
Scuderia Ferrari
-
PhillSF
- Karting
- Postovi: 65
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Samo prenosim što sam pročitao, a i izvor je škakljivog podrijetla
Da ovaj korona virus nije više za zajebanciju...ali stvarno nebih želio da se odgodi utrka jer predugo smo je čekali.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1238856933165142017
Sisu (fin.)
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2228
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Zanimljivo.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7169
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
zanimljivo. ako sam dobro shvatio, to je suprotno od ovog:gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 3ZraL.html
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Hvala na pitanje...u mome gradu( Kičevo, 60 km ispred Ohrida) zasada nemamo inficiranog. Živi se u strahu....imamo policiski čas od 21h uveče, ljudi žure u markete po hranu....pigmalion je napisao/la: 26.03.2020., 21:48Zanimljivo.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
U stvari kao svugde u svetu
Kod nas najviše su uvozli virus oni koji su bili na skijanje u Kopaoniku( Srbija) i Bansko( Bugarija)
Najvise se bojim za moju kćer k9ja je imala infekciju uha tik lre pocetka pandemije. T.j.kada smo bili na zadnji pregled kod doktora, tada mu se javio direktor bolnice i preneo da imamo prvi slucaj u državu
U ovakvom stanju...moje dete ne sme nikako biti inficirano sa nekom drugom infekcijom
PS.mozemo otvoriti topik na ovu temu
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2228
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Ne znam, pokretati temu ili ne..... iako je to moguće - da se tema otvori, ako ovo potraje.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 23:19Hvala na pitanje...u mome gradu( Kičevo, 60 km ispred Ohrida) zasada nemamo inficiranog. Živi se u strahu....imamo policiski čas od 21h uveče, ljudi žure u markete po hranu....pigmalion je napisao/la: 26.03.2020., 21:48Zanimljivo.gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
Nego, kako je kod vas dolje, u Makedoniji u vezi COVID-19?
Ti si, kolega OK i tvoji?
U stvari kao svugde u svetu
Kod nas najviše su uvozli virus oni koji su bili na skijanje u Kopaoniku( Srbija) i Bansko( Bugarija)
Najvise se bojim za moju kćer k9ja je imala infekciju uha tik lre pocetka pandemije. T.j.kada smo bili na zadnji pregled kod doktora, tada mu se javio direktor bolnice i preneo da imamo prvi slucaj u državu
U ovakvom stanju...moje dete ne sme nikako biti inficirano sa nekom drugom infekcijom
PS.mozemo otvoriti topik na ovu temu
Kod nas u HR, ....također prvi "donosioci" COVID-19 su bili oni koji su bili vani ( u Italiji, Austriji i slično ).......
Sretno.

......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7169
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
navodno vettelu ponuđen jednogodišnji ugovor za '21. uz smanjenje plaće.
https://thejudge13.com/2020/03/27/ferra ... less-money
https://thejudge13.com/2020/03/27/ferra ... less-money
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 763
- S nama već: 9 god 3 mj
Ovo od Merca (a nešto blaži oblik imao je i RB ako se ne varam) više utječe na nagib bolida, tj. to kotač koji je unutarnji u zavoju "podigne" i time kompenzira naginjanje u stranu, a povećava pritisak na vanjski kotač (prednji) koji je najbitniji oslonac u tako oštrim zavojima. Taj dio je vezan na oslonac kotača na "push" (kosi) element ovjesa.zekohonda je napisao/la: 26.03.2020., 22:00zanimljivo. ako sam dobro shvatio, to je suprotno od ovog:gjoko-mkd je napisao/la: 26.03.2020., 21:44 Kao što se najavlja, ferari je implementirao neki trik sa upravljanjem bolida/kotača koji je testirao 2019-te. Kao da je trik odao neki inženjer koji je došao iz Mercedesa, koji uspit je koristio taj sustav prošle godine
kao što razumem, pri ulasku u krivinu, unutarnji kotač manje se otklanja od uzdužne osi bolida, a spoljni zauzima veći kut. Što je radius krivine manji, ovo odstupanje je veće. Ovo je uzrok i za manju potrošnju guma na testiranjama
tako barem ja sam shvatio da radi
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... 0/4773419/
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 3ZraL.html
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 763
- S nama već: 9 god 3 mj
Tako je, ouxh spona ima zglob koji nije u centru rotacije kotača, nego malo bliže centru bolida, tako da kad se volan zakrene spona postaje "kraća" i podiže kotač.