Neki dan sam vidio s leđa, mislim da je Challenger, ali stariji. Crni. I to s napucanim motorom do jaja. Brunda V8 opasno.
A sad da se "pohvalim".
Jučer me pretekao sivi Lamborghini Aventador (ne znam koja verzija, ali zar je to bitno).
Ustvari, nije me pretekao, već sam se uljudno sklonio iz lijeve u desnu traku.
Lik uopšte nije išao nešto brzo, samo sam htio da prođe pored mene, da ga osmotrim sa svih strana.
Naravno, spustio sam prozor da čujem "muziku u dvanaestercu".
Poslije su mi semafori, ležeći policajci i gradski saobraćaj pružili priliku da se vozim uporedo, a na jednom semaforu sam stao baš pored njega.
Žena me pita, koliko ovo košta? Ne znam ženo. Puno.
Samo zvuk "košta" kao naše auto, kad je bilo novo.
Djeca pitaju, što je ovako nisko auto? Tako treba djeco.....
Malo koje auto (viđao sam i Ferrarija, Porschea, Corvetta.....) mi je ostavilo utisak kao ovaj Lambo jučer.
Re: Automobilska industrija
Postano: 25.07.2022., 14:22
Postao Kico
Hyundai je predstavio nedavno dva nova koncepta,automobila,a ovaj n74 da ga sutra isporucuju bi ga kupio odmah makar prodao oba bubrega,koji retro dizajn s modernim spojenim,jos vodik baterije!!!! Top! https://youtu.be/hBV4tNzKFhA
Re: Automobilska industrija
Postano: 25.07.2022., 18:39
Postao AMG
Stvarno brutalno auto, nije smijesna kutija ko IONIQ 5, a i općenito japansko/korejski dizajnerski biseri...
Najbolji concept ove godine ubjediljivo!
Cekam neki odgovor nekih renomiranih europskih proizvođača, ali se bojim da ga neće biti, a imaju itekako materijala...
Re: Automobilska industrija
Postano: 25.07.2022., 19:21
Postao Kico
Kolega Amg@ ta retro auta su mi top, m1 BMW klasik,samo sto novcano se nema novaca da si mogu priustit nekog klasika!
Re: Automobilska industrija
Postano: 25.07.2022., 19:33
Postao Frantic
Kico je napisao/la: 25.07.2022., 14:22
Hyundai je predstavio nedavno dva nova koncepta,automobila,a ovaj n74 da ga sutra isporucuju bi ga kupio odmah makar prodao oba bubrega,koji retro dizajn s modernim spojenim,jos vodik baterije!!!! Top! https://youtu.be/hBV4tNzKFhA
N74-ki kao da ke uzor bio Delorean.
Što je vrlo pohvalno.
A faulty brake fluid reservoir cap might not vent properly, causing brake failure.
Spare a thought for Ferrari. Not its F1 team, repeatedly snatching defeat from the jaws of victory as rival Red Bull romps away with the championships, but the road car division, which is in the process of recalling nearly every car it has sold since 2005.
The problem is the cap of the brake fluid reservoir. It's designed to vent pressure if necessary, but evidently that design isn't so hot. Venting can fail to happen, causing a vacuum to build up, resulting in a possible leak of brake fluid. And if you don't have any brake fluid in your brake lines, you aren't going to be able to slow down or stop (without hitting something large and solid).
The fix is therefore pretty simple—a new brake fluid reservoir cap, and a software patch that lets a driver know if their brake fluid reservoir is running low. (Should this occur, Ferrari says pull over immediately and get the car towed.)
The company thinks that only about one percent of cars are actually affected, but prudence requires replacing them all. Which is about 23,555 cars in the US, starting with 612 Scagliettis built in early 2004. In fact, the only Ferraris that will be exempt will be the 575M Maranello, 599 GTB, SF90, and the new 296 hybrid.
Owners should be notified towards the end of September by Ferrari about when to bring their cars in to be fixed.
Re: Automobilska industrija
Postano: 09.08.2022., 17:03
Postao Frantic
Pošteno, mijenjaj svima
Re: Automobilska industrija
Postano: 09.08.2022., 18:51
Postao wapi
Frantic je napisao/la: 03.07.2022., 09:31
Neki dan sam vidio s leđa, mislim da je Challenger, ali stariji. Crni. I to s napucanim motorom do jaja. Brunda V8 opasno.
A sad da se "pohvalim".
Jučer me pretekao sivi Lamborghini Aventador (ne znam koja verzija, ali zar je to bitno).
Ustvari, nije me pretekao, već sam se uljudno sklonio iz lijeve u desnu traku.
Lik uopšte nije išao nešto brzo, samo sam htio da prođe pored mene, da ga osmotrim sa svih strana.
Naravno, spustio sam prozor da čujem "muziku u dvanaestercu".
Poslije su mi semafori, ležeći policajci i gradski saobraćaj pružili priliku da se vozim uporedo, a na jednom semaforu sam stao baš pored njega.
Žena me pita, koliko ovo košta? Ne znam ženo. Puno.
Samo zvuk "košta" kao naše auto, kad je bilo novo.
Djeca pitaju, što je ovako nisko auto? Tako treba djeco.....
Malo koje auto (viđao sam i Ferrarija, Porschea, Corvetta.....) mi je ostavilo utisak kao ovaj Lambo jučer.
Ja se sjetim jedne reportaže Gorana Milića sa Rodeo drive u Beverly Hillsu. Prikazuje izlog nekog dućana u kojem ne pišu cijene. Ako te cijena zanima onda to nije dućan za tebe. Tako i ova kola, ako ti je bitna cijena, šetaj dalje, nema ništa za tebe.
Re: Automobilska industrija
Postano: 10.08.2022., 15:52
Postao Explorer
Pa da, tipična trgovina za budalaste milijunaše, ili za lopove, jer onaj koji je pošteno svoje milijune zaradio sigurno pazi na svaku kunu.
Re: Automobilska industrija
Postano: 11.08.2022., 10:02
Postao wapi
Explorer je napisao/la: 10.08.2022., 15:52
Pa da, tipična trgovina za budalaste milijunaše, ili za lopove, jer onaj koji je pošteno svoje milijune zaradio sigurno pazi na svaku kunu.
Kad ima više nego može potrošiti za 3 života zašto bi pazio.
Re: Automobilska industrija
Postano: 06.09.2022., 20:58
Postao Vordas
Da podijelim sa vama jednu dogodovštinu kod kupnje polovnog auta. Kupujem drugi auto, za ženu i sina. Idemo danas gledati Pežoa 208, 2016 godina, 121000 km. Cijena pristojna, kilometri koliko toliko realni, auto izgleda ok. Probna vožnja prošla ok, ima nekih sitnica i lagani zvuk kod kuplunga ali sve u svemu ok. Počinje uobičajeni razgovor sa prodavačam, kao uvozi aute godinama, kilometraža 100%, malo sam bio sumničav je auto ima PP tablice ali tip se kune toje to. Voziga svaki dan, napravio oko 3k killometara. Ima auto servis, pokazuje da se napravio mali servis, sredio prednje kočnice. Gledamo supruga i ja auto još oko auta i za kraj pitanje ima li servisnu. Tip ko iz topa naravno, vadi iz gepeka torbicu i vadi knjižicu i neke papire. Žena uzima neki papir, profesionalna deformacija i još radi u auto industriji kao završni QC, gleda i kao iz topa ispali tu piše 175220 km na ispisu servisne povjesti. Tip se trzne kaže ne moguće, uzima servisnu, mene drugi tip uvjerava da je to slijedeći termin servisa. Nakon mog pogleda, daj me nemoj, tip otvara servisnu a tamo svi servisi do 175220 km. Uredno uvjereni a na satu 121000. Pitam ga kako, lagano crvenilo i smjeh kaže ne znam.
Čovjek prodaje aute godinama, ima svoj servis i ispadne totalni glupan. Ne znam kak će prodati taj auto jer ide lagana prijava. Zadnji mjesec dana sam se sveg nagledao ali ovo još nisam vidio. Čak nitko od frendova koji su vezani sa autima isto.
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 10:53
Postao zelot
samo ti njega prijavi. to ti je gradjanska duznost vjerujem.
problem je ogroman.
evo npr danas nitko ne zna koliko koji auto moze preci jer na svakom trecem su km vraceni.
ima hrpa auti kod nas sa preko 350-400tkm ali kad se sat vrati par puta, naravno da pise 220tkm.
ugl, te smradove koji tako varaju treba odmah prijaviti. fuj
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 11:24
Postao senna66
Svakako prijaviti.
I ja sam se svega nagledao prilikom kupnje polovnog auta.
Koliko sam samo uzaludnih kilometara napravio zbog takvih.
Najjači mi je bio jedan prodavač Grande Punta , kao nikad nije bio udaran. Uđeš u auto vidi se da je zračni jastuk bio aktiviran kod suvozača, a na istoj strani lampa prednja nije orignal, stanu 3 prsta ispod nje i branika. Frajeru čak nije niti neugodno mrtvo hladno me gleda i naravno, u oglasu je bilo savršeno stanje.
Vrlo je lako slikati auto iz raznih kuteva da se neke stvari ne vide.
Sa kilometrima je još gore jer ponekad je teško ili nemoguće ovako vizualno procijeniti da li auto ima stvarno te kilometre. Pogotovo ako je auto sačuvan izvana. Nikad ne znaš.
Uglavnom nekako sam dojma da takvih muljatora ima na svakom drugom polovnjaku kojeg idem pogledati. Često me prođe volja i imam osjećaj da koliko god da imam problema sa svojim polovnjakom vrlo lako mogu ubosti još gori.
Koga god znam da je uvozio svog polovnjaka jako je dobro prošao. Tako da i sam pomišljam na isto.
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 11:27
Postao Frantic
U BiH 99,9% auta koja se uvoze imaju na km satu 220k - 240k km.
Svako auto ima urađen mali servis prije par mjeseci, a reparirana je i turbina te zamijenjen set kvačila i zamajca.
I nema dodatnih ulaganja.
Najgora je stvar (jbga, to se vrlo lako da napraviti) što su servisne ispečatirane i popunjene na tih 220k - 240k km.
Vi imate olakotnu okolnost što ste dio EU.
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 12:39
Postao blown diffuser
Vordas je napisao/la: 06.09.2022., 20:58
Da podijelim sa vama jednu dogodovštinu kod kupnje polovnog auta. Kupujem drugi auto, za ženu i sina. Idemo danas gledati Pežoa 208, 2016 godina, 121000 km.
Koristi carvertical, provjeravaj kilometražu i je li bio razbijen.
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 13:43
Postao LH44
Nisam znao za carvertical hvala da imam za ubuduće
Vordas je napisao/la: 06.09.2022., 20:58
Da podijelim sa vama jednu dogodovštinu kod kupnje polovnog auta. Kupujem drugi auto, za ženu i sina. Idemo danas gledati Pežoa 208, 2016 godina, 121000 km.
Koristi carvertical, provjeravaj kilometražu i je li bio razbijen.
Super stvar ali dok ja naplaćam sve te provjere kupim novi auto
Ima neki drugi da se može provjeriti a da nije toliko skup ili nedaj bože free?
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 18:26
Postao blown diffuser
Vordas je napisao/la: 07.09.2022., 18:00
Super stvar ali dok ja naplaćam sve te provjere kupim novi auto
Ima neki drugi da se može provjeriti a da nije toliko skup ili nedaj bože free?
https://www.autodna.com/ Alternativa koja nije besplatna. Jedino možda kad bi imao nekog iz stanice za tehnički pregled, da ti pogleda povijest kilometraže i ostalo. Mada mislim da je 84kune za dva pregleda ništa prema kupnji (razbijenog) auta s vraćenom kilometražom.
Re: Automobilska industrija
Postano: 07.09.2022., 18:43
Postao blown diffuser
Isteklo je vrijeme za editiranje pa ću i ovo napisati.
Trotec BB20 uređaj za mjerenje debljine laka na vozilu ili mjerenje debljine laka općenito. Dobro dođe kod provjere je li auto bio razbijen, ako je lak npr na haubi na krovu i na vratima iste debljine u mikronima ili par % gore dolje onda nije razbijen. Ako su velika odstupanja u debljini boje onda je razbijen i prebojan.
Cijena mu je nekih 700kn.
Re: Automobilska industrija
Postano: 08.11.2022., 22:28
Postao FernandoMclaren
Kupio sam auto nedavno, ljetne gume su na njemu. Koje gume bi preporučili m+s ili prave zimske s obzirom da se vozim u Zagrebu i okolici?
I koje marke?