Stranica: 15/53.
Re: Paddock
Postano: 16.03.2016., 15:00
Postao Ferrari1345
Ma bili su takvi i inače prije GP vikenda.. Razumljivo je da tokom zime nije bilo toliko klipova
------------------------------------
U međuvremenu komentari na Facebooku su razumljivi i urnebesni
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Re: Paddock
Postano: 16.03.2016., 15:15
Postao Explorer
Hahaha kakvi komentari. Prvi je ipak najjači

, ali ujedno i žalostan.
Re: Paddock
Postano: 16.03.2016., 15:24
Postao HeatBlast44
hahaha kralja sa prve slike
Poslano sa mog HUAWEI SCL-L21 koristeći Tapatalk
Re: Paddock
Postano: 20.03.2016., 20:30
Postao croatic f1
Ovi s RTL-a zbilja nisu normalni
[ link do slike ]
Nećete vjerovati, ali prije par tjedana sam sanjao prijenos utrke upravo na Kockici

Re: Paddock
Postano: 20.03.2016., 20:37
Postao Frantic
Re: Paddock
Postano: 23.03.2016., 09:13
Postao Frantic
Zanimljiv
Comment of the day sa F1 Fanatica
[ link do slike ]
Start, Jacarepagua, 1985
Prost managed his tyres to win the 1985 season opener
Is the tyre management Hamilton complains about in F1 today no different to what we had three decades ago?
What is ironic about Hamilton’s comments about tyre management is that I was just watching my season review video of 1985 (because I’m an F1 Fanatic of course) and race 1 Rio was narrated by Prost, the winner. Corner one, loses a place to Senna but doesn’t care because he says he is ‘managing the tyres’. He then slowly picks off the guys in front as his tyres come into their own. Wins the race and credits his car and tyre management
Has F1 changed? Or have we changed? Thoughts?
By the way he credited his team for a fast pit stop of only 11 seconds!
Mark Young (
@terry-fabulous)
Re: Paddock
Postano: 03.04.2016., 09:50
Postao hattrick
Re: Paddock
Postano: 03.04.2016., 11:02
Postao Frantic
Tim likovima koji su izvukli ove statistike mogu samo poručiti da mi je vrijednije 1 kvalitetno preticanje bez ikakvih pomagala, za koje se neko dobro potrudi i koje priprema nekoliko krugova, nego 10 ovih umjetnih DRS preticanja.
Što se tiče odustajanja, isto im mogu poručiti da mi je draže gledati nabrijane motore i ostale komoonente "do bola" koje se češće kvare nego ove ultra pouzdane motore koji traju po 4-5 GP vikenda (dakle po cca. 2000-3000km).
A kada pričamo o razlici, upravo su današnja pravila gdje se mora paziti na motor i komponente, i gdje su kvarovi vrlo rijetki, razlog da neko ko je u vodstvu i ko može nabiti pola minute ili minutu ispred drugoplasiranog, lagamo krstari, čuva bolid i komponente i održava tih 8, 10 ili 15 sec prednosti.
Re: Paddock
Postano: 04.04.2016., 14:45
Postao Frantic
Re: Paddock
Postano: 06.04.2016., 11:37
Postao Frantic
Re: Paddock
Postano: 07.04.2016., 11:18
Postao Frantic
Re: Paddock
Postano: 09.04.2016., 21:06
Postao Felipe
Re: Paddock
Postano: 10.04.2016., 00:33
Postao zekohonda
stvarno odličan. sve poznate informacije, ali jako dobro objašnjene i povezane. prisjetih se nekih stvari koje sam zaboravio. :starikonj:

Re: Paddock
Postano: 11.04.2016., 08:42
Postao Frantic
Re: Paddock
Postano: 12.04.2016., 10:49
Postao Frantic
Možda dobijemo nasljednika.
Vidjećemo je li očev kalibar.
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... race_wins/
Re: Paddock
Postano: 18.04.2016., 22:57
Postao zekohonda
Re: Paddock
Postano: 20.04.2016., 13:19
Postao hattrick
super 360' video na youtubu:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=FK1zwHhwVNE[/youtube]
Re: Paddock
Postano: 21.04.2016., 10:55
Postao Frantic
Re: Paddock
Postano: 25.04.2016., 10:42
Postao hattrick
Zanimljivost iz Hrvatske..
Naš je novopečeni inžinjer brodogradnje i strojarstva
Robert Keser napisao diplomski rad koji mu je otvorio vrata Formule 1, točnije stažiranje u ToroRossu na CFD softverskom sistemu aero simulacije.
Čestitke Robertu!! ..u nadi da će nam se pridružiti u diskusijama.
[ link do slike ]
(slika j višoj rezoluciji.. samo je prevucite)
Re: Paddock
Postano: 25.04.2016., 11:51
Postao Explorer
Svaka čast! Samo naprijed.