Ferrari je napisao/la: 31.10.2017., 15:02
Kakvih 18.000 okretaja? To nitko od proizvođača neće koristiti zbog restrikcija...
Možda ukinu ograničenje protoka?
Ali ograniče udio nekih komponenti u gorivu.
Napisano je strožija regulativa goriva, ne protoka
Koliko ja znam da je zvuk jedan od prioriteta za nove motore.
Ne vidim ni jedan drugi segment gdje bi to moglo doći do izražaja osim u ovoj stavci.
Ferrari je napisao/la: 31.10.2017., 15:02
Kakvih 18.000 okretaja? To nitko od proizvođača neće koristiti zbog restrikcija...
Možda ukinu ograničenje protoka?
Ali ograniče udio nekih komponenti u gorivu.
Napisano je strožija regulativa goriva, ne protoka
Koliko ja znam da je zvuk jedan od prioriteta za nove motore.
Ne vidim ni jedan drugi segment gdje bi to moglo doći do izražaja osim u ovoj stavci.
Ako imaš 100 kg goriva za utrku onda ni protok ništa be znači jer je količina goriva i dalje ista.
Uostalom, ako ne zbog goriva onda nece zbog pouzdanosti motora...jer ti isti motori moraju izdržati preko 5000km.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Dakle, naznake nečega "prihvatljivijeg i pozitivnijeg", a opet ništa baš toliko precizno definisano.
Mislim, nisam čitao vijest, onako sudim po prethodnim komentarima....
Ajd vidjećemo.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Bolje sam pročitao.
FIA želi da motori dobiju 3000 okretaja više od trenutnih 12.500 koliko proizvođači idu max...znači umjesto 12.500 koji je u 90% slučajeva da mogu ići na 14.000 ili 14.500 okretaja.
I dalje je limit na 15.000 samo što se žele približiti tom limitu.
I dalje stoje isti problemi, a to su gorivo i izdržljivost.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Nema nijedne druge stavke gdje bi se mogao zvuk poboljšati osim u stavci povećanja broja obrtaja.
Za ukupno količinu goriva možda nije i toliki problem. Ne moraju oni vrtiti cijelo vrijeme na max broju. Uvijek postoji i opcija fuel saving. A i motori su iz godine u godinu štedljiviji.
Za izdržljivost si u pravu.
Ne vjerujem da su tek tako ovo napisali.
Čekat ćemo šefove da se oglase po ovom pitanju.
Nije loše, ma da sam se nadao standardiziranom MGU-h sistemu i zadržavanju. Okretaje će lako povećati samo, neka su restrikcije u protoku do npr 16t okr/min, pa dalje konstanta. to se moglo i sa sadašnjim, da im je 100 l/h na 14t okr/min.
što se tiče ovog za broj obrtaja, timovi odnosno proizvođaći će uvijek koristiti broj koji daje najbolje rezultate po pitanju potrošnja/snaga i jebe im se čisto za zvuk. jedino možda nekim fintama na izduvnoj grani al i dalje to je umjetno a i zvuk koji motor proizvodi je opet disipacija tako da... nadati se boljem
I na kraju dana, bez obzira na sve o čemu se priča, bolidi će 2021. imati halo zaštitu i vjerojatno jedan motor po sezoni. Tu sva priča počinje i staje.
Ferrari je napisao/la: 31.10.2017., 19:01
Po nekim rumorsima fuel flow rate će biti povećan za barem 10%.
Danke
Ma to mi je i logicno nekako. Linearan je to rast.
Vise me interesuje kako ce se to odraziti na pouzdanost.
Sta ti mislis o opciji plug and play?
To ce sranje po meni praviti.
Inzinjerski posao se sve vise i vise ogranicava.
Mada oni uvijek nadju ono nesto drugacije.
Umjesto da se pusti kreativnost da dodje do izrazaja oni sve vece i vece zabrane prave.
Ferrari je napisao/la: 31.10.2017., 19:01
Po nekim rumorsima fuel flow rate će biti povećan za barem 10%.
Danke
Ma to mi je i logicno nekako. Linearan je to rast.
Vise me interesuje kako ce se to odraziti na pouzdanost.
Sta ti mislis o opciji plug and play? To ce sranje po meni praviti.
Inzinjerski posao se sve vise i vise ogranicava.
Mada oni uvijek nadju ono nesto drugacije.
Umjesto da se pusti kreativnost da dodje do izrazaja oni sve vece i vece zabrane prave.
Ofkors
Budale, popravit će kao što su popravili prošli puta, a zapravo napravili glupost i nazadovanje.
Princip opče evolucije je baziran na različitosti & naprijed idu najbolji - ovo što oni žele je sranje
U par riječi žele prdnuti i stisnuti - a znamo da to neide.
Tako ide po istom principu i sve u zadnje vrijeme u ovoj novoj modernoj eri & bazira se na napravi-prodaj-napravi još-prodaj-zaradi.
Grabi grabi money money money zarada gramzivost & sve bez sve manje časti i poštenja.
Podsjetimo se priče o telefonima koji rikavaju taman kad ističe garancija, bijela tehnika, vešmašina ti traje ako ti je garancija dvije godine taman tolko da se pokvari kad garancija istekne, a popravak se ne isplati pa moraš kupit novu.
& autoindustrija šljaka po istom sistemu, da ne povučemo pitanje o lažiranju podataka... cf. WW i afera emisije.
Znamo svi kakav je pojam i dan danas "Buba", bila i ostala - nepoderiva.
"Mečka" podrazumijeva se na što se misli, a ne ova nova danas - & koja je digla njemački inženjering i prestiž do nezaboravnih visina.
"Bembura" ista priča, također ne ove nove danas, koliko god bile atraktivne, efikasne i prestižne makine.
Rođak od frenda radi njemačkoj u BMW-u & kaže nije to više to, prave makine i cijeli auto, pukneju to na stazu i stol, i deru 100-120000km dok ne rikne.
Ako ide duže "dorade" da rikne prije & onda ide u prodaju. Švaba se toga riješi / proda sa 70000-100000km & kupi novoga, & takvi polovni idu nama i ostalim sličnim područjima, jer je nama "to još dobar auto" pa se mi još krpamo, a u biti pušimo dok oni još uvijek zarađuju (na dijelovima koji njima više i trebaju jer imaju novije aute). hahaha...
Što se tiče plug and play...nemam pojma kako ce to funkcionirati.
Samo imam osjecaj da ce bolidi OPET postati teži sa više goriva...
Umjesto da su barem 50 kg lakši...otici ce to lagano na preko 800 kg.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 31.10.2017., 21:29
Nisu vam nešto te usporedbe...
Što se tiče plug and play...nemam pojma kako ce to funkcionirati.
Samo imam osjecaj da ce bolidi OPET postati teži sa više goriva...
Umjesto da su barem 50 kg lakši...otici ce to lagano na preko 800 kg.
Bit CE laksi za MGU-H. Ne znam koliko je tezak Ali nije ispod 10kg garant.
Ali nesto Sam racunao u glavi.
Povecanje broja obrtaja za 3000 SA 15000 iznosi otprilike 20% uvecanje. To bi trebalo povecati potrosnju goriva za 40%.
To je 140 kg/h. To je bez povrata energije. Nek je da povratom energije 20% (50 % od 40) to je 120 kg/h. Ove cifre Sam onako nalupao iz glave, Ali cini mi se da povecanje na 110kg/h nece moci pokriti taj skok potrosnje.
Molio bih administratore da nam naprave Novu temu gdje bi smo mogli pisati i nagadjati sve i svasta vezano za novu skicu pravilnika.
Da ne spamamo u temi vijesti
Ma ionako je kasno . A sutra mozda i dobijemo temu. Ova ce se rasprava voditi 3 godine ( bar). Ne bi bilo lose da bude sve na jednom mjestu.
Zamisli sjednemo negdje nakon 3 godine i smijemo se kako smo naivni bili