zjurina je napisao/la:Sport+ ajd OK, al di nađe klimu spominjat - klima ne utiče na brzinu nego na potrošnju
Ja bih rekao bas kontra. Sport plus ne utjece a klima utjece
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Re: Automobilska industrija
Postano: 18.05.2020., 23:22
Postao Frantic
Mislim da klima nema toliko uticaja na brzinu, koliko na (među)ubrzanja.
A na potrošnju utiče, i to prilično.
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 00:08
Postao zelot
Hmm..nisam siguran.. znaci ja sam se i za klimu i za sport+ zezao. Ionako je bila blaga nizbrdica inace 235 max, ako ne i koji kmh manje.
A sto se tice klime, ako uzima, a uzima, par kw motoru, onda po tome, auto bi morao ici brze. Nebitno ali ipak malo da. Dal je to 1kmh ili manje ili vise..
Ipak stvara odredjeni otpor i da bi radila treba joj ebergija koja se mogla utrosit u svladavanje otpora kretanja npr..
5-10kw manjka mora ostaviti traga..
Usput, jedno pitanje za ekpu..
Kada auto vise trosi? Kada se koci motorom ili kada je u leru i kotrlja se sam od sebe, inercijom jel?
Znate ono, kruzate gradom pa je tamo crveno pa ga u ler stavit i kotrljat se dok se ne upali zeleno
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 02:40
Postao Multi 21
Mislin da je stedljivije samo pustit gas i ostavit u brzini nego u leru jer motor i dalje troši (ne puno al troši)
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 07:38
Postao Ferrari Maniac
Pretpostavljam da u brzini više troši kad je na većem broju okretaja, ja obično pustim u ler pred semafor. Pred zavoje uvijek pustim da motor koči.
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 07:39
Postao Frantic
U pravu si @Multi 21
Provjereno 100%, baš sam prije par dana to pokazao ženi.
Nizbrdica, auto u 4. brzini, dignem nogu s gasa, potrošnja 0,0
Izbacim iz brzine, naravno i dalje bez gasa, potrošnja 0,9-1,0
Dakle, odgovor na @zelotovo pitanje je ler i definitivno ga treba pustiti da se kotrlja u brzini (brzinama) i naravno, tek na kraju stati na kočnicu, ako se mora.
Što se tiče klime, mali je uticaj na max. brzinu, veći na ubrzanja, najveći na potrošnju.
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 08:14
Postao zelot
Slazem se sa svime recenim. Zanimljivo je, da se me mehanicari koji zive od mehanike, uvjeravali da ce vise trosit na 3000 9kretaja kad se koci motorom nego u leru fa se kotrlja na 900 okretaja. Nikako im dokazat da su u krivu jer "oni rade mehaniku vec godinama i valjda znaju" a da ne pricam o obicnim korisnicima. Mi ovdje ipak zvog f1 bolje razumijemo neke stvari, tipa lift and coast..
Ugl da, u leru trosi puni jer motor uzima gorivi kako bi pokretao sve sto se pokrece dok niz brdo sila ide u kontra smijeru, od kotaca na motor i dovod goriva je gotovo 100% zatvoren. Sve se vrti, jer se mora a ne zato sto se gorivo koristi. Al dzaba, tesko ie to "soferima" objasnit. Ne zele shvatit jednistavno... Tako da kad vidim sabane da u leru kotrljaju sa izgovorom da stede, mrak mi padne na oci.. i jos bi se svadjali jer na 3000rpm mora trosit vise nego na 900
Edit: za klimu isto. Utjecaj na krajnju brzinu mora postojat ali vrlo je mali dok na potrosnju je znatan
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 08:29
Postao Vordas
zjurina je napisao/la: 18.05.2020., 17:19
Ma kvari mi se diferencijal kad se vozim sporije od 50
Jesi jučer bio u Kaflandu na Jankomiru, isti takav je bio tamo na parkingu
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.05.2020., 10:36
Postao LH44
Ferrari Maniac je napisao/la:Pretpostavljam da u brzini više troši kad je na većem broju okretaja, ja obično pustim u ler pred semafor. Pred zavoje uvijek pustim da motor koči.
Tolike godine gledaš F1, morao si u ovoj hibridnoj eri čuti za lift'n'coast
Baš kad pričate već, meni nikada nije imalo logike to u ler ga prebaciti pa kao da ne troši, što je pogrešno jer na 900rpm motor se okreće i vuče gorivo, dok je pri usporavanju spojen sa mjenjačem/točkovima i okreće se u kontra smjeru, što ne vuče gorivo. Zato se meni instruktor čudio kad sam jednom prebacio iz 4. u 2. a ništa nije trzalo, ono dao sam gasa da izjednačim obrtaje i auto samo od sebe kočilo. Naravno znao je on vjerovatno za to, ali nije vjerovao da kandidat to može znati, a ja se do tada navozao i simulatora, a vala i auto sam dosta puta uzimao kad mojih nema kući da se provozam
limitmaker1 je napisao/la: 19.03.2021., 14:44
...antonio ne znam tko je, marijan piše za autoklub novine, jedan je od urednika mislim ili tako nešto, uglavnom fanovi lewisa će konačno biti sretni s komentiranjem...da ne govorim koliko će merc biti spomenut u prijenosima...
.... nastavak
Meni se jako sviđa to što oni u časopisu svako malo "opletu" po državi, u vezi trošarina, tehničkih, auto-cesta, vinjeta, ....., evo zadnjih par brojeva su opleli po osiguravajućim kućama, itd....
Test polovnog je rado čitana rubrika, takođe, kao i ona o servisima i popravkama (bude nekad i poseban prilog), te ona kada testiraju gume.
Ali se nikako ne mogu oteti utisku protežiranja švapskih proizvođača, kao da su njihova vozila Bogom dana.
Dok su im izvještaji sa auto-moto natjecanja u najmanju ruku tragikomični.
Opet, po meni, za čitavo koplje su iznad svih ostalih, meni dostupnih (balkanskih), auto časopisa.
Re: Automobilska industrija
Postano: 19.03.2021., 16:17
Postao limitmaker1
...ako si čitao test za vw id3, mislim da su im u tekstu 'skidali kapu' najmanje dva puta...kad pobijedi merc onda je to briljantno, sjajno, lewis skoro da s neba nije pao, a ako nedajbože (namjerno zajedno) netko drugi pobijedi onda je to dvije rečenice i ostalo slike... a kad ferrari pobijedi onda je uvijek sumnjivo...
Re: Automobilska industrija
Postano: 02.06.2021., 18:08
Postao F12000
Ne znam je li tko već objavio, ali vrijedi pogledati:
Re: Automobilska industrija
Postano: 02.06.2021., 19:26
Postao monkeyseat
Da li ima kakav video di se vidi vrijeme postignuto na nekoj stazi da se usporedi sa postojećima?
Ove 402 fore sa autom koji ima skoro skoro duplo konja i uz to je na struju mi nisu zanimljive.
Re: Automobilska industrija
Postano: 02.06.2021., 21:15
Postao Kico
Nema jos nista,nadam se da ce napravit krug na zelenom paklu pa da se moze nesto usporediti,ali sumnjam da je Nevera toliko dobra na starom Nurburgringu!