Hulkenberg je izjavio da sa novim većim stražnjim krilo bolid kao da ima padobran iza sebe.
I onda kad to povežem sa Vettelovim prvim danom testiranja, njegovom izjavom nakon testa itd itd. jedino mi pada napamet da bi mu ovaj bolid mogao pasti kao budali šamar jer onako laički veće krilo generira više drag-a tj downforcea tj. sveskupa Vettel je bio najbolji kad su bolidi imali blown difusor, a on voli stabilan stražnji kraj. Tak da ono.... Možda imamo konja (čitaj Vettela) za naslov
I btw čitao sam malo tu vašu besmislenu raspravu o felgama i ne znam čemu još. Zadnje dvije velike kazne za top ekipe su bile za Crashgate i Spygate. Te ekipe ili pojedinici su stvarno pretjerali u onome što su napravili. Za ove điđe miđe ala felge, savitljiva krila, potrošnja ulja ili ERS su med i mlijeko i nitko nikad neće biti kažnjen za takve stvari jer su to Ferrari, Mercedes i RB, previše važne momčadi da bi ih se pošteno lupilo po prstima.
Ono što ja znam je to da se Mercedes izjednačio sa Ferrarijem po broju uzastopno osvojenih naslova prvaka i na ovaj ili onaj način Merc neće osvojiti 6 uzastopni naslov. Ferrari je taj koji će osvojiti konstruktorski naslov, a Vettel 5-ti. Živjela nam crvena 2019.
gjoko-mkd je napisao/la: 24.02.2019., 21:11
I moj imenjak Piola kaze da Ferari pomoću trećeg hidrauličnog elementa na zadnjem vešanju spušta zadnji kraj na pravcima....
Pa da. To sam već rekao nekome ovdje kada je spomenut hidraulični ovjes prije 2 tjedna tj. da Ferrari napokon prelazi na hidrauliku straga.
To je legalno i već koristi to RBR, Force India poprilično dugo...možda još netko, ali se ne mogu sjetiti.
Mercedes koristi za prednji ovjes (Ferrari je to odbacio jer su rekli da nije vrijedno performansi naspram težine koliko bi to koštalo), dok nazad Mercedes već od prošle sezone želi manipulirati stražnji ovjes tj. gume da se okreću u sporijim zavojima. Praktički upravljanje s četiri kotača što je poprilično siva zona, ali oni eksperimentiraju sa tim.
Nije sve u vanjskom dijelu, prednjim i stražnjim krilima većina pravih stvari je ispod haube.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Priča se da Mercedes pomoću ovjesa....diferencijala....elektronike.....simulira upravljanje zadnim točkovima
Navodno na prvom testu su testirali oba rešenja...ovo " all wheel driving" i klasicno
CrashOverride je napisao/la: 25.02.2019., 07:17
A zar nije zabranjeno upravljane sa 4 kotaca ? I onu drugu kocnicu od McLarena koja je simulirala upravljanje zadnjim kotacima..
Rekao sam da je siva zona... pokušavaju simulirati upravljanje sa 4 kotača pomoću raznih trikova.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
CrashOverride je napisao/la: 25.02.2019., 07:17
A zar nije zabranjeno upravljane sa 4 kotaca ? I onu drugu kocnicu od McLarena koja je simulirala upravljanje zadnjim kotacima..
Rekao sam da je siva zona... pokušavaju simulirati upravljanje sa 4 kotača pomoću raznih trikova.
kao što se sećam....a davno je to bilo....u Vašem Auto klubu sam čitao da je prvi ili među prvima ,,all wheel steering,, je imala BMW'ova sedmica, a posle nje mislim da je renault napravio nešto kod lagune.
priča je bila da se do oko 60 km/h zadnja os pomera za 7 stepeni sprotivno od pravca kretanja auta(kao kod viljuškara na skladištama) a iznad te brzine se os pomera u pravci kretanja auta
Ali kako bi se to uradio u f1 bolidu, a da budu ispoštovana pravila...stvarno nije jasno
Moguće je da pomoću svih ostalih parametara kao diferencijala, amortizera, kočionog sistema.....elektronike....da bude neka simulacija toga
josip123 je napisao/la: 26.02.2019., 20:50 dice simulator
Je li Ferrari pronasao rupu u pravilniku? Zanimljiva krilca na mjestu gdje su zapravo zabranjena...
Drukeru
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti