Nisam neki ekspert. Ali ako imas gdje spremiti gume , ako ti nije tlaka 2x godisnje mjenjati gume onda zimske.
Tj imati komplet zimskih i ljetnih. Pogotovo jer se radi o unutrasnjosti , gdje su zimski uvijeti cesca pojava nego na obali.
A o markama neka netko drugi prica jer nisam "jak" u tome .
FernandoMclaren je napisao/la: 08.11.2022., 22:28
Kupio sam auto nedavno, ljetne gume su na njemu. Koje gume bi preporučili m+s ili prave zimske s obzirom da se vozim u Zagrebu i okolici?
I koje marke?
Zimske, definitivno
Koje je auto, odnosno koje su dimenzije guma?
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Zimske naravno. Nikad ne znaš kakva će zima biti.
Ja sada imam zimske i ljetne spremne na čeličnim felgama, ušteda od oko 400 kn godišnje. Stavio pred 2 dana, iznenadilo me da nema gužve kod vulkanizera, svi valjda čekaju zadnji tren.
Što se tiče marke gume, ovisi o dimenziji koju tražiš. https://www.tyrereviews.com/Search/Size/225-45-17
Promijeni dimenzije gore pa će ti izbaciti neke gume, ili googlaj ADAC winter tyre 2022 test i dodaj svoju dimenziju uz to
S obzirom da u Zagrebu i okolici već godinama nema poštenog snijega ne vidim potrebu da se potrošiš hrpu novaca na zimske gume neke premium kvalitete. Uzmeš neku sredinu, best buy i to je to.
Moja preporuka ti je Michelin Alpin. Godinama ga koristim. Jeftinije su od Continentala, malo su slabije na snijegu, ali su na mokrom putu i poledici dosta dobre. Ako ih mijenjaš ljeto/ zima traju komotno 5 godina. Na taj period razlika u cijeni, u odnosu na npr. Savu ili Tigar, je zanemariva.
Što se tiče balansiranja, ja ih balansiram svaki drugi put, znači ne štedim baš puno po pitanju vulkanizera.
Mislim da nema potrebe balansirati ako ne tresu na vecim brzinama. jednom kad se guma izbalansira sve dok uteg ne otpadne, mora biti u redu. ako pak guma sama dobije bruh nekakav, onda se mora mijenjati guma.
Preporucljivije je spur/geometriju raditi recimo svake dvije godine da se izbjegne pojacanja potrosnja guma i lose prijanjanje.
Ja balansiram samo prilikom prve montaze gume na felgu jer se mora i evo u 15ak godina voznje, nikada nikakvih problema osim jednom kada mi je bas na mercedesu otpao uteg.
Ne znam ... mozda je do mene i moje voznje. Ja svake druge sezone na volanu osjetim razliku (obicno na autoputu) da im je vakat i tako sam nekako procijenio da svake druge uradim balansiranje.
Sto se tice spure, nju radim nakon popravke/ zamjene dijelova ili ako primjetim da mi auto "nosi" neku stranu. Cesto vozim na autoputu, 1-2 puta mjesecno pa mi je lako to sve istestirati.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ja uzeo Hankook wintercept rs3 390 kn u intercars-u.
175/65/14.
Neki novi model, po recenzijama se činilo kao solidna guma za novce. Isprobao na mokrom i suhom, za sad nemam primjedbi.
Vidi Nexen Winterguard. Meni su njihove ljetne fenomenalne.
Ma mislio sam u Savinoj "klasi", a neka vidi cjenovno šta mu štima.
Nema potrebe za Michelinom, Bridgestoneom, Goodyearom, Pirellijem,.....
Moj poslodavac zimi svom Kodiaqu oblači Matadora (Sibir Snow).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Pretpostavljam da je apsolutno svaka guma poskupila.
Kao i svaka stvar na svijetu. Nema toga sta nije poskupilo.
I kako vrijeme ide moze biti samo skuplje.
Pored rezultata Alonsa / AMa na današnjim treninzima, druga (ili prva, bolje rečeno) najbitnija vijest vezana za "4 točka".
EU odgodila zabranu prodaje vozila na benzin i dizel nakon 2035. godine.
Ipak su "došli pameti", nakon što su se prokontali da je malo (malo više) preambiciozno. Najviše su uticajan na to imale Njemačka i Italija.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
bas sam.komentirao sa kolegom da se od ovoga nije odustalo, mislim da bi bilo nemoguce kupiti novi automobil 2033-4 jer bi svi pohrlili kupiti po zadnji put MSUI i vozikati se jos 15 godina s njim pa 2050 uzet el. jer ce tada sigurno sve biti jos bolje i ti auti ce tada imati puni smisao.
vjerojatno bi bila ogromna navala i ogromne liste cekanja a bilo bi i zanimljivo vidjeti kakva ce biti cijena polovnim dizelasima i benzincima jer znamo da cijena svemu raste abnormalno puno kada se to nesto prestane proizvoditi.
bio bi to totalbi kaos na trzistu rabljenih automobila, i novih takodjer par godina prije stupanja zakona na snagu.
no, ovako je najbolje. neka nama jos dugo automobila pokretanih MSUI
EU odgodila zabranu prodaje vozila na benzin i dizel nakon 2035. godine.
Neka im potraje ideja o potpunoj elektrifikaciji jos 10 ak godina, dok se infrastruktura odradi, onda mogu i u mirovinu..
Umjesto da guraju ovo, dajte nam vodik..
zelot je napisao/la: 03.03.2023., 22:42
bilo bi i zanimljivo vidjeti kakva ce biti cijena polovnim dizelasima i benzincima
Kladim se da ce Golf IV i tada imati 200tkm i kostati 3 tisuce eura
I tek urađen veliki i mali servis, promijenjen set kvačilo/zamajac, repariranu turbinu......
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.