Stranica: 15/17.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:01
Postao f1_zg
Navodno je bio kontakt Albon/Vettel u 1 krugu, ima netko snimku?

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:02
Postao Ferrari
Nije bilo kontakta.
To je netko prosuo priču.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:06
Postao avetma
To je bio Leclerc, ne Vettel.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:06
Postao f1_zg
Ferrari je napisao/la:Nije bilo kontakta.
To je netko prosuo priču.
Citao sam na komentarima da je neka Nizozemska tv objavila. Posto kupio, poto prodao....

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:08
Postao Har Kl
f1_zg je napisao/la: 04.11.2019., 12:01 Navodno je bio kontakt Albon/Vettel u 1 krugu, ima netko snimku?
Mislim da nije bilo kontakta.

Ima snimak gdje je Vettel poskočio preko "ležećeg" u 2. krugu.
Teško je reći šta je uzrok pucanja ovjesa ... meni se čini da je u ovoj situaciji nezgodno doskočio sa zadnjim desnim točkom.


Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:08
Postao avetma
MSC je napisao/la: 03.11.2019., 23:57 Mclaren se čini kao da se budi. Ricci prosipa talent u Renaultu.
McLaren izgleda kao da je na pravom putu. Očekujem da bi iduće godine mogli biti lagano u svojoj ligi u konstruktorima, iza top 3, ispred zadnjih 6.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:11
Postao Ferrari
Har Kl je napisao/la: 04.11.2019., 12:08
f1_zg je napisao/la: 04.11.2019., 12:01 Navodno je bio kontakt Albon/Vettel u 1 krugu, ima netko snimku?
Mislim da nije bilo kontakta.

Ima snimak gdje je Vettel poskočio preko "ležećeg" u 2. krugu.
Teško je reći šta je uzrok pucanja ovjesa ... meni se čini da je u ovoj situaciji nezgodno doskočio sa zadnjim desnim točkom.

Ma ništa to...
To je normalna linija + tu je samo prednjim desnim kotačem taknuo tu kobasu.

Svejedno i da je, ovjes ne bi trebao puknuti. Grbe na stazi su puno gore od tih malih kobasica.

Rekli su da je od prvog kruga Seb osjetio da nešto nije u redu s bolidom na desnoj strani.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:22
Postao f1_zg
avetma je napisao/la:To je bio Leclerc, ne Vettel.
To sam vidio, onda je to to valjda..

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:46
Postao f1_zg
Ferrari je napisao/la:
Har Kl je napisao/la: 04.11.2019., 12:08
f1_zg je napisao/la: 04.11.2019., 12:01 Navodno je bio kontakt Albon/Vettel u 1 krugu, ima netko snimku?
Mislim da nije bilo kontakta.

Ima snimak gdje je Vettel poskočio preko "ležećeg" u 2. krugu.
Teško je reći šta je uzrok pucanja ovjesa ... meni se čini da je u ovoj situaciji nezgodno doskočio sa zadnjim desnim točkom.

Ma ništa to...
To je normalna linija + tu je samo prednjim desnim kotačem taknuo tu kobasu.

Svejedno i da je, ovjes ne bi trebao puknuti. Grbe na stazi su puno gore od tih malih kobasica.

Rekli su da je od prvog kruga Seb osjetio da nešto nije u redu s bolidom na desnoj strani.
Svi su se zalili na stazu, a ako nije bilo kontakta i odmah je osjetio da nesto ne valja, ocito je ovjes ostecen (eto da ne ispadne da sam optuzio voljenog mi Sebastiana, jer nisam ni jucer al nema veze) dan ranije. Druga opcija je da je ovjes ostecen u formacijskom krugu.

I dalje mi nije bas jasno da se poprecno rame razleti samo tako. Pa svi su vozili po kvrgavoj stazi i nikom nista.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 12:59
Postao Har Kl
Ferrari je napisao/la: 04.11.2019., 12:11
Har Kl je napisao/la: 04.11.2019., 12:08
f1_zg je napisao/la: 04.11.2019., 12:01 Navodno je bio kontakt Albon/Vettel u 1 krugu, ima netko snimku?
Mislim da nije bilo kontakta.

Ima snimak gdje je Vettel poskočio preko "ležećeg" u 2. krugu.
Teško je reći šta je uzrok pucanja ovjesa ... meni se čini da je u ovoj situaciji nezgodno doskočio sa zadnjim desnim točkom.

Ma ništa to...
To je normalna linija + tu je samo prednjim desnim kotačem taknuo tu kobasu.

Svejedno i da je, ovjes ne bi trebao puknuti. Grbe na stazi su puno gore od tih malih kobasica.

Rekli su da je od prvog kruga Seb osjetio da nešto nije u redu s bolidom na desnoj strani.
Kad pogledaš poprečne deformacije koje su se desile nakon što je desnim kotačem udario po ležećem (vidi se na usporenom snimku) uvidjet ćeš da se nije radilo o normalnom udarcu. Bilo je tu još nešto. Meni liči na doskok zadnje osovine na kobasicu.
Možda se desilo tzv. poklapanje frekvencija jer osovina je već trpila poprečne sile ...

Sve na nivou špekulacije, ali u cijelom snimku jedino se vidi ovaj udarac u bolid. Nema drugog logičnog objašnjenja...

Grbe na stazi jesu opasne, ali da proizvedu lom ovjesa ... :? ... trebao bih vidjeti bar još jedan takav slučaj da bih posumnjao u to
Samo se Vettelu to desilo... a svi su vozili po istim grbama.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 13:16
Postao Ferrari
Ovjes se rijetko kada mijenja.
Svakih možda 10-11 utrka ili nešto.

Ko zna koliko je ovaj ovjes bio na bolidu...ali tako je za svakoga. Jbg neki zamor materijala, nešto popusti kako su cijeli vikend vozili po ovoj stazi i pukne.

Ne bi trebao, ali dogodi se. Isto kao i kod PU-a... nešto procuri, senzor zakaže, nešto se protrese preko grbe i popusti.

Nesretno i naravno opasno.

Seb se žalio na understeer nakon prvog kruga, ali ponajviše u desnim zavojima (pukao desni stražnji ovjes na kraju)...tako da može biti da se odmah dogodio disbalans i zato je i gubio onoliko i na kraju je puknuo ovjes.

Vidjet ćemo što istraga kaže, ali zasada sve ukazuje na to.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 13:19
Postao gjoko-mkd
Fetel nije imao grip još od šaltanja u drugu brzinu....to se lepo videlo. Odmah nakon gašenja svetla je lepo krenuo.....ali još je do prve krivine gubio od ostalih bolida

I Binoto kaze da vozači nisu imali grip od njemu za sada nepoznatih razloga

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 15:49
Postao wapi
Gledam odluke sudaca na FIA siteu. To je nevjerojatno koji je diletantizam nastupio ove godine....
U utrci su donosili odluke o brisanju vremena kruga zbog napuštanja granica staze i pri tome se pozivali na članak pravilnika koji se odnosi isključivo na kvalifikacije

Poglavlje "Stewards decisions"
https://www.fia.com/events/fia-formula- ... rmation-16

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 22:47
Postao Pastor
Frantic je napisao/la: 03.11.2019., 21:29 Hulk je sišao sa staze.
Ali neka mu najveća kazna bude to što će se Massi sjetiti za VN Brazila da je trebao biti kažnjen :rofl:

Ne
Ipak, nije to Max
Meni nije bilo za kazne. Prvo. što ga je Kimi prisilio da siđe sa staze. Drugo, zato što je tim silaskom samo ostao pored Kimija. Nije ga prestigao tim potezom. Iako mu je kasnije zbog toga bilo lakše da ga prestigne. Opet, nije namjerno sišao sa staze, nego zato što mu Kimi nije dao mjesta.
Bilo je puno gorih duela koji nisu kažnjeni, čak i sa kontaktima... A na primjer onaj duel Kubice i Masse, gdje su obojica više puta napustili stazu, po meni isto nije za kaznu, a po ovome kriteriju trebali su obojica dobiti po par kazni...

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 22:52
Postao Pastor
Ferrari je napisao/la: 03.11.2019., 22:18 Mislim da je ovo bila naša najgora utrka sezone. Užas.

Ne znam što se dogodilo sa bolidom? Ova vozača kažu KRONIČNI nedostatak gripa, Seb imao nenormalni understeer, gume uopće nisu radile i još na kraju pukne ovjes. Katastrofa. Šokantno.

Trebamo objašnjenja. Gubili smo na trenutke i do skoro 2 sekunde po krugu.

Što se tiče Hamiltona, već smo mu čestitali na tituli tamo u šestom mjesecu, tako da...
Ma imao je on problem sa ovjesom od starta. Odmah je i na radio rekao da misli da je nešto puklo, iako nije imao nikakvog kontakta. Kasnije se ispostavilo da je bio u pravu, kad je skroz otišao ovjes. A ovi koji misle da mu je pukao samo zbog onog prelaska preko ivičnjaka stvarno nisu za ovog sporta... :facepalm:

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 22:53
Postao Pastor
Mr.Spaceguy je napisao/la: 03.11.2019., 22:31 Max se osvrnuo na ferrarijevu predstavu:
"That's what happens when you stop cheating."

Bogami Max spaljuje mostove brže od Alonsa. :rofl:
On ih spaljuje prije nego ih pređe. :mrgreen:

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 22:57
Postao Pastor
wapi je napisao/la: 04.11.2019., 15:49 Gledam odluke sudaca na FIA siteu. To je nevjerojatno koji je diletantizam nastupio ove godine....
U utrci su donosili odluke o brisanju vremena kruga zbog napuštanja granica staze i pri tome se pozivali na članak pravilnika koji se odnosi isključivo na kvalifikacije

Poglavlje "Stewards decisions"
https://www.fia.com/events/fia-formula- ... rmation-16
Oplako sam kad sam vidio onu grafiku da su obrisali krug u utrci. Mislim da su Magnussenu. :rofl:
Ali možda ima logike, u slučaju najbržeg kruga, jer se sada isti boduje. Ali ovo su uradili za neki prosječan krug, iz osrednje ekipe, i to na početku utrke. Nije bio najbrži krug ni u tom trenutku, a kamoli da bi ostao do kraja. Ali da ima smisla izbrisati krug na utrci zbog izlaska sa staze, ima.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 23:06
Postao Pastor
Pastor je napisao/la: 04.11.2019., 22:47
Frantic je napisao/la: 03.11.2019., 21:29 Hulk je sišao sa staze.
Ali neka mu najveća kazna bude to što će se Massi sjetiti za VN Brazila da je trebao biti kažnjen :rofl:

Ne
Ipak, nije to Max
Meni nije bilo za kazne. Prvo. što ga je Kimi prisilio da siđe sa staze. Drugo, zato što je tim silaskom samo ostao pored Kimija. Nije ga prestigao tim potezom. Iako mu je kasnije zbog toga bilo lakše da ga prestigne. Opet, nije namjerno sišao sa staze, nego zato što mu Kimi nije dao mjesta.
Bilo je puno gorih duela koji nisu kažnjeni, čak i sa kontaktima... A na primjer onaj duel Kubice i Masse, gdje su obojica više puta napustili stazu, po meni isto nije za kaznu, a po ovome kriteriju trebali su obojica dobiti po par kazni...
E da još dodam. Da nije bilo te nepotrebne borbe sa Kimijem, uhvatio bi i Sainza do kraja. Skinuo mu je bruku vremena u par zadnjih krugova. Mislio sam nema šanse, ali kad je napokon prešao Kimija zaostajao je preko 10 sekundi. Da bi na kraju smanjio na manje od 4 sekunde. Razmak se drastično topio. Pa i Norris umalo da uhvati Ricciarda, a bio je ispred Sainza mislim preko 5 sekundi.

Neobične strategije. Prošlu utrku Pirelli predvidi dva odlaska u boks. Nisu čak ni za onu "slowest" ostavili mogućnost za jedno zaustavljanje. I onda na utrci hard traje čitavu utrku. Ovdje Pirelli predvidi jedan odlazak u boks. A neki su čak i tri puta išli. Hard nije bio ni bilzu kao na prošloj utrci. Neki su ga mogli razvući do kraja, ali uz preloš tempo.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 04.11.2019., 23:29
Postao wapi
Pastor je napisao/la: 04.11.2019., 22:57
wapi je napisao/la: 04.11.2019., 15:49 Gledam odluke sudaca na FIA siteu. To je nevjerojatno koji je diletantizam nastupio ove godine....
U utrci su donosili odluke o brisanju vremena kruga zbog napuštanja granica staze i pri tome se pozivali na članak pravilnika koji se odnosi isključivo na kvalifikacije

Poglavlje "Stewards decisions"
https://www.fia.com/events/fia-formula- ... rmation-16
Oplako sam kad sam vidio onu grafiku da su obrisali krug u utrci. Mislim da su Magnussenu. :rofl:
Ali možda ima logike, u slučaju najbržeg kruga, jer se sada isti boduje. Ali ovo su uradili za neki prosječan krug, iz osrednje ekipe, i to na početku utrke. Nije bio najbrži krug ni u tom trenutku, a kamoli da bi ostao do kraja. Ali da ima smisla izbrisati krug na utrci zbog izlaska sa staze, ima.
Diletantizam je nevjerojatan u utrci se pozoveš na članak pravilnika koji vrijedi isključivo za kvalifikacije!?!?!?
A još čudnije je kaj ih nitko ne pita za ta sranja.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Postano: 05.11.2019., 01:59
Postao croatic f1
Ovo nije ni blizu pravom diletantizmu kojeg smo (nažalost) viđali od sudaca. Ovo je zapravo obična tehnikalija koja nije ni bitna jer su donesene odluke ispravne - @Pastor je već spomenuo, sad kad se najbrži krug boduje, itekako ima smisla brisati krugove, odnosno vremena u utrci. Ja se sjećam obavijesti samo za Albona, a mislim da je upravo on tad i odvozio najbrži krug. Ostalima se očito automatski brisalo jer se sustav koristio tijekom cijelog vikenda, kad nije bitan samo najbrži krug.