Tehnikalije
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Par detalja:



Ferrarri i Hass - promjenjen dizajn hvatališta za ručni stražnji podizač (tokom pit-stopa), po nalogu FIA-e. Mjera sigurnosti nakon nesreće 16 godišnjegdečka Billy Mongera (ostao bez nogu prilikom udara u tuđi stražnji bolid):


____________
Ferrarijev stražnji dio podnice:

_______
Ferrarijeve majmunarije:


_______
Sauberova bočna podnica i razdjeljik sa tri elementa:


_________




Ferrarri i Hass - promjenjen dizajn hvatališta za ručni stražnji podizač (tokom pit-stopa), po nalogu FIA-e. Mjera sigurnosti nakon nesreće 16 godišnjegdečka Billy Mongera (ostao bez nogu prilikom udara u tuđi stražnji bolid):


____________
Ferrarijev stražnji dio podnice:

_______
Ferrarijeve majmunarije:


_______
Sauberova bočna podnica i razdjeljik sa tri elementa:


_________

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Jedan jako dobar intervju sa aerodinamičarom (Ferrari/Beneton) Willem Toetom koji objašnjava razlike između Ferrarija i Mercedesa i općim aerodinamičkim principima:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P0NpXJJYbXY[/youtube]
...video morate pogledati na YouTubu, pošto je privatan: LINK
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P0NpXJJYbXY[/youtube]
...video morate pogledati na YouTubu, pošto je privatan: LINK
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
dizajneri se poigrali i napravili puuuno bolje dizajne halo zastite od one koju smo vidjeli.
https://wtf1.com/post/an-f1-fan-has-re ... dium=rss
https://wtf1.com/post/an-f1-fan-has-re ... dium=rss

- Ferrari1345
- Formula 1
- Postovi: 1708
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Glasniju F1
- Lokacija: Crikvenica
Pa nije loše ajde... Pogotovo ovaj Ferrari izasenna66 je napisao/la: 23.07.2017., 12:40 dizajneri se poigrali i napravili puuuno bolje dizajne halo zastite od one koju smo vidjeli.
https://wtf1.com/post/an-f1-fan-has-re ... dium=rss


"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18287
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
"Williamsova" verzija izgleda moćno (dizajnerski), ali ide skroz u krajnost, jer se proteže preko glave vozača.
A uz to bi imali i žešći problem izlaska iz bolida.....
A uz to bi imali i žešći problem izlaska iz bolida.....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Zeus
- Formula 4
- Postovi: 338
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, Alonso
- Lokacija: Lovran
Eto nam konačno po prvi put 3D protok zraka animacija McL32, glavni komentar Willem Toet-ex Ferrari, Benetton dizajner i C. Scarborough
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OM-QjlAQeb8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Un7C5i9WsNs[/youtube]
F1 CFD molim još, pls ,lajkajte clipove!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OM-QjlAQeb8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Un7C5i9WsNs[/youtube]
F1 CFD molim još, pls ,lajkajte clipove!
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5741
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Sjajan tip, Toet!
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Super video!
...još jedan uredak sličnog akcenta:
„Ne postoji takva stvar kao što je mehanički grip”:
...još jedan uredak sličnog akcenta:
„Ne postoji takva stvar kao što je mehanički grip”:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pmgHbNcU6JA[/youtube]hought you were on top of vehicle dynamics? Think again, says Frank Dernie, the race and championship-winning engineer who has never been afraid to speak his mind
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5741
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Uvijek lijepi vidjeti debunkanje mitova

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Zanimljiv video o nekim dijelovima modernog Ferrarijevog agregata (interkuler i wastegate):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LS47125tUzk[/youtube]
interkulere za Indy seriju i za Ferrari radi ova firma... čini mi se da sam jedne prilike pisao o tome (neke godine) kada su počeli suradnju sa Ferrarijm.
http://mezzotech.com/performance-applic ... r-coolers/
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LS47125tUzk[/youtube]
interkulere za Indy seriju i za Ferrari radi ova firma... čini mi se da sam jedne prilike pisao o tome (neke godine) kada su počeli suradnju sa Ferrarijm.
http://mezzotech.com/performance-applic ... r-coolers/
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Ali to nije sve.... dobili smo i cijeli set opisa uz isti video:
FERRARI: The disassembled intercooler contains over 16000 microtubes
FERRARI: The disassembled intercooler contains over 16000 microtubes
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gaLs8eyeQNo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AYkGjUHstKY[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AYkGjUHstKY[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K7EEBE-2Wf4[/youtube]
...predpostavljam da je se sjećate još iz dana kad je špijala Sebov bolid iznad garaža sa termalnom kamerom.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
...predpostavljam da je se sjećate još iz dana kad je špijala Sebov bolid iznad garaža sa termalnom kamerom.

[ link do slike ]
[ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Jedna interesantna sitnica sa zadnje utrke u Spa:
http://f1tcdn.net/images/development/20 ... ation.webm
http://f1tcdn.net/images/development/20 ... ation.webm
Sisu (fin.)
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Prvi puta da imamo slike Ferrarijevog PU u potpunosti otvoren na gridu.
Vidimo da i Mercedesov inženjer odmah špijunira...
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]

Vidimo da i Mercedesov inženjer odmah špijunira...
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ništa od nove teme čini mi se 
@Ferrari ovdje smo stali
Zbog skučenosti prostora, ukoliko neko ode u krivom pravcu u razvoju teško će moći to vratiti.
Pogledamo li Hondu, možemo zamisliti haos koji bi se mogao desiti recimo da FIA standardizuje kutiju PU.
Govorimo o kutiji koja pored mehanike ima i xxx senzora svi umreženi u jedan ili više komandnih mjesta.
Standardizacija mi smeta iz razloga, što pripadam starijim gledaocima koji F1 poistovjećuju sa motorom, a ne sa krilom bolida.
Plus inženjer sam po poslu. I to mašinski.
Povrat energije je područije koje nije još dovoljno istraženo.
Tu najviše ima prostora za napredak. A oni hoće da standardizuju energy store. Nemam pojma šta im to znači.

@Ferrari ovdje smo stali
Ferrari je napisao/la: 31.10.2017., 21:29 Što se tiče plug and play...nemam pojma kako ce to funkcionirati.
Samo imam osjecaj da ce bolidi OPET postati teži sa više goriva...
Umjesto da su barem 50 kg lakši...otici ce to lagano na preko 800 kg.
Pitao sam te za plug and play, zato sto bi se lako moglo desiti da se dogodi scenario sličan tokenu.Bit CE laksi za MGU-H. Ne znam koliko je tezak Ali nije ispod 10kg garant.
Ali nesto Sam racunao u glavi.
Povecanje broja obrtaja za 3000 SA 15000 iznosi otprilike 20% uvecanje. To bi trebalo povecati potrosnju goriva za 40%.
To je 140 kg/h. To je bez povrata energije. Nek je da povratom energije 20% (50 % od 40) to je 120 kg/h. Ove cifre Sam onako nalupao iz glave, Ali cini mi se da povecanje na 110kg/h nece moci pokriti taj skok potrosnje.
Zbog skučenosti prostora, ukoliko neko ode u krivom pravcu u razvoju teško će moći to vratiti.
Pogledamo li Hondu, možemo zamisliti haos koji bi se mogao desiti recimo da FIA standardizuje kutiju PU.
Govorimo o kutiji koja pored mehanike ima i xxx senzora svi umreženi u jedan ili više komandnih mjesta.
Standardizacija mi smeta iz razloga, što pripadam starijim gledaocima koji F1 poistovjećuju sa motorom, a ne sa krilom bolida.
Plus inženjer sam po poslu. I to mašinski.
Povrat energije je područije koje nije još dovoljno istraženo.
Tu najviše ima prostora za napredak. A oni hoće da standardizuju energy store. Nemam pojma šta im to znači.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Simulirani zvuk za 2021. (zanemariti Force Indiju)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bibQRE2bMMA[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bibQRE2bMMA[/youtube]
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


