Ferrari je napisao/la: 14.07.2019., 21:15
Baš sada opet gledam prvi dio utrke...kako je Leclerc bio SAVRŠENO agresivan danas...prekrasno.
Pogotovo u 19. krugu sa onim kasnim potezom branjenja na Hangar ravnici, Max ulazi unutra, ali ga je prestrašio i onda mu vratio s vanjske strane u Stowe...nevjerojatno.
Za 5...ma za 10...da je ovako agresivan bio u Austriji dobio bi utrku, ali eto kako je sam rekao sada zna nove limite
Jbga, sad će neko prokomentarisati da imamo zajedničku onaniju na Charlesovu vožnju, ali moram se složiti s tobom.
Za razliku od Maxa koji je onako "bully" agresivan (malo se smirio, od polovine prošle sezone), ali koji i dalje izgleda "da ne može" bez kontakta u duelima (pri tome ne mislim na današnji kontakt sa Vettelom, to je Vettelova greška, već upravo na kontakt sa Leclercom), Charles je odlično "dozirano" agresivan i vrlo brzo je "savladao gradivo" od prošle trke. Čak bi se usudio reći da je, ako je previše za konstatovat da je održao lekciju Maxu, onda mu barem pokazao neke bitne detalje iz lekcije.
A kao što neko već napomenu, Seb je isto "podsjetio" Maxa, na neke stvari iz prethodnih godina.
Charles je vrlo jednostavno i razumljivo bio...puno bolji jučer od Maxa.
Nema spora.
Ferrari nije bio brz kao Red Bull koji je čak bio i brži tj. jednako brz kao i Ferrari na ravnicama, a u zavojima i posebno na kočenjima su bili miljama bolji od nas.
Samo je čudo kako smo se uopće borili sa njima na onoj poziciji (oba vozača, je Seb je sjebao, ali je isto odlično vozio do tada)...nevjerojatno je koliko su brzine imali kroz one S zavoje...pratiš borbu Vettela i Maxa i ovaj jednostavno grabi stazu u odnosu na Ferrari i uzima sigurno pola sekunde kroz drugi sektor i to sve dok je u turbulentnom zraku.
Max je jučer bio...ne izbrušen...sitne greške, pa ide široko nekoliko puta u Stowe, blokira gumu nekoliko puta u čupavim situacijama, pa je odmah izgubio poziciju na izlasku iz boksa, a nakon SC-a opet je sebe doveo u nezgodnu situaciju tako što je išao široko na izlasku iz Lufielda i Leclerc je odmah bio na njegovim leđima i napao ga kroz treći sektor.
Iskreno RBR je imao pola sekunde prednosti nad nama jučer...Mercedes barem sekundu.
Mi nismo milimetra napredovali te je jučer utrka pokazala apsolutno sve slabosti koje imamo...vozači se ne osjećaju baš ugodno u bolidu, a bio sam u šoku kada sam vidio kako je Max nekoliko puta približio (i Gasly na Vettelu) kroz onaj prvi i drugi zavoj, a to nisu spori zavoji već brzi...nismo mi nigdje dobri osim, ako nam se sve poklopi tj. barem 5 ravnica, a i tada se mučimo u utrci.
Binotto laže kada kaže da smo napredovali, jer nismo.
Red Bull je stvarno dobar bolid u praćenju drugih. Mogu se zalijepiti za difuzor drugom bolidu, bez nekih loših posljedica. Tu su i od Mercedesa puno bolji. Ali je i izdržljiv. Kako je nakon onakvog udarca nastavio voziti, pa skoro bez problema. Čak je i smanjio zaostatak za Gaslyjem.
A Max je imao grešaka. I u tom duelu sa Vettelom, sišao je malo sa staze, što je omogućilo Vettelu da ga napadne.
istina da je Red Bull brži na utrci. Mislim da su napokon shvatili ove gume. Što Ferrari još nije. U kvalifikacijama se pokazuje koje su im jače strane. I definitivno bi to trebali biti pravci i brze krivine. Ali to uspijevaju ostvariti samo u kvalama, donekle. U trci valjda još fulaju taj prozor.
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.
MrDoomroom je napisao/la:
Promašili su s konceptom totalno.
To se desi kad iz godine u godine drastično mijenjaš filozofiju bolida, umjesto da istrpiš poraz kao 2018. i nastaviš tim putem, naučiš na greškama....
Majke mi toj momčadi kao da netko drži pištolj na glavi pa poduzimaju ekstremne promjene i griješe pod pritiskom...
Mogli su nastaviti filozofiju iz 2018. i sada bi imali itekako bolju sezonu, definitivno bi bili u borbi za naslov, jer bolid iz prve polovice 2018. je bio kandidat na naslov. Također ne bi bilo loše raditi bolid po željama vozača i njihovom feedbacku, a ne tvrdoglavo po svome. Samo bojim se da tu puno toga ne valja, npr malo mi je čudno da baš niti jedna nadogradnja ne daje rezultate, čak unazade bolid kao i 2018. kada su odjednom imali užasan bolid nakon one nadogradnje. Zar nešto ne valja u tvornici kada dobivaju toliko krive podatke? Kada su zadnji puta imali nadogradnju koja je dala neki konkretni pomak?
Također mi djeluju kao da su i međusobni odnosi u toj momčadi loši. Da je to jedna složna momčad nekog bi napredka bilo sigurno...ne bi bilo ovakvih drastičnih promjena na bolidu i ove iste greške koje ponavljaju. Očito se nečije filozofije ne podudaraju...to objašnjava i odlazak nekih ključnih ljudi iz Ferrarija prošlih godina.
Mah, tko zna, što više razmišljam o njima sve više shvaćam u kakvi su debili. Pa jbt McLaren će prije skinuti Mercedes nego oni ovakvim tempom.
Tu su filozofiju već sjebali na polovini prošle godine.
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.
Postano: 16.07.2019., 16:57
Postao f1zd
Btw, što nije bilo DRSa kroz prvizaboj ove godine?
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.
Postano: 16.07.2019., 17:26
Postao Ferrari
f1zd je napisao/la: 16.07.2019., 16:57
Btw, što nije bilo DRSa kroz prvizaboj ove godine?
Zato što je prošle godine Ericsson imao sudar u prvom zavoju jer mu je DRS ostao otvoren.
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.
LH44 je napisao/la: 16.07.2019., 18:39
Ma minići su meni bez veze već ima jedno 3 godine
Odrastao si.
Meni je to vazda bilo bezveze...
Ima i toga ali glavni razlog je da to nije više toliko kreativno kao prije par godina, bukvalno je komercijala obična postala, većina videa odrađena preko one stvari samo da se pregledi kupe, klikovi, pare
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.
LH44 je napisao/la: 16.07.2019., 18:39
Ma minići su meni bez veze već ima jedno 3 godine
Odrastao si.
Meni je to vazda bilo bezveze...
Ima i toga ali glavni razlog je da to nije više toliko kreativno kao prije par godina, bukvalno je komercijala obična postala, većina videa odrađena preko one stvari samo da se pregledi kupe, klikovi, pare
Ima i toga, možda čak i u najvećoj mjeri.
Ali znaju nekad ubosti sa dobrom zajebancijom, ali sve ih je rjeđe.
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.
f1zd je napisao/la: 16.07.2019., 16:57
Btw, što nije bilo DRSa kroz prvizaboj ove godine?
Zato što je prošle godine Ericsson imao sudar u prvom zavoju jer mu je DRS ostao otvoren.
Imao je i Grosjean sudar iz istih razloga na tom mjestu, ali to nije jedini razlog zašto je maknuta ta DRS zona. Momčadi poput Mercedesa ili Red Bulla koji imaju puno više downforcea od nekih slabijih momčadi su bez problema prolazili te zavoje s otvorenim DRS-om, dok su ostali riskirali sudar, tj. ta je zona samo davala dodatnu prednost onima s boljim bolidom.
Re: VN Velike Britanije (Silverstone) 12.-14. Srpnja 2019.