Iceman je napisao/la: 12.01.2019., 12:35
Ma mislim da je i više nego sposoban da vodi tim, a i vjerujem da bi se još netko mogao priključiti kao njegova desna ruka u vođenju momčadi (netko iznutra ili izvana kao npr. Smedley). Druga stvar kad već spominjete da su mogli dovesti nekog drugog na Arrivabeneov položaj, možda je Binotto iskazao ambicije da vodi momčad, pa je bilo biti ili ne biti. MSmatram da je Ferrari u zadnje dvije godine izgubio previše značajnih ljudi da bi si priuštio gubitak još jednog.
Ono što me malo iznenadilo je to što čitam u zadnjih para dana o Arrivabenu. Dosta negativnih negativnih konotacija na njegov račun.
Odvratno što novinari pišu i govore SADA kada je otišao. Smiješno.
Ako je bio toliko loš zašto onda to nisu pisali kada je bio u šef u Ferrariju? Već su svi govorili kako je karizmatičan, cool i dobar s vozačima itd.
Smiješno u najmanju ruku.
Znači imamo Mark Hugesa koji govori da je Maurizio uveo lošu politiku oko komunikacije s novinarima...a svi znaju koji imalo prate F1 da je to bila Marchionneova ideja koju je on provodio. Tako da opet...smiješno.
Ili onu tvrdnju da se unio u facu prema Giorgiu Piola-i koji je želio fotografirati volan Ferrarija u Kini zbog one misteriozne dodatne ručice na Vettelovom volanu. Nekako ne vjerujem u to.
Ono što znam je da je čovjek obožavao Ferrari. To se moglo vidjeti svaki puta kada bi imali dobre kvale, pa ona prva pobjeda, ili dobar start u Kanadi 2016 ili Australiji 2016 gdje je doslovno skakao po boksu. Isto tako ono kada je za zahebanciju išao raditi kao intervju pa je zagrlio Vettela, pa kada bi nakon utrke davao petice prema vozačima, zajedničko pjevanje nakon pobjede i ostalo.
Jednostavno ne vjerujem u te priče koje ODJEDNOM sada svi pišu okolo.
Neozbiljno novinarstvo.
Ono što se dogodilo je da je Marchionne preminuo i svom tom internom kaosu se očito nešto dogodilo. Zid i ekipa je radila greške i to ga je koštalo glave. Isto tako kritiziranje ekipe nakon kvala u Japanu (jbg iako se slažem sa kritikom vjerojatno nije trebala biti javna).
Sad...kakav je on bio interno, da li se vodila politika straha ponajviše od strane Marchionnea pa je Maurizio to primjenjivao...vrlo vjerojatno.
I tu se stvorio nekakav raskol između tehničkog dijela ekipe i samog vrha nakon smrti Marchionnea.
Ono što je važno u cijeloj priči je to da on nije dobio otkaz već mu ugovor nije produžen. Njemu je ugovor istekao 31.12. 2018., a čuo sam naznake ranije ove godine da je on planirao mirovinu vrlo skoro. Ima 61 godinu.
Sutra ću staviti jedan veliki članak sa talijanske stranice u jednoj ispovijesti bivšeg mehaničara/inženjera iz Scuderije koji je bio u ono dobu 2010-2014 i u tome svemu objašnjava kako je Binotto bio važan faktor u sređivanju tehničkog dijela ekipe u reorganizaciji i pružanju prilika mladim inženjerima i zašto je on bio nekako predodređen za ovo mjesto u ekipi.
To je izašlo u 12. mjesecu prije svih ovih objava.
Uglavnom...ne slažem se sa kritikama koje su odjednom upućene prema Mauriziu. Da li je volio novinare? Ne. Da li je trebao više istupati i štiti glavog vozača? Da.
I mislim da mu je to bila glavna mana.
Rijetko je kada izašao pred medije kada bi imali lošu utrku...vidimo Hornera ili Wolffa koji uvijek PRVI izađu na TV i kažu: "Jbg sjebali smo" ili "Napravili smo odličan posao".
M.A. bi izašao pred medije samo kada bi imali odličnu utrku. Sve ostalo je bilo upereno u Vettela (Kimi je mutav

) koji je očito bio glavni glasogovornik ekipe u tim trenucima. I sigurno da nije ugodno to i ne bi trebalo biti u opisu posla vozača koji se bori za titulu da razmišlja što će kazati nakon utrke, ako nešto ili on ili ekipa shebe. Automatski počneš razmišljati o greškama, a kada se to dogodi...onda napraviš grešku, fulaš apex, riskiraš i ode sve.
Iskreno malo me strah slijedeće sezone...jednostavno ne znam kakvi ćemo biti. Malo me strah RBR-a i Honde, a isto tako mislim da ova aero pravila idu na ruku Mercedesu. Malo sam optimističniji nakon što je najavljen Binotto kao TP i TD i da ipak ostaje tu kod nas, ali ne smijemo priuštiti greške više. Binottu će biti jako teško, ali vidjet ćemo. Sigurno će imati desnu ruku u Mekiesu da to dovedu u red.
Imam neki osjećaj da bolid neće biti baš konkurentan na početku...i to prvih 5-6 utrka, ali vidjet ćemo. Baš ima neki loš feeling uoči 2019...nadam se da me osjećaj vara.