[ link do slike ]
Ovo je ocit dokaz koliko je Ferrari usko povezan sa F1! Sport je daleko najpopularnija stvar na svijetu, a kroz njega se mnoge kompanije reklamiraju, a Ferrari je cisto sportsko auto, pa je njegova popularnost ocigledno veca od Mercedesa. Mercedes se ne deklarise kao sportsko auto, vec kao luksuzno ili kako vec ja to nazivam multi auto. Recimo nigdje nismo vidjeli da se na nekim fudbalskim, kosarkaskim, teniskim itd. terenima Ferrari reklamira! Ferrari nikom ne placa reklame, dok Mercedes to radi! Tu je Ferrari mnogo jaci od Mercedesa.Lego has overtaken Ferrari, last year’s most powerful brand. Ferrari remains a very strong brand but its power is slowly diminishing. It has now gone several years without an F1 title and last season struggled even to mount a challenge. The sheen of glory from its 1990s golden era is beginning to wear thin. Meanwhile the departure of Luca di Montezemolo heralds a slight change in strategy at Ferrari’s road car division. Montezemolo kept a strict cap on production to maintain the exclusivity of the brand. Since his departure, Chairman Sergio Marchionne has suggested that this policy will be relaxed to boost revenues.
A ove druge tabele koje se postavljaju, po vrijednosti tih kompanija, Ferrari je daleko iza Mercedesa! I to nema nikakve veze sa popularnoscu. I sto se tice Mercedesa, mislim da oni ne pate od toga, njihova bit je da sto vise proizvode i da sto vise prodaju, to se zove profit! No sto se tice toga, BMW je njihova boljka, a ne Ferrari!
[ link do slike ]
I evo vam kako se kategorisu jacine brendova i pogledajte sta znaci AAA+:
http://brandirectory.com/methodology
A ovdje je lista svih poznatih brendova:
http://brandirectory.com/league_tables/ ... l-500-2015
Ferrari je na 250 ako neko bude trazio
