosi sa pritiscima koji dolaze s natjecanjem na najvišem nivou. Vožnja u Formuli 1 donosi sa sobom velike očekivanja i stres, ali Latifi se nije dao obeshrabriti. Njegova sposobnost da ostane smiren i koncentrisan u zahtjevnim situacijama svjedoči o njegovoj mentalnoj snazi.
Latifijeva povezanost sa svojim fanovima također ga čini posebnim. Aktivan je na društvenim mrežama i redovno komunicira sa svojim pratiocima. Ovaj pristup stvara veću bliskost između vozača i navijača te doprinosi širenju popularnosti Formule 1.
U zaključku, Nikolas Latifi predstavlja inspiraciju za sve one koji se bore za svoje snove. Njegova upornost, radna etika i sposobnost prilagođavanja svjedoče o njegovoj sposobnosti da se uspinje izazovima i dostigne visoke ciljeve. Dok nastavlja svoj put u Formuli 1, Latifi ostavlja trajni utisak kao vozač koji se ne zaustavlja pred preprekama već koristi svaku priliku da se razvija i napreduje.
ChatGPT
Nadam se da si zadovoljan, Realisto?

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 08.08.2023., 21:14
Postao Grah0
Realista je napisao/la:Mogla se napisati i neka kolumna za vrijeme pauze.
Napišeš i pošalješ Anti...
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 08.08.2023., 21:40
Postao vlado
GrahO, partybreaker.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 09.08.2023., 15:38
Postao pigmalion
vlado je napisao/la: 08.08.2023., 19:55
Realista je napisao/la: 08.08.2023., 09:54
Mogla se napisati i neka kolumna za vrijeme pauze.
Nikolas Latifi: Upornost i Napredak u Svijetu Formule 1
U svijetu Formule 1, gdje brzina, preciznost i taktika igraju ključnu ulogu, vozači se često ističu ne samo svojim vozačkim sposobnostima, već i svojim karakterom i posvećenošću. Jedno ime koje je privuklo pažnju u ovom dinamičnom okruženju je Nikolas Latifi. Rođen 29. juna 1995. godine, ovaj mladi vozač iz Kanade je demonstrirao svoju upornost i volju da napreduje u svijetu automobilskih trka.
Latifi je stupio na scenu Formule 1 kao vozač tima "Williams Racing". Iako se njegovo ime možda ne ističe na isti način kao neka druga poznata imena, njegova trkačka priča donosi osvježavajuću perspektivu o tome kako posvećenost i rad mogu donijeti napredak.
Njegova trkačka karijera nije počela kao neki bljesak svjetla. Nikolas Latifi je postigao značajne uspjehe u raznim nižim kategorijama automobilskih trka, ali put do Formule 1 nije bio lak. Njegova podrška porodice i samopouzdanje bili su ključni faktori koji su mu omogućili da prebrodi izazove i da postane dio najprestižnije trkačke serije na svijetu.
Ono što se posebno izdvaja kod Latifija je njegova odlučnost da neprestano uči i poboljšava se. U Formuli 1, gdje vozači moraju neprestano prilagođavati svoje vještine, taktike i tehničko razumijevanje, Latifi je pokazao istrajnost u sticanju novih znanja. Njegova analitička priroda i spremnost da radi sa inženjerskim timom kako bi optimizirao performanse svog bolida svjedoče o njegovom ozbiljnom pristupu trkama.
Ono što također treba naglasiti je Latifijeva sposobnost da se nosi sa pritiscima koji dolaze s natjecanjem na najvišem nivou. Vožnja u Formuli 1 donosi sa sobom velike očekivanja i stres, ali Latifi se nije dao obeshrabriti. Njegova sposobnost da ostane smiren i koncentrisan u zahtjevnim situacijama svjedoči o njegovoj mentalnoj snazi.
Latifijeva povezanost sa svojim fanovima također ga čini posebnim. Aktivan je na društvenim mrežama i redovno komunicira sa svojim pratiocima. Ovaj pristup stvara veću bliskost između vozača i navijača te doprinosi širenju popularnosti Formule 1.
U zaključku, Nikolas Latifi predstavlja inspiraciju za sve one koji se bore za svoje snove. Njegova upornost, radna etika i sposobnost prilagođavanja svjedoče o njegovoj sposobnosti da se uspinje izazovima i dostigne visoke ciljeve. Dok nastavlja svoj put u Formuli 1, Latifi ostavlja trajni utisak kao vozač koji se ne zaustavlja pred preprekama već koristi svaku priliku da se razvija i napreduje.
ChatGPT
Nadam se da si zadovoljan, Realisto?
Ne znam za Realistu, ali f1pulsmedia ........
https://www.autosport.com/f1/standings/2023/
Poredak u prvenstvu nije ažuriran!
f1pulsmedia........ džonja.......

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 09.08.2023., 17:35
Postao Realista
Ne znam jel se neki tu sprdaju ili imaju mozak zlatne ribice. Ovo je rubrika između ostalog za prigovore i prijedloge.
Naime, nemam problema da netko trosi svoj novac kako zeli, moze ga i u vjetar bacati ako zeli. To ne znaci da necu prigovoriti kad se nesto ne radi dobro ili kako treba. Donacija i pretplata je sve vise, a portal nikad nije bio u jadnijem stanju
Glavno pitanje: Ne bi li trebalo biti obrnuto?
Cudi me da svi ti donatori ne pokrenu neko pitanje, jer nekad, kad nije bilo ni blizu toliko donacija i pretplata, portal je bio bolji za dvije klase. Puno vise vijesti, na vrijeme se sve prenosilo, komentari kontrolirali itd...
A sad eto i @pigmalion je uvidio da poredak na tablici na dan 9.8 nije azuriran. Jos jedan korisnik je to prigovorio prije koji mjesec.
Ne znam u cemu je stvar, uzasno kasnite sa vijestima, azuriranjem podataka, itd... Postavlja se pitanje koja je svrha doniranja i podrzavanja, a vi ste sve gori, i to je cinjenica. Nisam samo ja to skontao, koji eto nisam donator, ali cu vam rec da spavate i zabusavate kad nitko nece.
Nema kolumni, toliko sporo izbacujete clanke da zapravo eto dolazim samo da malo komentiram u zajednici. Sve vijesti sam vec saznao iz drugih izvora, nekad i par dana prije.
Pa eto, molim neki odgovor od odgovornih osoba, a da to nije "Ako ti se ne sviđa, idi dalje," ili "serveri su toliko skupi."
Ipak znam nesto o tome, i nije 1Mb skup kao 1 gram zlata.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 09.08.2023., 18:46
Postao vlado
Ja ne znam da li je shvaceno. Moja poeta sa ChatGPT je bila ustvari konstruktivna kritika.
Bice da su godisnji I tako...
Ja sam nesto prije pisao Anti tu jer mi se cini da portal polako odlazi u proslost.
To sto stanje na tabeli nije updatovano je prilicno lose, to barem nije nesto sto se treba desavati. Ali to je prakticno pravilo a ne izuzetak.
Najvaznije od svega gp1.hr bukvalno razvaljuje. Ovo je vrlo zanimljivo.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 09.08.2023., 20:13
Postao vlado
Imam jedan prjedlog za Antu.
Napraviti anketu:
Da li su clanovi zadovoljni sa radom portala? Da li smo zadovoljni sa kvalitetom sadrzaja?
I sta god jos transparetno se moze ponuditi u anketi. Pa u komentarima imati kvalitetnu raspravu. Da vidimo...
Ocigledno da postoji nezadovoljstvo i vrijedi baciti svjetlo na to.
Sa druge strane, apsolutno je ok smotati kablove. Sto nikako, barem ja ne zelim.
Koliko ja vidim, u novoj eri f1 raste publika na nasim prostorima. Npr. Lap 76 vrti desetine k pogleda. A mi ovdje najblaze receno stagniramo. Kako to?
I jos nesto. Meni najdraza stvar ovdje je sto i dalje imamo forum. To je tako rijetko danas. Mozda je to jedan od problemq? Ja bih i dalje glasao npr. da se forum ostavi. Da bude og iz po meni boljih vremena interneta.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 10.08.2023., 01:11
Postao croatic f1
Ponovit ću neke stvari koje smo već dosta puta pisali, ali mislim da je korektno dati nekakav odgovor na sasvim opravdane kritike. Kao što vjerujem svi znate, ovo nije medijska kuća, ne postoji nikakva redakcija, radi se o nas par, točnije, nas četvero, koji od kuće u svoje slobodno vrijeme koliko možemo/stignemo/želimo ažuriramo ovaj portal. Da je ovo naš posao, situacija bi sigurno bila drukčija, međutim, ovo je portal koji koliko-toliko održava nas par entuzijasta. Svi mi imamo druge stvari u životu koje nam dolaze ispred portala i nažalost se očito svi nalazimo u situaciji gdje ne stignemo posvetiti previše vremena tome. Prije nas je bilo puno više u ekipi, ljudi su odlazili, ali su se pojavljivali i neki novi - većina je sada otišla, a jedino pojačanje u zadnje vrijeme nam je kolega Luka Gregorić. Zašto je prije, iako isto nije bilo nikakvih novčanih premija, bilo više zainteresiranih? To možda Ante zna bolje odgovoriti.
Što se tiče kolumni koje bi dobro sjele u ovo vrijeme pauze, ne znam jesu li ostali imali išta u planu, ja sam planirao izbaciti nešto ovog tjedna, ali su mi se nanizale razne tehničke poteškoće zbog kojih trenutno nemam pristup svom računalu i samim time ni podacima koji mi trebaju, da ne idem u detalje, valjda ću do idućeg tjedna imati sve to pa će barem to biti objavljeno.
Hoće li portal opstati dugoročno, nažalost ne znam, to je opet pitanje za Antu, ja bih svakako volio da portal i zajednica "prežive", ali hoće li to biti izvedivo, nije na meni da odgovorim.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 10.08.2023., 17:05
Postao CrashOverride
croatic f1 je napisao/la: 10.08.2023., 01:11
Svi mi imamo druge stvari u životu koje nam dolaze ispred portala i nažalost se očito svi nalazimo u situaciji gdje ne stignemo posvetiti previše vremena tome.
Nisam u nekom poslu koji me okupira 24/7, imam slobodno vrijeme i nekad ne kliknem na portal dan/dva, tako da je u potpunosti razumljivo da se nema vremena za nesto sto ti je pro bono i usputno..
Nekad se zapitam sta neki ocekuju od ovoga..
Dok god je aktivno za vrijeme vikenda kada se odrzava utrka, meni dovoljno.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 10.08.2023., 20:17
Postao vlado
CrashOverride je napisao/la: 10.08.2023., 17:05
croatic f1 je napisao/la: 10.08.2023., 01:11
Svi mi imamo druge stvari u životu koje nam dolaze ispred portala i nažalost se očito svi nalazimo u situaciji gdje ne stignemo posvetiti previše vremena tome.
Nisam u nekom poslu koji me okupira 24/7, imam slobodno vrijeme i nekad ne kliknem na portal dan/dva, tako da je u potpunosti razumljivo da se nema vremena za nesto sto ti je pro bono i usputno..
Nekad se zapitam sta neki ocekuju od ovoga..
Dok god je aktivno za vrijeme vikenda kada se odrzava utrka, meni dovoljno.
Nemas se sto pitati. Vidis i sam.
Ako bi bilo manje od tvojih ocekivanja ti bi to napisao? Dakle, nisu svacija ocekivanja ista. Sto je apsolutno ok. Mislim da je fer pisati u temi koja podrzava i poziva ovakve postove iznad.
Croatia f1, naravno. Ja sam izuzetno zahvalan tebi i toj maloj grupi koja daje sve od sebe. Nije lako. Razumijem.
Mnogi od nas su bili vrbovani, uskoro ce 10 godina. Mene ne muci manjak sadrzaja kada se poredi sa konkurencijom. Vec gubitak te energije koja je trajala prilicno dugo. Ja i dalje potpisujem da cu podrzavati ovaj portal i da nas 20 ostane na kraju. Medjutim, nemoguce je ne primjetiti da stvari ne idu uzlaznom putanjom.
Ja duboko vjerujem da bi se Ante danas rijeso portala da nije toliko srcem vezan za sport i odgovornosti koju je prihvatio dok je bio mladji

Sama Antina (ne)aktivnost nam to govori, sa nama...
Sve u svemu, pozdrav za dobre kolege koje odrzavaju ovog mamuta zivim. I i dalje smo OG mjesto na internetu.

moramo najmanje 10 godina prezivjeti.

Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 10.08.2023., 21:49
Postao avetma
Realista je napisao/la: 09.08.2023., 17:35
...
Ne znam u cemu je stvar, uzasno kasnite sa vijestima, azuriranjem podataka, itd... ...
Stvarno ne znaš u čemu je stvar? Ja nemam više 18 godina, imam skoro duplo, imam stalni posao i dva hobija koja su se s vremenom također pretvorila u posao (kao i F1 svojevremeno). Imam privatne stvari koje su sad aktualne, a nema potrebe da ih specificiram detaljnije ovako na forumu.
Ostali također imaju svoje životne situacije i uvjete, a kao što Lovro kaže - nekad smo se morali braniti od silnih mailova ljudi koji su htjeli pisati, što vijesti, što kolumne. Sad toga više nema. Nitko ne vidi poantu volontiranja. Netko će radije naći honorarni posao, netko će radije skrolati reelovima po cijele dane. Sve je zabavnije i bolje od tipkanja vijesti svaki dan po par puta.
Kad vlado kaže da ide nizbrdo vjerojatno je u pravu, a zašto je tome tako - nemam pojma. Kad se jednog dana zavrne pipa možda će doći neki drugi portal pa će preuzeti štafetu kao što je Puls preuzeo od nekih drugih, a možda i neće nego će se zajednice zatvoriti na Discordu, WhatsApp grupama i tko zna gdje već. Da će netko plaćati server, radnike i ulagati vrijeme u izradu i održavanje portala i to tako raditi kontinuirano godinama bez ikakvog benefita, reci ti meni - zašto i bi?
Za Puls je šteta da se ugasi jer se ne radi o blogu koji je zaživio i umro nakon pet članaka. Svaki tutlek danas zna instalirati Wordpress, kupiti neku temu za 15 eura i prevoditi vijesti, ali da to radi osam godina ovako kako je Puls ekipa radila potpuno volonterski - vjeruj da toga više nema.
Spomenuli ste da GP1 cvjeta, kako i ne bi kad može platiti ljude da pišu? F1puls nema neki svoj HAKS pa da možemo otvoriti ko fol podkategoriju "HR autosport" i iz tog fonda plaćati ljude da pišu F1 vijesti. Ali, neka cvjeta, online zajednice na našim portalima su vrijedne. Ako ne bude Pulsa, nek bude GP1. Razmazili smo se s godinama jer smo ih uvijek imali par portala na izbor, a da nema nijednog - reci mi gdje bi otišli prokomentirati nakon jedne utrke poput Abu Dhabija 2021.? Zato i mislim da je ovaj zajednica vrijedna, jer svakome donekle obogati doživljaj praćenja F1. A Bože moj, ako nema tko preuzeti i ako budem u situaciji da više ne mogu (ili ne želim) priuštiti troškove - onda ga više neće biti i to je to, jednostavna računica. Kao što sam gore napisao - bit će nešto drugo.
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 10.08.2023., 22:12
Postao vlado
Mislim da znam.
Mi smo ovdje Bernie Ecclestone ekipa. Drive to Survive je novi val koji je "konkurenicja". Ja te javno pozivam da nastavis dalje kao sada i zadrzis forum da bi imali ovakve interakcije. Zivio, teski, Ante.
P.S imaj na umu, tvoj potez je bio potez butovnika, zato smo lobirani. Meni je starilisac poslao poruku da predjem ovdje bez garancija. To dovoljno govori o toj prici...
Re: Prigovori, prijedlozi, pohvale i zahvale
Postano: 11.08.2023., 10:07
Postao Realista
avetma je napisao/la: 10.08.2023., 21:49
Realista je napisao/la: 09.08.2023., 17:35
...
Ne znam u cemu je stvar, uzasno kasnite sa vijestima, azuriranjem podataka, itd... ...
Nitko ne vidi poantu volontiranja.
Ne znam zasto svi izbjegavaju slona u sobi. Pa nisu ljudi ludi da volontiraju, a da ostali ubiru lovu od reklama, donacija i pretplata (ne kazem da je velika, ali nece ljudi da ih se iskoristava). Kao i sto sam kazes, taj netko ce radije onda sam dati 30 eura i imati svoju neku stranicu/blog na koji ce pisati za svoju dusu nego besplatno raditi za nekoga.
Ne znam tocne brojke, ali meni je fascinantno da od reklama, donacija i pretplata vi između sebe (vas 4) ne mozete to podijeliti da se netko vise posveti tome. Ili dio dati novim ljudima pa da ostanu, a ne da svi odu, jer s razlogom su otisli. Vjerujem da netko tko zeli pisati za dusu ce bit zadovoljan i sa par desetaka eura, nego da "volontira."
Jasno mi je da svi imate svoje poslove i da ovo nije primarno, ali mi i dalje nije jasna jedna stvar i na fini nacin se izbjegava odgovor.
Kako se ulazu novci donatora i pretplatnika da portal bude bolji?
Pa ulozite te novce u nove ljude, ili netko pokupi sve, a F1 puls mu zadnji na listi.